InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 02.12.2020 || Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |  Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |   ||
   

Svijet: Nova globalna Nescafé kampanja

01.09.2016
Nescafé Dolce Gusto najavio je pokretanje nove globalne kampanje „Kreativnost oživljava klasike". 
 
Kako je priopćeno iz kompanije, kampanja koja je nastala u suradnji s glazbenikom Will.i.am.om, dobitnikom Grammy nagrade, slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo.   
 
Glavni akter nove reklame, Will.i.am, svoju kreativnost usmjerava u oživljavanje klasika, pjesme (Sittin' On) The Dock of the Bay Otisa Reddinga. S druge strane, Nescafé Dolce Gusto svoju kreativnost usmjerava ka pružanju jedinstvenog doživljaja prilikom konzumiranja kave i poslastica od kave kako bi ljubiteljima ovog omiljenog napitka ovaj ritual pretvorio u potpuno novo iskustvo, navodi se u priopćenju i dodaje da potrošači danas više nego ikada, osim kvalitete žele i sofisticirano iskustvo prilikom ispijanja kave.



Nazad
 
 
 
 
back to top