InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Glazbeno vinska suradnja  |  24,6 milijuna kuna za jačanje konkurentnosti turističkog gospodarstva  |  Jubilarni 10. HOTEL&GASTROTEH  |  U 2018. plaće više za 11,5%   |   Plasirana nova berba vrhunske Graševine   |  Održan 6. Adria Hotel Forum  |  Hilton najvredniji hotelski brend na svijetu  |  Treći Vinart Grand Tasting uskoro u Laubi  |  Za strukovne udruge 1,700 000 kn  |  Sajam craft piva od 17. do 20. veljače u Riminiju  |  Uspješna dokapitalizacija Badela 1862  |  Program najvažnijeg gastronomskog kongresa godine!  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Na Jadranu manje putovanja stranih cruisera   |  Tuna, Sushi & Wine Festival  |  Potreba za novim radnicima najveća na Jadranu  |  Jack Daniel's proizvodi kavu s whiskyjem   |  PLACE2GO od 16. do 18. ožujka   |  Dani školjaka u sjeverozapadnoj Istri   |   ||
   

Njemačka: Metro izvijestio o rastu prodaje, HoReCa glavni pokretač rasta

17.01.2018

Imajući u vidu izazovno tržišno okruženje iza nas je stabilan božićni kvartal. Prodaja u prvom kvartalu je u skladu s izgledima za cijelu financijsku godinu i mi veoma posvećeno nastavljamo s planovima za financijsku 2017/18, izjavio je Olaf Koch, predsjednik borda Metro AG.

Metro veleprodaja - izvještaj o poslovanju          
                                
Ostvaren je rast like-for-like prodaje usprkos negativnim efektima – manji broj radnih dana i pomicanje proslave Kineske Nove Godine 
  •  Podržano u svim regijama, uključujući i Nemačku (okvirno +2%)
  •  Negativan LfL razvoj (okvirno -9%) naspram pozitivnog Q1 2016/17 koji je zabilježen u Rusiji 
  •  HoReCa klijenti i poslovanje hranom nastavljaju da budu glavni pokretači rasta prodaje


Na prijavljeni porast prodaje od 0.6% utjecao je negativan efekt valuta, posebno u Turskoj i Kini.


Segment dostave nastavlja se razvijati i doprinositi ukupnom rastu prodaje.


Također, proces digitalizacije u segmentu malih i srednjih poduzeća razvija se veoma dobro, te je od prosinca 2017. broj korisnika udvostručen.


Do 31. prosinca broj prodajnih objekata porastao je na 760, s ukupno devet novih objekata u odnosu na isti datum prošle godine
 
U prvom kvartalu 2017/18, tri objekta su otvorena (jedan u Rusiji, dva u Kini), a dva objekta su zatvorena (jedan u Italiji, jedan u Poljskoj). 



Nazad
 
 
 
 
back to top