InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.09.2019 || U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |  U METRO-u potražite nove vinske etikete renomirane vinarije Zlatan otok  |  U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita  |   U Putnikovićima otvoren spomenik težaku i vinogradu  |  Ultimativni Gin & Tonic doživljaj  |  Kava koja osvaja svijet-Cold Brew  |  Booking.com kreirao Avo-Condo  |   ||
   

Svijet: METRO Grupa udvostručila konsolidiranu operativnu dobit

14.12.2016
METRO Grupa zaključila je poslovnu godinu 2015./16.* s konsolidiranom operativnom dobiti u iznosu od 1,5 milijardi eura, što je dvostruko više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu kada je iznosila 711 milijuna eura. Uprava i Nadzorni odbor METRO Grupe predložili su isplatu dividende u iznosu od 1 eura po običnoj dionici.

"Rezultati naše tvrtke u protekloj poslovnoj godini potvrdili su da smo na pravom putu s našim strateškim fokusom na kreiranje vrijednosti za kupce i kontinuirani proces transformacije. Ostvarili smo rast prodaje i zarade u izazovnim tržišnim uvjetima čime smo ostvarili prognozirane rezultate za poslovnu godinu i stvorili čvrste temelje za uspješno razdvajanje METRO Grupe", rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe. "METRO Cash & Carry i Media-Saturn zabilježili su značajan porast like-for-like prodaje što se također odrazilo na zaradu", istaknuo je Koch.

Poslovnim rezultatima Grupe pridružuje se i METRO Cash & Carry s rastom prodaje putem dostave od 17,9 % te porastom like-for-like prodaje od 0,6 % koja je rasla 12 kvartala zaredom. 

METRO Grupa poseban naglasak stavlja na društveno odgovorno poslovanje te je i u 2016. godini među najodrživijim tvrtkama u svijetu. U 2016. godini uvrštena je kao lider industrije u indekse Dow Jones Sustainability World i Europe koji popisuju tvrtke s najboljim ekološkim, socijalnim i ekonomskim učincima po sektoru. Također, uvrštena je i u indekse FTSE4Good World i FTSE4Good Europe. 

U poslovnoj godini 2016./17. METRO Grupa predviđa blagi rast like-for-like prodaje te se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.


*Poslovna godina  2015./2016. odnosi se na razdoblje 1.10.2015. - 30.9.2016. 

Nazad
 
 
 
 
back to top