InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.06.2018 || Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   Ulični specijaliteti iz svih krajeva svijeta na prvom Krk Music Festu  |   Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Dionice Liburnia Riviera Hotela  |  Turneja koja slavi savršeni espresso stigla je u Split!  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |   Odlična hrana, još bolja zabava i sjajni koncerti u zelenoj oazi   |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Novo pivo pivovare Skoplje  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  Upravljanje hotelima Kempinski  |  Kafići u Australiji služe kavu s brokulom  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Rozalija Firšt državna prvakinja u pripremanju duge barske mješavine  |  Dodijeljene nagrade Zlatna penkala Hrvatske turističke zajednice  |  Sve je spremno za Dane otvorenih butelja  |   Završilo prvo izdanje originalnog piknika   |   ||
   

Hrvatska: METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika

12.10.2017
U utorak 10. listopada, 1.120 poduzetnika iz Hrvatske obilježilo je drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika "Dan mojeg poslovanja" koji METRO organizira s ciljem promicanja i poticanja neovisnog poduzetništva.

U sklopu "Dana mojeg poslovanja", METRO je svim poduzetnicima osigurao digitalnu platformu i dodatnu marketinšku podršku kako bi građanima zajedno približili ulogu malih i srednjih poduzetnika u društvu.

U METRO-u smo ponosni što nam se u obilježavanju drugog "Dana mojeg poslovanja" u Hrvatskoj pridružilo dvostruko više poduzetnika nego prošle godine. Vlasnici restorana, hotela, malih trgovina, frizerskih salona, kafića... prepoznali su ovaj dan kao priliku da se povežu s postojećim i privuku nove klijente, kupce i goste. Vjerujemo kako smo ovim danom skrenuli pažnju javnosti na važnost sektora malog i srednjeg poduzetništva koji je okosnica razvoja lokalne zajednice i nacionalne ekonomije, izjavio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.
 
 

Mali i srednji poduzetnici iz 25 zemalja pridružili su se se danu koji slavi doprinos malih i srednjih poduzetnika i za Dan mojeg poslovanja su pripremili više od 100.000 posebnih ponuda. 

Povodom obilježavanja "Dana mojeg poslovanja" METRO je proveo međunarodno istraživanje  koje je pokazalo kako građani prepoznaju trud i doprinos poduzetnika. Čak 83 % ispitanika izjavilo je kako bi bili ponosni kada bi njihovo dijete pokrenulo vlastiti posao, a neovisne poduzetnike opisali su kao samouvjerene, marljive, kreativne i strastvene.

Gotovo polovica ispitanika (48 %) iskazalo je interes za pokretanjem vlastitog posla, pri čemu su sloboda i neovisnost glavni motivacijski faktori.  Istraživanje je pokazalo i postojanje poduzetničkog jaza (entrepreneurial gap) koji označava razliku između onih koji su izrazili želju za pokretanjem posla (48 %) i onih koji smatraju da će vrlo vjerojatno pokrenuti posao (13 %) pri čemu su financije i gospodarska situacija glavne barijere. 
Kontakt: 



Nazad
 
 
 
 
back to top