InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Hrvatska: Može li hrvatski turizam 365?

04.10.2017
Konferencija će ponuditi nova znanja i ideje malim i srednjim subjektima, poduzetnicima i obrtima, ali i motivaciju velikim turističkim subjektima, te potaknuti njihov razvoj, uključivanje u turizam na neke nove načine, nove investicijske korake te realizaciju brojnih konkurentskih prednosti o čemu ovisi i razvoj cjelogodišnjeg turizma.
 
Stručnjaci iz Hrvatske, Slovenije, Austrije, Mađarske i Italije podijelit će svoja uspješna iskustva, kao i svoje sugestije i smjernice za daljnji razvoj hrvatskog turizma.
 
Konferencija o razvoju cjelogodišnjeg turizma održat će se 4. listopada u Hotelu Sheraton u Zagrebu. Prijaviti se možete ovdje
 
 

Cilj konferencije je:
  • Identificirati potencijale, mogućnosti, pozitivne prakse i rješenja /recepte za razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj
  • Upoznati uspješna iskustva i prakse susjednih zemalja
  • Razviti prijedlog hrvatskog koncepta razvoja kontinentalnog turizma uz aktivno sudjelovanje predstavnika ključnih turističkih i gospodarskih institucija i poslovnih subjekata iz Hrvatske te stručnjaka iz regije (Slovenija, Austrija, Mađarska, Italija, Srbija)
  • Predstaviti rješenja za osiguranje tražene kvalitete i inovativnosti na svjetskoj razini
  • Konferencija će ponuditi nova znanja i ideje malim i srednjim subjektima, poduzetnicima i obrtima, ali i motivaciju velikim turističkim subjektima, te potaknuti njihov razvoj, uključivanje u turizam na neke nove načine, nove investicijske korake te realizaciju brojnih konkurentskih prednosti o čemu ovisi i razvoj cjelogodišnjeg turizma.
Kome je namijenjena?
  • Direktorima i predsjednicima uprava velikih turističkih kompanija
  • Poduzetnicima i obrtnicima koji sudjeluju u turističkom procesu i prihodu
  • Predstavnicima turističkih i gospodarskih institucija
  • Predstavnicima turističkih zajednica
  • Stručnim te drugim udrugama
  • Drugim osobama i subjektima koji jesu, ili bi tek mogli biti, uključeni u hrvatski turizam

Konferencija će se baviti temama:
  • Uspješni slučajevi iz prakse – Slovenija, Austrija, Mađarska i Hrvatska
  • Identifikacija hrvatskih potencijala i zabluda u razvoju cjelogodišnjeg turizma
  • Analiza potencijalnih turističkih sadržaja i ponude
  • Kako biti drugačiji – autentičnost i očuvanje tradicionalne i kulturne baštine
  • Trendovi u cjelogodišnjem i kontinentalnom turizmu u svijetu te kako ih slijediti i kreirati
  • Formula za razvoj cjelogodišnjeg turizma/destinacija u Hrvatskoj – što je potrebno od države, lokalne samouprave, lokalne zajednice, potencijalnih investitora, poduzetnika i obrtnika, lokalnog stanovništva
Sve ostale informacije o konferenciji, program i paneliste pratite na službenoj stranici www.turizam365.com.

Nazad
 
 
 
 
back to top