InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 10.12.2019 || Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |  Humanoidni robot Viktorija novi je promotor turističke ponude Zagrebačke županije  |  Beč ovaj tjedan postaje raj za pivoljupce  |  Istraživanje MasterIndex otkriva: 48% nas planira zimovanje u inozemstvu, a najpopularnija su advent  |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2019  |  Čarobni spa svijet koji ćete obožavati ove zime  |  Vinski razgovori uz vina Pilato   |  Fuliranje is coming to town  |  Špin na zagrebačkoj špici   |  Sudjelujte na 14. VINOcomu  |   ||
   

Makedonija: Makprogres s velikim investicijama i inovacijama

16.03.2018

Makprogres svečano je pustio u rad novi pogon za proizvodnju, preradu i pakiranje branda Fantazija. U pogonu, u koji je investirano 650.000 eura, proizvode se polugotove mješavine za slatke i slane kolače, palačinke, vafle, kulinarske dekoracije i dodatke, kao i začini.
 

Iz Makprogresa su istaknuli da su na recepturi radili oko dvije godine. U okviru ove linije imamo nešto što je novitet i naša inovacija i na što sam jako ponosan – nigdje u svijetu ne postoji mješavina za slane mafine, izjavio je izvršni direktor Makprogresa Gligor Cvetanov.

Na Makprogresovoj svečanosti otkriveni su i detalji procesa integracije poslovanja kompanije Donia, koju je Makprogres kupio prije pet mjeseci. Osim redizajniranja i unaprjeđenja pakiranja, radilo se i na usavršavanju receptura Donijinih proizvoda zamjenom umjetnih sastojaka prirodnima, dodavanjem većeg postotka oraha i razvojem novih proizvoda.

Dio Donijinih proizvoda koji su slični portfelju branda Vincinni nastavit će se plasirati s novim dizajnom i pod tim brandom.

Tim koracima Makprogres učvršćuje svoju poziciju na tržištu i povećava svoje izvozne kapacitete. Njihov je cilj do 2020. godine udvostručiti proizvodne kapacitete u odnosu 2014. godinu.



Nazad
 
 
 
 
back to top