InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.09.2019 || Vinski razgovori uz vina Fuhtar   |  Najbolje od Srijema i Slavonije za sudionike Dana hrvatskog turizma  |  U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |  U METRO-u potražite nove vinske etikete renomirane vinarije Zlatan otok  |  U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita  |   U Putnikovićima otvoren spomenik težaku i vinogradu  |  Ultimativni Gin & Tonic doživljaj  |   ||
   

Makedonija: Makprogres s velikim investicijama i inovacijama

16.03.2018

Makprogres svečano je pustio u rad novi pogon za proizvodnju, preradu i pakiranje branda Fantazija. U pogonu, u koji je investirano 650.000 eura, proizvode se polugotove mješavine za slatke i slane kolače, palačinke, vafle, kulinarske dekoracije i dodatke, kao i začini.
 

Iz Makprogresa su istaknuli da su na recepturi radili oko dvije godine. U okviru ove linije imamo nešto što je novitet i naša inovacija i na što sam jako ponosan – nigdje u svijetu ne postoji mješavina za slane mafine, izjavio je izvršni direktor Makprogresa Gligor Cvetanov.

Na Makprogresovoj svečanosti otkriveni su i detalji procesa integracije poslovanja kompanije Donia, koju je Makprogres kupio prije pet mjeseci. Osim redizajniranja i unaprjeđenja pakiranja, radilo se i na usavršavanju receptura Donijinih proizvoda zamjenom umjetnih sastojaka prirodnima, dodavanjem većeg postotka oraha i razvojem novih proizvoda.

Dio Donijinih proizvoda koji su slični portfelju branda Vincinni nastavit će se plasirati s novim dizajnom i pod tim brandom.

Tim koracima Makprogres učvršćuje svoju poziciju na tržištu i povećava svoje izvozne kapacitete. Njihov je cilj do 2020. godine udvostručiti proizvodne kapacitete u odnosu 2014. godinu.



Nazad
 
 
 
 
back to top