InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 18.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

Hrvatska: METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina

12.12.2019
Prema godišnjim financijskim rezultatima tvrtke METRO AG, u poslovnoj godini 2018./2019. METRO je u veleprodajnom segmentu ostvario rast like-for-like prodaje od 2,4 posto te ona iznosi 29,9 milijardi eura.
 
 
 
Radi se o najboljem godišnjem rastu METRO veleprodajnog segmenta u posljednjem desetljeću koji je u protekloj poslovnoj godini dodatno učvrstio svoje strateško usmjerenje na ključne skupine kupaca u  HoReCa sektoru te na neovisne trgovce.
 
„Veleprodaja je bila naš početak, veleprodaja je i naša budućnost.  Ostvarili smo značajan napredak u tom segmentu u protekloj poslovnoj godini i postigli najbolji rast u posljednjih 10 godina. Like-for-like prodaja snažno je rasla kod ključnih skupina kupaca. U HoReCa sektoru like-for-like prodaja rasla je za 4,5 posto, a prema neovisnim trgovcima za 5,1 posto", naglasio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO AG.

Jedan od najbrže rastućih stupova METRO veleprodajnog segmenta je Franšizni program koji podržava male neovisne trgovce koji posluju pod lokalnim brendovima, većinom u Istočnoj Europi.  Ukupna mreža partnera, malih neovisnih trgovaca, u 2018./2019. se proširila za 15 posto te trenutno broji 7.500 prodavaonica u kojima su primjetni značajno povećani volumen i učestalost kupnje u METRO-u zahvaljujući bliskom partnerstvu.
 
Prodaja putem dostave i dalje snažno raste te je ostvarila 4,6 milijardi eura što predstavlja povećanje od 9,2 posto u odnosu na prethodnu godinu te sada čini 17 posto ukupne prodaje kompanije. U protekloj poslovnoj godini otvorena su tri nova veleprodajna centra i to u Hrvatskoj, Rusiji i Turskoj. Globalna mreža METRO veleprodajnih centara sastoji se od 678 tržišta te zapošljava više od 100.000 ljudi


Nazad
 
 
 
 
back to top