InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 22.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

Hrvatska: METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika

12.10.2017
U utorak 10. listopada, 1.120 poduzetnika iz Hrvatske obilježilo je drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika "Dan mojeg poslovanja" koji METRO organizira s ciljem promicanja i poticanja neovisnog poduzetništva.

U sklopu "Dana mojeg poslovanja", METRO je svim poduzetnicima osigurao digitalnu platformu i dodatnu marketinšku podršku kako bi građanima zajedno približili ulogu malih i srednjih poduzetnika u društvu.

U METRO-u smo ponosni što nam se u obilježavanju drugog "Dana mojeg poslovanja" u Hrvatskoj pridružilo dvostruko više poduzetnika nego prošle godine. Vlasnici restorana, hotela, malih trgovina, frizerskih salona, kafića... prepoznali su ovaj dan kao priliku da se povežu s postojećim i privuku nove klijente, kupce i goste. Vjerujemo kako smo ovim danom skrenuli pažnju javnosti na važnost sektora malog i srednjeg poduzetništva koji je okosnica razvoja lokalne zajednice i nacionalne ekonomije, izjavio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.
 
 

Mali i srednji poduzetnici iz 25 zemalja pridružili su se se danu koji slavi doprinos malih i srednjih poduzetnika i za Dan mojeg poslovanja su pripremili više od 100.000 posebnih ponuda. 

Povodom obilježavanja "Dana mojeg poslovanja" METRO je proveo međunarodno istraživanje  koje je pokazalo kako građani prepoznaju trud i doprinos poduzetnika. Čak 83 % ispitanika izjavilo je kako bi bili ponosni kada bi njihovo dijete pokrenulo vlastiti posao, a neovisne poduzetnike opisali su kao samouvjerene, marljive, kreativne i strastvene.

Gotovo polovica ispitanika (48 %) iskazalo je interes za pokretanjem vlastitog posla, pri čemu su sloboda i neovisnost glavni motivacijski faktori.  Istraživanje je pokazalo i postojanje poduzetničkog jaza (entrepreneurial gap) koji označava razliku između onih koji su izrazili želju za pokretanjem posla (48 %) i onih koji smatraju da će vrlo vjerojatno pokrenuti posao (13 %) pri čemu su financije i gospodarska situacija glavne barijere. 
Kontakt: 



Nazad
 
 
 
 
back to top