InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Vinarija Krauthaker predstavlja Pinot sivi 2016.  |  Pobjednička kombinacija Argete Exclusive i kulinarskog virtuoza Janeza Bratovža  |  Podravki nagrada SJAJ – za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti tvrtke  |  9. turistički sajam u Pakracu   |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Novouređena kušaonica i trgovina Vinarije Medea  |  Ultimativno vino jeseni i kako ga sljubiti s hranom  |  Širenje MK Group na području turizma i hotelijerstva  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |   ||
   

Hrvatska: Nova Franckova internetska stranica za svakodnevnu inspiraciju svih ljubitelja toplih napitaka

18.07.2017
Franck d.d., vodeći domaći proizvođač kave i čajeva predstavio je potpuno novu internetsku stranicu tvrtke. Nova stranica franck.eu zamišljena je kao središnje mjesto za sve ljubitelje toplih napitaka koji na jednom mjestu mogu pronaći mnoštvo informacija o cjelokupnoj kompaniji, njezinoj bogatoj povijesti, kulturi i proizvodima.

Osim standardnih i detaljnih informacija o proizvodima, stranica sadrži edukativne, informativne i zanimljive sadržaje čiji je cilj svim potrošačima dočarati Franckove proizvode s potpuno druge strane; kako nastaju, od čega se sastoje, njihovo porijeklo, različite načine korištenja i mnoge druge zanimljive informacije. 
 
 

Novost je i rubrika Franckpedia koju su pripremili Franckovi stručnjaci kao središnje mjesto svih pojmova vezanih uz proizvodnju i konzumaciju kave i čaja, proizvodnim procesima, tehnologiji i svim drugim pojmovima vezanim uz omiljene tople napitke.

Isto tako, u novoj rubrici Moj trenutak Franckovi potrošači ispričali su svoje priče u kojima glavnu ulogu imaju Franckovi proizvodi, a dodatnu inspiraciju posjetitelji stranice mogu pronaći u maštovitim receptima uz koje će Franckovi topli napitci biti još ukusniji, a mogu saznati i zanimljivosti koje možda nisu znali o omiljenoj kavi ili čaju.

Osim potrošačima, stranica sadrži sadržaj namijenjen i poslovnim partnerima, ugostiteljima, medijima i potencijalnim zaposlenicima. Kroz potpuno novo digitalno lice, Franckova stranica sadrži i interaktivni prikaz ključnih korporativnih vrijednosti te na najbolji način naglašava ulogu društveno odgovorno kompanije te vodeću poziciju u regiji. 

Nova stranica dizajnirana je u skladu s modernim smjernicama i trendovima u web dizajnu te je jedna od najkompletnijih internetskih stranica u prehrambenoj industriji u regiji. Trenutno je dostupna na hrvatskom jeziku, a u pripremi su i izdanja na ostalim jezicima. 

Novu Franckovu internetsku stranicu posjetite na www.franck.eu



Nazad
 
 
 
 
back to top