InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 22.08.2017 || Mladi tim hrvatskih stručnjaka osvojio nagradu na međunarodnom vinskom natjecanju  |  Crvenkapa – dragulj baštine grada Senja i Hrvatske  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka, Ivan Artuković ostaje jedinim članom Uprave  |  Vinski grad u Varaždinu i Vinkovcima   |  Feričanačka kapljica inspirirala i Franza Liszta  |  Nove nagrade za kvalitetu nagrađivanih Badelovih proizvoda   |  METRO službeno uručio MICHELINOVU zvjezdicu restoranu Monte  |  Kofola u lipnju ostvarila najveći obim prodaje  |  Plutajući bar i flyboard guy odvažnom dostavom šampanjca obilježili hvarsku sezonu  |  Na otoku Korčuli održani 7. Dani Pošipa  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Uspješan završetak gastro projekta Pula food festival powered by Pan  |  U vinariji Stručić degoržiran prvi pjenušac  |  Dani Pošipa 2017.   |  Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?  |  Hotel Four Points by Sheraton otvoren u Veneciji  |  Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti  |  Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar  |  Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji  |  Vinarija Tomić predstavlja svoj Pošip 2016   |   ||
   

Hrvatska: Nova Franckova internetska stranica za svakodnevnu inspiraciju svih ljubitelja toplih napitaka

18.07.2017
Franck d.d., vodeći domaći proizvođač kave i čajeva predstavio je potpuno novu internetsku stranicu tvrtke. Nova stranica franck.eu zamišljena je kao središnje mjesto za sve ljubitelje toplih napitaka koji na jednom mjestu mogu pronaći mnoštvo informacija o cjelokupnoj kompaniji, njezinoj bogatoj povijesti, kulturi i proizvodima.

Osim standardnih i detaljnih informacija o proizvodima, stranica sadrži edukativne, informativne i zanimljive sadržaje čiji je cilj svim potrošačima dočarati Franckove proizvode s potpuno druge strane; kako nastaju, od čega se sastoje, njihovo porijeklo, različite načine korištenja i mnoge druge zanimljive informacije. 
 
 

Novost je i rubrika Franckpedia koju su pripremili Franckovi stručnjaci kao središnje mjesto svih pojmova vezanih uz proizvodnju i konzumaciju kave i čaja, proizvodnim procesima, tehnologiji i svim drugim pojmovima vezanim uz omiljene tople napitke.

Isto tako, u novoj rubrici Moj trenutak Franckovi potrošači ispričali su svoje priče u kojima glavnu ulogu imaju Franckovi proizvodi, a dodatnu inspiraciju posjetitelji stranice mogu pronaći u maštovitim receptima uz koje će Franckovi topli napitci biti još ukusniji, a mogu saznati i zanimljivosti koje možda nisu znali o omiljenoj kavi ili čaju.

Osim potrošačima, stranica sadrži sadržaj namijenjen i poslovnim partnerima, ugostiteljima, medijima i potencijalnim zaposlenicima. Kroz potpuno novo digitalno lice, Franckova stranica sadrži i interaktivni prikaz ključnih korporativnih vrijednosti te na najbolji način naglašava ulogu društveno odgovorno kompanije te vodeću poziciju u regiji. 

Nova stranica dizajnirana je u skladu s modernim smjernicama i trendovima u web dizajnu te je jedna od najkompletnijih internetskih stranica u prehrambenoj industriji u regiji. Trenutno je dostupna na hrvatskom jeziku, a u pripremi su i izdanja na ostalim jezicima. 

Novu Franckovu internetsku stranicu posjetite na www.franck.eu



Nazad
 
 
 
 
back to top