InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 18.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

Hrvatska: Najbolji voditelj bara na svijetu Declan McGurk otkrio tajnu uspjeha na konferenciji Coca-Cole HBC H

20.05.2019
Na trećoj je Konferenciji prodajnoga kanala za ugostiteljstvo uz odlična predavanja predstavljen i novi projekt Coca-Cole HBC Hrvatska u ugostiteljstvu i turizmu pod nazivom Raise the Bar.

 

U Kaptol Boutique Cinema & Baru održana je treća Konferencija prodajnoga kanala za ugostiteljstvo okupivši nekoliko stotina hrvatskih ugostitelja i partnera Coca-Cole HBC u Hrvatskoj. Riječ je o jednome od najvažnijih događanja u hrvatskome prodajnom kanalu za ugostiteljstvo (HoReCa), kojoj je cilj ukazati na važnost razvoja znanja i kvalitete usluge. 
 
Kako bi brojni okupljeni posjetitelji dobili uvid u najnovije svjetske i područne trendove u ugostiteljstvu, konferencija je i ove godine osigurala bogat program s istaknutim predavačima. Zvijezda je ovogodišnjega programa svakako bio Declean McGurk, direktor barova hotela The Savoy iz Londona, najnagrađivanijega hotela u tome području.
 
Declean je u svojoj prezentaciji obradio temu uspješnoga rukovođenja i razvoja tima u baru i restoranu u cilju osiguravanja visoke razine usluge. Program je nastavljen predavanjem hrvatskoga someljerskog prvaka i prvoga certificiranog sommeliera za sake te voditelja restorana Noel Ivana Juga. Na konferenciji je Jug naglasio važnost odabira i razvoja kvalitetnoga tima u osiguravanju visoke razine usluge. 
 
Uz izlaganja su izvrsnih gostujućih govornika Coca-Colini predstavnici prikazali trenutačne trendove i nove inicijative u prodajnome kanalu za ugostiteljstvu na domaćemu tržištu. Coca-Cola HBC Hrvatska znatan dio prihoda ostvaruje u ugostiteljstvu i turizmu te stoga neprestano radi na razvoju tih sektora i izgradnji partnerskih odnosa širih od same prodaje.  
 
„Posvećeni smo stalnomu rastu i učenju te smatramo svojom zadaćom pridonijeti razvoju prodajnoga kanala za ugostiteljstvo. Nedostatak obučene radne snage jedna je od velikih prijetnja daljnjemu razvoju turističkoga i ugostiteljskoga sektora i stoga preko svojih društveno odgovornih projekata i aktivnosti nastojimo doprinijeti rješenju toga problema. U suradnji sa Zakladom Budi Foodie i Rudolfom Štefanom organizirali smo dva humanitarna marendina te prikupili sredstva za prve tri stipendije za obrazovanje i stručno usavršavanje mladih talenata u gastronomiji. Osobito smo ponosni što smo na današnjoj konferenciji predstavili i naš novi program Raise the Bar, kojim nastavljamo graditi znanja ključnih dionika u prodajnome kanalu za ugostiteljstvo stavljajući naglasak na važnosti povećanja kvalitete radne snage", istaknula je glavna direktorica Coca-Cole HBC Adria Ruža Tomić Fontana. 
 
Program Raise the Bar okupljenima je dodatno približio voditelj projekta Filip Verbanac. Program je usmjeren usklađivanju vještina i znanja mladih ljudi s potrebama poslodavaca u ugostiteljstvu i turizmu.
 
S pomoću ciljano osmišljenih modula namijenjenih kuharima, konobarima i voditeljima te barmenima program će polaznicima ponuditi znanje koje se može primijeniti u stvarnim poslovnim uvjetima. Kao dio projekta Raise the Bar Coca-Cola HBC Hrvatska osnovala je vlastiti obrazovni centar u kojemu će polaznici imati pristup suvremenoj opremi, potrebnim pomagalima i sastojcima za učenje te usvajanje najsuvremenijih tehnika.
 
Program je namijenjen mladim ljudima od 18 do 30 godina, a za sve polaznike koji budu odabrani putem natječaja nastava će biti u potpunosti besplatna.



Nazad
 
 
 
 
back to top