InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || Prvo tromjesečje ostvarilo najbolje rezultate  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |  Pernod Ricard sa snažnim startom u 2018.  |   Nikšićka pivovara Trebjesa uvećela neto dobit za tri puta  |   Četiri zlatne medalje za Tikveška vina  |  Plešivički Portugisci najbolji na svijetu  |   Promocija poznatih talijanskih pjenušaca Villa Sandi  |  Prijavite se za šesti METRO Potentials Ready2Lead  |  Zanimljiv spoj andaluzijskih maslinovih ulja  |  Srijem i Slavonija osvojili Zagrepčane  |  Šampanjska večer u restoranu Spinnaker  |  Jedna od najvećih osnovica za obračun plaća u turizmu  |  Opuštanje u hotelu  |  Proljetni gastro okusi Dvorca Mihanović  |  Veliki potencijal pršutarske proizvodnje  |  Predstavljen novi jelovnik kultne Pivane  |   HOW Festival održava se ove godine u Poreču  |  Prezentacija Kvarnera u Italiji  |  Najavljeni rekordni Svijet malvazija i nikad veća jubilarna Vinistra  |   ||
   

Slovenija: Nimrod drugi najveći ponuđač divljači u Europi

24.11.2017
Obiteljska tvrtka Nimrod godišnje proizvodi do 2200 tona divljači, od čega najviše izveze u Švicarsku, Francusku, Italiju i Austriju, a samo 10% prodaje na domaćem tržištu Slovenije.
 
 

Poduzeće iz Škofje Loke kupuje lovnu divljač, a meso zatim obrađuje i prodaje hotelima, restoranima i maloprodajnim lancima diljem Europe. Nimrod, sa 60 zaposlenika, prošle je godine ostvario 13 milijuna eura prihoda.

Naša je prednost to što divljač kupujemo od zemalja u kojima postoji uređen način lova, gdje je lovački način reguliran, lovac životinju odmah nakon ubijanja očisti i što prije stavi u rashladnu sobu na temperaturu 2 – 4°C, kaže Kristijan Hlede, koji je tvrtku ove godine preuzeo od oca Mirana. Meso jelena i divlje svinje čini 30% prodaje, 20% je srneće i medvjeđe, a zatim slijedi meso muflona, gamsa i lopatara.



Nazad
 
 
 
 
back to top