InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Srbija: Mercata i JTI potpisali ekskluzivni ugovor

09.06.2017
Mercata, jedan od vodećih distributera robe široke potrošnje na teritoriju Srbije, potpisala je ekskluzivni šestogodišnji ugovor o poslovnoj suradnji s kompanijom Japan Tobacco International (JTI), članicom Japan Tobacco grupe, jednom od vodećih kompanija u duhanskoj industriji i najvećim japanskim investitorom u Srbiji.

Ovim partnerstvom dodatno se osnažuje pozicija kompanije Mercata na tržištu domaće distribucije, kako u segmentu duhanskih proizvoda, tako i u segmentu robe široke potrošnje, i ojačava dugogodišnja suradnja koje predstavlja potvrdu kvalitete i stručnosti ove distributivne mreže.

Istovremeno, ovaj ugovor doprinosi budućem razvoju poslovanja kompanije JTI u Srbiji.

Naše partnerstvo s kompanijom Japan Tobacco International (JTI), počela je još 2001. godine. Ovim ugovorom nastavljamo odličnu suradnju koja ima za cilj da dalje doprinosi razvoju trgovine na domaćem tržištu. Ovo je novi uspjeh Mercate, potvrda kvalitete i uspješnog poslovanja, i definitivno novi poticaj za nas da u budućem periodu još snažnije gradimo svoju mrežu ne samo u Srbiji, već u cijeloj regiji. Tijekom prvih pet mjeseci 2017. godine Mercata je ostvarila rast od 10 posto u tobacco segmentu i 14 posto u FMCG segmentu, čime smo napravili važan iskorak u odnosu na prethodne godine. U narednom periodu planiramo još intenzivnije ojačavati svoju poziciju kao najfleksibilnije distributivne mreže na tržištu, izjavio je Peter Jagodič, CEO Mercate.

Didije Elena, potpredsjednik i generalni direktor JTI-a za Zapadni Balkan rekao je da je snažna veza sa Merkatom zasnovana na međusobnom razumijevanju i istinskom partnerstvu bila ključna za ostvarivanje odličnih rezultata kompanije.

Merkata je naš ekskluzivni distributer od 2008. godine i tijekom ovog perioda JTI je postala kompanija s najbržim organskim rastom. Više smo nego udvostručili svoje sudjelovanje na tržištu koje sada prelazi 21%. JTI je usmjeren na cilj da potrošačima osigura uslugu najviše kvalitete. Merkata je definitivno pravi partner za postizanje tog cilja, rekao je Elena.


Nazad
 
 
 
 
back to top