InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 20.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

Hrvatska: Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša

20.08.2019
Ljeto kod Matoša, festival ljeta i dobrih vibracija na Gornjem gradu, polako se približava kraju, ali i dalje broji dovoljno dana i prilika za jedinstvene razglednice Zagreba i foto trenutaka za dijeljenje na društvenim mrežama.
 
 
 
Jer Ljeto kod Matoša osvaja posebnom atmosferom i pričom ispričanom kroz maštovitu i posebnu scenografiju koja oživljava vremena u koja bi se Zagrepčani rado vratili. Dani provedeni na savskom kupalištu, bilo u kupanju ili „ribičiji", nazdravljanje tzv. škropecima na šanku, plesnjaci na terasama pod zvijezdama… dijelovi su nekog drugog, romantičnog života, onog kojeg poznajemo iz filmova i priča naših djedova i baka. A upravo ta retro-starozagrebačka atmosfera s autentičnim rekvizitima starima i do 7 desetljeća  već drugu godinu privlači sve generacije na Gornji grad.
 
Kako bi svi posjetitelji osjetili duh starih vremena, proučili kak' su se kupali naši stari i kak' se u Zagrebu živjelo u ona, znate, 'bolja' vremena, pobrinuo se tim scenografa - kreativni dvojac Le Prase koji baš niti jedan detalj nije prepustio slučajnosti te je mjesecima prije otvaranja manifestacije marljivo skupljao i restaurirao rekvizite.  
 
Gotovo svaki kutak Matoševe šetnice predstavlja djelić sretnih vremena i odličan mamac za objektiv.  Krenete li tako od uspinjače (ili, kako je stari Zagrepčani zovu, zapinjače) prema dnu šetnice, dobrodošlicu će vam poželjeti već poznati starozagrebački drveni prozor s cvijećem, foto-point po kojemu je Ljeto kod Matoša postalo prepoznatljivo, a tijekom prošlogodišnje manifestacije i najfotografiranije mjesto u Zagrebu ljeti. Tu je i starinski bicikl, upravo onakav kakav se viđalo na zagrebačkom asfaltu i „šoderu" prije 40-i-više godina, pozornica uređena kao nekadašnja „gostionica", zatim ležaljke, suncobrani i stara drvena kabina za presvlačenje na velikom molu koje podsjeća na savsko kupalište.
 
Uređen je i kutak za popularnu ribičiju s autentičnim starinskim štapovima, kutijama i košarama s gablecom, baš kao i nekadašnji dnevni boravak prepun lončanica  – dvije retro fotelje i ormarići  s rekvizitima kao što je starinski radio i „vekerica". Djeci je posebno atraktivna velika drvena ljuljačka za dvoje kojoj ne odolijevaju ni stariji.
S posebnom su pažnjom uređeni i ugostiteljski punktovi – sedam drvenih kućica u bojama ljeta na Savi iz kojih prolaznike mame mirisi fritula, tortilja, krumpirića i ostalih ljetnih snackova. 
 
Stari šeširi, štikle, torbice, tenisice, cipele, disko role, stare šeflje i pribor za jelo, uramljene stare obiteljske fotografije, retro – oglasi, duhovite poruke na drvenim pločama,  limenke i košare prate posjetitelje na svakom koraku pa čak i kada podignu pogled. Dio rekvizita, naime, obješen je duž Matoševog dijela Strossmayerovog šetališta te zajedno sa stotinu žaruljica noću stvara poseban ugođaj i još jednu priliku za nove fotografije.
Šetnja scenografijom završava na dnu šetnice kojeg krase veliki viseći okviri  kroz koje pogled puca na najpoznatije i turistima najatraktivnije vizure Zagreba – katedralu i Kaptol.
 
To je ujedno i mjesto gdje je ovih dana najveća gužva – svi žele svoju fotografiju u okviru sa Zagrebom u pozadini. Upravo je jedna takva fotografija prošli tjedan obišla svijet zahvaljujući japanskom gostu. Yuya Matsuo, poznati bloger koji ima više od 350.000 pratitelja na društvenim mrežama, nije odolio Matoševim okvirima – njegova je Instagram fotografija u dva dana prikupila više od 6000 „lajkova" te niz pohvalnih komentara, što su prenijeli i neki naši mediji.  A to predstavlja posebno priznanje maštovitom uređenju najzagrebačkijeg ljetnog festivala.



Nazad
 
 
 
 
back to top