InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.07.2018 || Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |  Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   ||
   

Slovenija: Nimrod drugi najveći ponuđač divljači u Europi

24.11.2017
Obiteljska tvrtka Nimrod godišnje proizvodi do 2200 tona divljači, od čega najviše izveze u Švicarsku, Francusku, Italiju i Austriju, a samo 10% prodaje na domaćem tržištu Slovenije.
 
 

Poduzeće iz Škofje Loke kupuje lovnu divljač, a meso zatim obrađuje i prodaje hotelima, restoranima i maloprodajnim lancima diljem Europe. Nimrod, sa 60 zaposlenika, prošle je godine ostvario 13 milijuna eura prihoda.

Naša je prednost to što divljač kupujemo od zemalja u kojima postoji uređen način lova, gdje je lovački način reguliran, lovac životinju odmah nakon ubijanja očisti i što prije stavi u rashladnu sobu na temperaturu 2 – 4°C, kaže Kristijan Hlede, koji je tvrtku ove godine preuzeo od oca Mirana. Meso jelena i divlje svinje čini 30% prodaje, 20% je srneće i medvjeđe, a zatim slijedi meso muflona, gamsa i lopatara.



Nazad
 
 
 
 
back to top