InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 23.02.2020 || Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |   ||
   

Svijet: Nova globalna Nescafé kampanja

01.09.2016
Nescafé Dolce Gusto najavio je pokretanje nove globalne kampanje „Kreativnost oživljava klasike". 
 
Kako je priopćeno iz kompanije, kampanja koja je nastala u suradnji s glazbenikom Will.i.am.om, dobitnikom Grammy nagrade, slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo.   
 
Glavni akter nove reklame, Will.i.am, svoju kreativnost usmjerava u oživljavanje klasika, pjesme (Sittin' On) The Dock of the Bay Otisa Reddinga. S druge strane, Nescafé Dolce Gusto svoju kreativnost usmjerava ka pružanju jedinstvenog doživljaja prilikom konzumiranja kave i poslastica od kave kako bi ljubiteljima ovog omiljenog napitka ovaj ritual pretvorio u potpuno novo iskustvo, navodi se u priopćenju i dodaje da potrošači danas više nego ikada, osim kvalitete žele i sofisticirano iskustvo prilikom ispijanja kave.



Nazad
 
 
 
 
back to top