InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 23.10.2018 || #StageOne – 1.364 izvedba CABAres, CABArei-a u One Suite Hotelu   |  7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |   ||
   

Njemačka: Metro izvijestio o rastu prodaje, HoReCa glavni pokretač rasta

17.01.2018

Imajući u vidu izazovno tržišno okruženje iza nas je stabilan božićni kvartal. Prodaja u prvom kvartalu je u skladu s izgledima za cijelu financijsku godinu i mi veoma posvećeno nastavljamo s planovima za financijsku 2017/18, izjavio je Olaf Koch, predsjednik borda Metro AG.

Metro veleprodaja - izvještaj o poslovanju          
                                
Ostvaren je rast like-for-like prodaje usprkos negativnim efektima – manji broj radnih dana i pomicanje proslave Kineske Nove Godine 
  •  Podržano u svim regijama, uključujući i Nemačku (okvirno +2%)
  •  Negativan LfL razvoj (okvirno -9%) naspram pozitivnog Q1 2016/17 koji je zabilježen u Rusiji 
  •  HoReCa klijenti i poslovanje hranom nastavljaju da budu glavni pokretači rasta prodaje


Na prijavljeni porast prodaje od 0.6% utjecao je negativan efekt valuta, posebno u Turskoj i Kini.


Segment dostave nastavlja se razvijati i doprinositi ukupnom rastu prodaje.


Također, proces digitalizacije u segmentu malih i srednjih poduzeća razvija se veoma dobro, te je od prosinca 2017. broj korisnika udvostručen.


Do 31. prosinca broj prodajnih objekata porastao je na 760, s ukupno devet novih objekata u odnosu na isti datum prošle godine
 
U prvom kvartalu 2017/18, tri objekta su otvorena (jedan u Rusiji, dva u Kini), a dva objekta su zatvorena (jedan u Italiji, jedan u Poljskoj). 



Nazad
 
 
 
 
back to top