InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Hrvatska: METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika

12.10.2017
U utorak 10. listopada, 1.120 poduzetnika iz Hrvatske obilježilo je drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika "Dan mojeg poslovanja" koji METRO organizira s ciljem promicanja i poticanja neovisnog poduzetništva.

U sklopu "Dana mojeg poslovanja", METRO je svim poduzetnicima osigurao digitalnu platformu i dodatnu marketinšku podršku kako bi građanima zajedno približili ulogu malih i srednjih poduzetnika u društvu.

U METRO-u smo ponosni što nam se u obilježavanju drugog "Dana mojeg poslovanja" u Hrvatskoj pridružilo dvostruko više poduzetnika nego prošle godine. Vlasnici restorana, hotela, malih trgovina, frizerskih salona, kafića... prepoznali su ovaj dan kao priliku da se povežu s postojećim i privuku nove klijente, kupce i goste. Vjerujemo kako smo ovim danom skrenuli pažnju javnosti na važnost sektora malog i srednjeg poduzetništva koji je okosnica razvoja lokalne zajednice i nacionalne ekonomije, izjavio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.
 
 

Mali i srednji poduzetnici iz 25 zemalja pridružili su se se danu koji slavi doprinos malih i srednjih poduzetnika i za Dan mojeg poslovanja su pripremili više od 100.000 posebnih ponuda. 

Povodom obilježavanja "Dana mojeg poslovanja" METRO je proveo međunarodno istraživanje  koje je pokazalo kako građani prepoznaju trud i doprinos poduzetnika. Čak 83 % ispitanika izjavilo je kako bi bili ponosni kada bi njihovo dijete pokrenulo vlastiti posao, a neovisne poduzetnike opisali su kao samouvjerene, marljive, kreativne i strastvene.

Gotovo polovica ispitanika (48 %) iskazalo je interes za pokretanjem vlastitog posla, pri čemu su sloboda i neovisnost glavni motivacijski faktori.  Istraživanje je pokazalo i postojanje poduzetničkog jaza (entrepreneurial gap) koji označava razliku između onih koji su izrazili želju za pokretanjem posla (48 %) i onih koji smatraju da će vrlo vjerojatno pokrenuti posao (13 %) pri čemu su financije i gospodarska situacija glavne barijere. 
Kontakt: 



Nazad
 
 
 
 
back to top