InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.07.2018 || Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |  Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   ||
   

Makedonija: Nova investicija Vipra za pakiranje ajvara

03.10.2017

Odnedavno, blagi i ljuti ajvar kompanije Vipro su dostupni u novom pakiranju, koje je praktično, kvalitetno i sigurno.

  

 
Motiv da uvedemo novo inovativno pakiranje za domaći ajvar Vipro javio se kao odgovor na potrebe i želje potrošača, izjavio je za InStore Viktor Petkov, vlasnik i generalni direktor kompanije Vipro iz Gevgelije.

Pakiranje u novu ambalažu krenulo je prije dva tjedna, ali projekt je započet prije oko dvije godine, i najprije je ajvar pakiran u čaše od aluminijske folije, a sada i u limenke. U cjelokupan projekt je uloženo više od 300.000 euja. Sada smo u drugoj fazi, zaokruživanjem projekta s nekoliko tipova limenki za vegetarijanske namaze i za hranu, nakon čega ćemo imati dodatne investicije u budućnosti,
 dodao je Petkov.

Ajvar u novom pakiranje može da se nađe na policama Ramstora, Tineksa, Reptila, Gigo trejda, na nekoliko benzinskih pumpi Makpetrola, u nekoliko manjih marketa, nekoliko kioska u Gevgeliji, a uskoro se planira ulazak u Vero i u druge male i velike makrete u Ohridu i u Bitoli.

Novo pakiranje namijenjeno je i za tržišta bivše Jugoslavije i šire. Predstavit ćemo ga i na predstojećem sajmu Anuga u Kölnu, koji će biti održan od 7. do 11. listopada, nakon čega očekujemo više interesa iz inozemstva, istaknuo je Petkov.




Nazad
 
 
 
 
back to top