InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.02.2019 || Uskoro četvrto, nikad bogatije izdanje sajma Vinart Grand Tasting  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom u kavani Procaffe  |  Predstavljen Aminess Gourmet Lab  |  Predstavnici Turističkih zajednica Raba i Lopara otkrili što očekuju od 2019. godine  |  Digitalna platforma DISH dostupna u Hrvatskoj  |  Vino uz žlicu i Podravku u Aperitivo baru  |   Predstavljena mlada vina berbe 2018.   |  Hotelska grupacija Falkensteiner jača poziciju brenda  |  Booking.com objavljuje finalistice nagrade Technology Playmaker Awards 2019  |  U susret centralnom turističkom događaju u regiji  |  HGK predstavila vina najuglednijim ugostiteljima Berlina  |  Ledena berba u PP Orahovica  |  Odličan rezultat adventa na Rabu  |  EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku  |  Trendovima usprkos: Iz Zagreba preselili u Slavoniju  |  Hrvatskim restoranima uručena MICHELINOVA priznanja  |  Što nas čeka na domaćoj gourmet sceni?  |  Svečana premijera predstave „Svaki tvoj rođendan” održana uz promociju vrhunskih vina vinarije Oraho  |   Rab postao prvi Europski otok sporta   |  Prestižna ANWB TOP 2019. nagrada   |   ||
   

Njemačka: Metro izvijestio o rastu prodaje, HoReCa glavni pokretač rasta

17.01.2018

Imajući u vidu izazovno tržišno okruženje iza nas je stabilan božićni kvartal. Prodaja u prvom kvartalu je u skladu s izgledima za cijelu financijsku godinu i mi veoma posvećeno nastavljamo s planovima za financijsku 2017/18, izjavio je Olaf Koch, predsjednik borda Metro AG.

Metro veleprodaja - izvještaj o poslovanju          
                                
Ostvaren je rast like-for-like prodaje usprkos negativnim efektima – manji broj radnih dana i pomicanje proslave Kineske Nove Godine 
  •  Podržano u svim regijama, uključujući i Nemačku (okvirno +2%)
  •  Negativan LfL razvoj (okvirno -9%) naspram pozitivnog Q1 2016/17 koji je zabilježen u Rusiji 
  •  HoReCa klijenti i poslovanje hranom nastavljaju da budu glavni pokretači rasta prodaje


Na prijavljeni porast prodaje od 0.6% utjecao je negativan efekt valuta, posebno u Turskoj i Kini.


Segment dostave nastavlja se razvijati i doprinositi ukupnom rastu prodaje.


Također, proces digitalizacije u segmentu malih i srednjih poduzeća razvija se veoma dobro, te je od prosinca 2017. broj korisnika udvostručen.


Do 31. prosinca broj prodajnih objekata porastao je na 760, s ukupno devet novih objekata u odnosu na isti datum prošle godine
 
U prvom kvartalu 2017/18, tri objekta su otvorena (jedan u Rusiji, dva u Kini), a dva objekta su zatvorena (jedan u Italiji, jedan u Poljskoj). 



Nazad
 
 
 
 
back to top