InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 08.08.2020 || Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |  Zaplovite mirnim morima u ljeto iz snova  |  Vinski razgovori uz veličanstvene tramince Iločkih podruma  |  Čaroban Rose iz Kutjeva za osvježavajuće uživanje u Ljetu  |  Od Michelinove preporuke do zvjezdice kvalitetnim lokalnim proizvodima   |  Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |   ||
   

Svijet: Nova globalna Nescafé kampanja

01.09.2016
Nescafé Dolce Gusto najavio je pokretanje nove globalne kampanje „Kreativnost oživljava klasike". 
 
Kako je priopćeno iz kompanije, kampanja koja je nastala u suradnji s glazbenikom Will.i.am.om, dobitnikom Grammy nagrade, slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo.   
 
Glavni akter nove reklame, Will.i.am, svoju kreativnost usmjerava u oživljavanje klasika, pjesme (Sittin' On) The Dock of the Bay Otisa Reddinga. S druge strane, Nescafé Dolce Gusto svoju kreativnost usmjerava ka pružanju jedinstvenog doživljaja prilikom konzumiranja kave i poslastica od kave kako bi ljubiteljima ovog omiljenog napitka ovaj ritual pretvorio u potpuno novo iskustvo, navodi se u priopćenju i dodaje da potrošači danas više nego ikada, osim kvalitete žele i sofisticirano iskustvo prilikom ispijanja kave.



Nazad
 
 
 
 
back to top