InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 05.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Makedonija: Makprogres s velikim investicijama i inovacijama

16.03.2018

Makprogres svečano je pustio u rad novi pogon za proizvodnju, preradu i pakiranje branda Fantazija. U pogonu, u koji je investirano 650.000 eura, proizvode se polugotove mješavine za slatke i slane kolače, palačinke, vafle, kulinarske dekoracije i dodatke, kao i začini.
 

Iz Makprogresa su istaknuli da su na recepturi radili oko dvije godine. U okviru ove linije imamo nešto što je novitet i naša inovacija i na što sam jako ponosan – nigdje u svijetu ne postoji mješavina za slane mafine, izjavio je izvršni direktor Makprogresa Gligor Cvetanov.

Na Makprogresovoj svečanosti otkriveni su i detalji procesa integracije poslovanja kompanije Donia, koju je Makprogres kupio prije pet mjeseci. Osim redizajniranja i unaprjeđenja pakiranja, radilo se i na usavršavanju receptura Donijinih proizvoda zamjenom umjetnih sastojaka prirodnima, dodavanjem većeg postotka oraha i razvojem novih proizvoda.

Dio Donijinih proizvoda koji su slični portfelju branda Vincinni nastavit će se plasirati s novim dizajnom i pod tim brandom.

Tim koracima Makprogres učvršćuje svoju poziciju na tržištu i povećava svoje izvozne kapacitete. Njihov je cilj do 2020. godine udvostručiti proizvodne kapacitete u odnosu 2014. godinu.



Nazad
 
 
 
 
back to top