InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 18.11.2017 || Prvi Marriott International hotel u Banja Luci  |  The Gypsy Table ponovno u Zagrebu  |  Otvoren hotel Tarčin Forest Resort   |  Mlada Frankovka Feravina obilježila Martinje  |  Dalmatinski pršut za prste polizat  |  Vina i šampanjci iz svih krajeva Hrvatske i svijeta  |  Uskoro licitacija za hotel Ležimir  |  Miele gradi novu tvornicu perilica rublja  |  Tata i sin Navojec u Žujinom dirljivom božićnom TV spotu   |  46% Hrvata ove zime putuje u inozemstvo, a troše više nego prošle godine  |  HEINEKEN Hrvatska u Karlovcu otvorio zeleno skladište vrijedno preko 20,5 milijuna kuna   |  Sve je spremno za jubilarni 30. Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika u Šibeniku  |  U centru Zagreba otvorena MIVA galerija vina  |  Uspješno odrađena kampanja prerade cikorije  |  Ugostitelji uputili svoje zahtjeve državi i Gradu Zagrebu  |  Radionica za hotelijere 16. studenog  |  Ruši se Hotel Termia u Bizovačkim toplicama i gradi novi hotel s 4 zvjezdice  |  Nova lokacija i noviteti u ponudi pizzerie Chello  |  Uz Beck's svatko može biti umjetnik  |  Martinje u najnagrađivanijem hrvatskom vinogorju  |   ||
   

Hrvatska: METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika

12.10.2017
U utorak 10. listopada, 1.120 poduzetnika iz Hrvatske obilježilo je drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika "Dan mojeg poslovanja" koji METRO organizira s ciljem promicanja i poticanja neovisnog poduzetništva.

U sklopu "Dana mojeg poslovanja", METRO je svim poduzetnicima osigurao digitalnu platformu i dodatnu marketinšku podršku kako bi građanima zajedno približili ulogu malih i srednjih poduzetnika u društvu.

U METRO-u smo ponosni što nam se u obilježavanju drugog "Dana mojeg poslovanja" u Hrvatskoj pridružilo dvostruko više poduzetnika nego prošle godine. Vlasnici restorana, hotela, malih trgovina, frizerskih salona, kafića... prepoznali su ovaj dan kao priliku da se povežu s postojećim i privuku nove klijente, kupce i goste. Vjerujemo kako smo ovim danom skrenuli pažnju javnosti na važnost sektora malog i srednjeg poduzetništva koji je okosnica razvoja lokalne zajednice i nacionalne ekonomije, izjavio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.
 
 

Mali i srednji poduzetnici iz 25 zemalja pridružili su se se danu koji slavi doprinos malih i srednjih poduzetnika i za Dan mojeg poslovanja su pripremili više od 100.000 posebnih ponuda. 

Povodom obilježavanja "Dana mojeg poslovanja" METRO je proveo međunarodno istraživanje  koje je pokazalo kako građani prepoznaju trud i doprinos poduzetnika. Čak 83 % ispitanika izjavilo je kako bi bili ponosni kada bi njihovo dijete pokrenulo vlastiti posao, a neovisne poduzetnike opisali su kao samouvjerene, marljive, kreativne i strastvene.

Gotovo polovica ispitanika (48 %) iskazalo je interes za pokretanjem vlastitog posla, pri čemu su sloboda i neovisnost glavni motivacijski faktori.  Istraživanje je pokazalo i postojanje poduzetničkog jaza (entrepreneurial gap) koji označava razliku između onih koji su izrazili želju za pokretanjem posla (48 %) i onih koji smatraju da će vrlo vjerojatno pokrenuti posao (13 %) pri čemu su financije i gospodarska situacija glavne barijere. 
Kontakt: 



Nazad
 
 
 
 
back to top