InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Makedonija: Nova investicija Vipra za pakiranje ajvara

03.10.2017

Odnedavno, blagi i ljuti ajvar kompanije Vipro su dostupni u novom pakiranju, koje je praktično, kvalitetno i sigurno.

  

 
Motiv da uvedemo novo inovativno pakiranje za domaći ajvar Vipro javio se kao odgovor na potrebe i želje potrošača, izjavio je za InStore Viktor Petkov, vlasnik i generalni direktor kompanije Vipro iz Gevgelije.

Pakiranje u novu ambalažu krenulo je prije dva tjedna, ali projekt je započet prije oko dvije godine, i najprije je ajvar pakiran u čaše od aluminijske folije, a sada i u limenke. U cjelokupan projekt je uloženo više od 300.000 euja. Sada smo u drugoj fazi, zaokruživanjem projekta s nekoliko tipova limenki za vegetarijanske namaze i za hranu, nakon čega ćemo imati dodatne investicije u budućnosti,
 dodao je Petkov.

Ajvar u novom pakiranje može da se nađe na policama Ramstora, Tineksa, Reptila, Gigo trejda, na nekoliko benzinskih pumpi Makpetrola, u nekoliko manjih marketa, nekoliko kioska u Gevgeliji, a uskoro se planira ulazak u Vero i u druge male i velike makrete u Ohridu i u Bitoli.

Novo pakiranje namijenjeno je i za tržišta bivše Jugoslavije i šire. Predstavit ćemo ga i na predstojećem sajmu Anuga u Kölnu, koji će biti održan od 7. do 11. listopada, nakon čega očekujemo više interesa iz inozemstva, istaknuo je Petkov.




Nazad
 
 
 
 
back to top