InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Glazbeno vinska suradnja  |  24,6 milijuna kuna za jačanje konkurentnosti turističkog gospodarstva  |  Jubilarni 10. HOTEL&GASTROTEH  |  U 2018. plaće više za 11,5%   |   Plasirana nova berba vrhunske Graševine   |  Održan 6. Adria Hotel Forum  |  Hilton najvredniji hotelski brend na svijetu  |  Treći Vinart Grand Tasting uskoro u Laubi  |  Za strukovne udruge 1,700 000 kn  |  Sajam craft piva od 17. do 20. veljače u Riminiju  |  Uspješna dokapitalizacija Badela 1862  |  Program najvažnijeg gastronomskog kongresa godine!  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Na Jadranu manje putovanja stranih cruisera   |  Tuna, Sushi & Wine Festival  |  Potreba za novim radnicima najveća na Jadranu  |  Jack Daniel's proizvodi kavu s whiskyjem   |  PLACE2GO od 16. do 18. ožujka   |  Dani školjaka u sjeverozapadnoj Istri   |   ||
   

Hrvatska: Nova Franckova internetska stranica za svakodnevnu inspiraciju svih ljubitelja toplih napitaka

18.07.2017
Franck d.d., vodeći domaći proizvođač kave i čajeva predstavio je potpuno novu internetsku stranicu tvrtke. Nova stranica franck.eu zamišljena je kao središnje mjesto za sve ljubitelje toplih napitaka koji na jednom mjestu mogu pronaći mnoštvo informacija o cjelokupnoj kompaniji, njezinoj bogatoj povijesti, kulturi i proizvodima.

Osim standardnih i detaljnih informacija o proizvodima, stranica sadrži edukativne, informativne i zanimljive sadržaje čiji je cilj svim potrošačima dočarati Franckove proizvode s potpuno druge strane; kako nastaju, od čega se sastoje, njihovo porijeklo, različite načine korištenja i mnoge druge zanimljive informacije. 
 
 

Novost je i rubrika Franckpedia koju su pripremili Franckovi stručnjaci kao središnje mjesto svih pojmova vezanih uz proizvodnju i konzumaciju kave i čaja, proizvodnim procesima, tehnologiji i svim drugim pojmovima vezanim uz omiljene tople napitke.

Isto tako, u novoj rubrici Moj trenutak Franckovi potrošači ispričali su svoje priče u kojima glavnu ulogu imaju Franckovi proizvodi, a dodatnu inspiraciju posjetitelji stranice mogu pronaći u maštovitim receptima uz koje će Franckovi topli napitci biti još ukusniji, a mogu saznati i zanimljivosti koje možda nisu znali o omiljenoj kavi ili čaju.

Osim potrošačima, stranica sadrži sadržaj namijenjen i poslovnim partnerima, ugostiteljima, medijima i potencijalnim zaposlenicima. Kroz potpuno novo digitalno lice, Franckova stranica sadrži i interaktivni prikaz ključnih korporativnih vrijednosti te na najbolji način naglašava ulogu društveno odgovorno kompanije te vodeću poziciju u regiji. 

Nova stranica dizajnirana je u skladu s modernim smjernicama i trendovima u web dizajnu te je jedna od najkompletnijih internetskih stranica u prehrambenoj industriji u regiji. Trenutno je dostupna na hrvatskom jeziku, a u pripremi su i izdanja na ostalim jezicima. 

Novu Franckovu internetsku stranicu posjetite na www.franck.eu



Nazad
 
 
 
 
back to top