InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 16.06.2019 || Veliki uspjeh Stocka na prestižnom ocjenjivanju alkoholnih pića „World Dinks Awards“  |  Valamarovi hoteli ponovno dobitnici najprestižnije turističke nagrade na svijetu   |  Sva raskoš Zlatne doline predstavljena na danima graševine u Kutjevu  |  Vina PP Orahovice osvojila dvije bronce na Decanteru 2019  |  Međimurski vinari trijumfirali na svjetskom natjecanju Decanter World Wine Awards  |  Pet zlata i tri srebra za Feravino u Svetom Ivanu Zelini  |  Pobjednici prvog regionalnog Latte Art natjecanja u Hrvatskoj  |  Na sajmu SCA World of Coffee u Berlinu razgovor o rješenjima za izazove uzgajivača kave  |  Zigante tartufi ponosno nose Superbrands znak  |  U dvorcu Kutjevo održan Simpozij o Graševini   |  Badelova vina trijumfirala na svjetskoj dodjeli nagrada IWSC 2019  |  Novosti o golf turizmu na konferenciji o golfu u Poreču  |  Hrvatska na vrhu popisa zemalja s najvećim rastom popularnosti na TripAdvisoru  |  Održani Dani Dalmatinskog pršuta i vina   |  Vinski razgovori uz Davora Zdjelarevića   |  Udruga Grk Lumbarda predstavila je svoju sortu zagrebačkim vinoljupcima  |  Proglašeni pobjednici natječaja "Vino mog zavičaja"  |   Pridružite nam se na ekskluzivnom događaju u svijetu espressa i latte arta!  |  Europsko priznanje Borisu Drilu iz Hrvatskog Telekoma  |  Uspješno održan 6. festival Taste the Mediterranean, oplemenjen ljepotom Hvara i Dalmacije  |   ||
   

Hrvatska: Najbolji voditelj bara na svijetu Declan McGurk otkrio tajnu uspjeha na konferenciji Coca-Cole HBC H

20.05.2019
Na trećoj je Konferenciji prodajnoga kanala za ugostiteljstvo uz odlična predavanja predstavljen i novi projekt Coca-Cole HBC Hrvatska u ugostiteljstvu i turizmu pod nazivom Raise the Bar.

 

U Kaptol Boutique Cinema & Baru održana je treća Konferencija prodajnoga kanala za ugostiteljstvo okupivši nekoliko stotina hrvatskih ugostitelja i partnera Coca-Cole HBC u Hrvatskoj. Riječ je o jednome od najvažnijih događanja u hrvatskome prodajnom kanalu za ugostiteljstvo (HoReCa), kojoj je cilj ukazati na važnost razvoja znanja i kvalitete usluge. 
 
Kako bi brojni okupljeni posjetitelji dobili uvid u najnovije svjetske i područne trendove u ugostiteljstvu, konferencija je i ove godine osigurala bogat program s istaknutim predavačima. Zvijezda je ovogodišnjega programa svakako bio Declean McGurk, direktor barova hotela The Savoy iz Londona, najnagrađivanijega hotela u tome području.
 
Declean je u svojoj prezentaciji obradio temu uspješnoga rukovođenja i razvoja tima u baru i restoranu u cilju osiguravanja visoke razine usluge. Program je nastavljen predavanjem hrvatskoga someljerskog prvaka i prvoga certificiranog sommeliera za sake te voditelja restorana Noel Ivana Juga. Na konferenciji je Jug naglasio važnost odabira i razvoja kvalitetnoga tima u osiguravanju visoke razine usluge. 
 
Uz izlaganja su izvrsnih gostujućih govornika Coca-Colini predstavnici prikazali trenutačne trendove i nove inicijative u prodajnome kanalu za ugostiteljstvu na domaćemu tržištu. Coca-Cola HBC Hrvatska znatan dio prihoda ostvaruje u ugostiteljstvu i turizmu te stoga neprestano radi na razvoju tih sektora i izgradnji partnerskih odnosa širih od same prodaje.  
 
„Posvećeni smo stalnomu rastu i učenju te smatramo svojom zadaćom pridonijeti razvoju prodajnoga kanala za ugostiteljstvo. Nedostatak obučene radne snage jedna je od velikih prijetnja daljnjemu razvoju turističkoga i ugostiteljskoga sektora i stoga preko svojih društveno odgovornih projekata i aktivnosti nastojimo doprinijeti rješenju toga problema. U suradnji sa Zakladom Budi Foodie i Rudolfom Štefanom organizirali smo dva humanitarna marendina te prikupili sredstva za prve tri stipendije za obrazovanje i stručno usavršavanje mladih talenata u gastronomiji. Osobito smo ponosni što smo na današnjoj konferenciji predstavili i naš novi program Raise the Bar, kojim nastavljamo graditi znanja ključnih dionika u prodajnome kanalu za ugostiteljstvo stavljajući naglasak na važnosti povećanja kvalitete radne snage", istaknula je glavna direktorica Coca-Cole HBC Adria Ruža Tomić Fontana. 
 
Program Raise the Bar okupljenima je dodatno približio voditelj projekta Filip Verbanac. Program je usmjeren usklađivanju vještina i znanja mladih ljudi s potrebama poslodavaca u ugostiteljstvu i turizmu.
 
S pomoću ciljano osmišljenih modula namijenjenih kuharima, konobarima i voditeljima te barmenima program će polaznicima ponuditi znanje koje se može primijeniti u stvarnim poslovnim uvjetima. Kao dio projekta Raise the Bar Coca-Cola HBC Hrvatska osnovala je vlastiti obrazovni centar u kojemu će polaznici imati pristup suvremenoj opremi, potrebnim pomagalima i sastojcima za učenje te usvajanje najsuvremenijih tehnika.
 
Program je namijenjen mladim ljudima od 18 do 30 godina, a za sve polaznike koji budu odabrani putem natječaja nastava će biti u potpunosti besplatna.



Nazad
 
 
 
 
back to top