InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 20.01.2018 || Feravino izvozi u 15 zemalja  |  En Primeur 2018, kušanje mladih graševina, pošipa i drugih sorti  |  Izvoz konjaka porastao treću godinu zaredom  |   Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Ministar turizma Gari Cappelli u Veneciji na svečanom otvaranju Turističke godine EU-Kina  |  4. Whisky sajam Zagreb 2018 očekuje oko 3000 ljubitelja whiskyja  |  Sustav eVisitor treća najbolja turistička inovacija u svijetu   |  Pivo se vratilo sa stilom i Ambev očekuje profit, tvrdi UBS  |  Booking.com dodijelio nagrade “Guest Review” za 2017. godinu  |  Zlatarna Celje kupila zemljište u Ljubljani   |  Započnimo godinu u velikom stilu: 2. Salon pjenušavih vina   |  Adriapura: Romantični bijeg u dvoje  |  Hilton otvorio hotel na jezeru Como  |  Metro izvijestio o rastu prodaje, HoReCa glavni pokretač rasta  |  ADRIA HOTEL FORUM, 14. -15.02.2018.  |  Hostel Celica ostaje u vlasništvu grada Ljubljane  |  Slavlje uz Moet & Chandon povodom dodjele nagrada Zlatni Globus  |  Provokativno pivo  |  Dobro došli u novi kafić The Budapest Cafe   |  Kreativne i primamljive teme edukacijsko-kuharskih radionica  |   ||
   

Hrvatska: METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika

12.10.2017
U utorak 10. listopada, 1.120 poduzetnika iz Hrvatske obilježilo je drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika "Dan mojeg poslovanja" koji METRO organizira s ciljem promicanja i poticanja neovisnog poduzetništva.

U sklopu "Dana mojeg poslovanja", METRO je svim poduzetnicima osigurao digitalnu platformu i dodatnu marketinšku podršku kako bi građanima zajedno približili ulogu malih i srednjih poduzetnika u društvu.

U METRO-u smo ponosni što nam se u obilježavanju drugog "Dana mojeg poslovanja" u Hrvatskoj pridružilo dvostruko više poduzetnika nego prošle godine. Vlasnici restorana, hotela, malih trgovina, frizerskih salona, kafića... prepoznali su ovaj dan kao priliku da se povežu s postojećim i privuku nove klijente, kupce i goste. Vjerujemo kako smo ovim danom skrenuli pažnju javnosti na važnost sektora malog i srednjeg poduzetništva koji je okosnica razvoja lokalne zajednice i nacionalne ekonomije, izjavio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.
 
 

Mali i srednji poduzetnici iz 25 zemalja pridružili su se se danu koji slavi doprinos malih i srednjih poduzetnika i za Dan mojeg poslovanja su pripremili više od 100.000 posebnih ponuda. 

Povodom obilježavanja "Dana mojeg poslovanja" METRO je proveo međunarodno istraživanje  koje je pokazalo kako građani prepoznaju trud i doprinos poduzetnika. Čak 83 % ispitanika izjavilo je kako bi bili ponosni kada bi njihovo dijete pokrenulo vlastiti posao, a neovisne poduzetnike opisali su kao samouvjerene, marljive, kreativne i strastvene.

Gotovo polovica ispitanika (48 %) iskazalo je interes za pokretanjem vlastitog posla, pri čemu su sloboda i neovisnost glavni motivacijski faktori.  Istraživanje je pokazalo i postojanje poduzetničkog jaza (entrepreneurial gap) koji označava razliku između onih koji su izrazili želju za pokretanjem posla (48 %) i onih koji smatraju da će vrlo vjerojatno pokrenuti posao (13 %) pri čemu su financije i gospodarska situacija glavne barijere. 
Kontakt: 



Nazad
 
 
 
 
back to top