InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Glazbeno vinska suradnja  |  24,6 milijuna kuna za jačanje konkurentnosti turističkog gospodarstva  |  Jubilarni 10. HOTEL&GASTROTEH  |  U 2018. plaće više za 11,5%   |   Plasirana nova berba vrhunske Graševine   |  Održan 6. Adria Hotel Forum  |  Hilton najvredniji hotelski brend na svijetu  |  Treći Vinart Grand Tasting uskoro u Laubi  |  Za strukovne udruge 1,700 000 kn  |  Sajam craft piva od 17. do 20. veljače u Riminiju  |  Uspješna dokapitalizacija Badela 1862  |  Program najvažnijeg gastronomskog kongresa godine!  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Na Jadranu manje putovanja stranih cruisera   |  Tuna, Sushi & Wine Festival  |  Potreba za novim radnicima najveća na Jadranu  |  Jack Daniel's proizvodi kavu s whiskyjem   |  PLACE2GO od 16. do 18. ožujka   |  Dani školjaka u sjeverozapadnoj Istri   |   ||
   

Hrvatska: Može li hrvatski turizam 365?

04.10.2017
Konferencija će ponuditi nova znanja i ideje malim i srednjim subjektima, poduzetnicima i obrtima, ali i motivaciju velikim turističkim subjektima, te potaknuti njihov razvoj, uključivanje u turizam na neke nove načine, nove investicijske korake te realizaciju brojnih konkurentskih prednosti o čemu ovisi i razvoj cjelogodišnjeg turizma.
 
Stručnjaci iz Hrvatske, Slovenije, Austrije, Mađarske i Italije podijelit će svoja uspješna iskustva, kao i svoje sugestije i smjernice za daljnji razvoj hrvatskog turizma.
 
Konferencija o razvoju cjelogodišnjeg turizma održat će se 4. listopada u Hotelu Sheraton u Zagrebu. Prijaviti se možete ovdje
 
 

Cilj konferencije je:
  • Identificirati potencijale, mogućnosti, pozitivne prakse i rješenja /recepte za razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj
  • Upoznati uspješna iskustva i prakse susjednih zemalja
  • Razviti prijedlog hrvatskog koncepta razvoja kontinentalnog turizma uz aktivno sudjelovanje predstavnika ključnih turističkih i gospodarskih institucija i poslovnih subjekata iz Hrvatske te stručnjaka iz regije (Slovenija, Austrija, Mađarska, Italija, Srbija)
  • Predstaviti rješenja za osiguranje tražene kvalitete i inovativnosti na svjetskoj razini
  • Konferencija će ponuditi nova znanja i ideje malim i srednjim subjektima, poduzetnicima i obrtima, ali i motivaciju velikim turističkim subjektima, te potaknuti njihov razvoj, uključivanje u turizam na neke nove načine, nove investicijske korake te realizaciju brojnih konkurentskih prednosti o čemu ovisi i razvoj cjelogodišnjeg turizma.
Kome je namijenjena?
  • Direktorima i predsjednicima uprava velikih turističkih kompanija
  • Poduzetnicima i obrtnicima koji sudjeluju u turističkom procesu i prihodu
  • Predstavnicima turističkih i gospodarskih institucija
  • Predstavnicima turističkih zajednica
  • Stručnim te drugim udrugama
  • Drugim osobama i subjektima koji jesu, ili bi tek mogli biti, uključeni u hrvatski turizam

Konferencija će se baviti temama:
  • Uspješni slučajevi iz prakse – Slovenija, Austrija, Mađarska i Hrvatska
  • Identifikacija hrvatskih potencijala i zabluda u razvoju cjelogodišnjeg turizma
  • Analiza potencijalnih turističkih sadržaja i ponude
  • Kako biti drugačiji – autentičnost i očuvanje tradicionalne i kulturne baštine
  • Trendovi u cjelogodišnjem i kontinentalnom turizmu u svijetu te kako ih slijediti i kreirati
  • Formula za razvoj cjelogodišnjeg turizma/destinacija u Hrvatskoj – što je potrebno od države, lokalne samouprave, lokalne zajednice, potencijalnih investitora, poduzetnika i obrtnika, lokalnog stanovništva
Sve ostale informacije o konferenciji, program i paneliste pratite na službenoj stranici www.turizam365.com.

Nazad
 
 
 
 
back to top