InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 25.02.2020 || Talijanska slastičarka koja obožava hrvatsku makovnjaču  |  Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |   ||
   

Slovenija: Nimrod drugi najveći ponuđač divljači u Europi

24.11.2017
Obiteljska tvrtka Nimrod godišnje proizvodi do 2200 tona divljači, od čega najviše izveze u Švicarsku, Francusku, Italiju i Austriju, a samo 10% prodaje na domaćem tržištu Slovenije.
 
 

Poduzeće iz Škofje Loke kupuje lovnu divljač, a meso zatim obrađuje i prodaje hotelima, restoranima i maloprodajnim lancima diljem Europe. Nimrod, sa 60 zaposlenika, prošle je godine ostvario 13 milijuna eura prihoda.

Naša je prednost to što divljač kupujemo od zemalja u kojima postoji uređen način lova, gdje je lovački način reguliran, lovac životinju odmah nakon ubijanja očisti i što prije stavi u rashladnu sobu na temperaturu 2 – 4°C, kaže Kristijan Hlede, koji je tvrtku ove godine preuzeo od oca Mirana. Meso jelena i divlje svinje čini 30% prodaje, 20% je srneće i medvjeđe, a zatim slijedi meso muflona, gamsa i lopatara.



Nazad
 
 
 
 
back to top