InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 18.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

Svijet: METRO Grupa udvostručila konsolidiranu operativnu dobit

14.12.2016
METRO Grupa zaključila je poslovnu godinu 2015./16.* s konsolidiranom operativnom dobiti u iznosu od 1,5 milijardi eura, što je dvostruko više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu kada je iznosila 711 milijuna eura. Uprava i Nadzorni odbor METRO Grupe predložili su isplatu dividende u iznosu od 1 eura po običnoj dionici.

"Rezultati naše tvrtke u protekloj poslovnoj godini potvrdili su da smo na pravom putu s našim strateškim fokusom na kreiranje vrijednosti za kupce i kontinuirani proces transformacije. Ostvarili smo rast prodaje i zarade u izazovnim tržišnim uvjetima čime smo ostvarili prognozirane rezultate za poslovnu godinu i stvorili čvrste temelje za uspješno razdvajanje METRO Grupe", rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe. "METRO Cash & Carry i Media-Saturn zabilježili su značajan porast like-for-like prodaje što se također odrazilo na zaradu", istaknuo je Koch.

Poslovnim rezultatima Grupe pridružuje se i METRO Cash & Carry s rastom prodaje putem dostave od 17,9 % te porastom like-for-like prodaje od 0,6 % koja je rasla 12 kvartala zaredom. 

METRO Grupa poseban naglasak stavlja na društveno odgovorno poslovanje te je i u 2016. godini među najodrživijim tvrtkama u svijetu. U 2016. godini uvrštena je kao lider industrije u indekse Dow Jones Sustainability World i Europe koji popisuju tvrtke s najboljim ekološkim, socijalnim i ekonomskim učincima po sektoru. Također, uvrštena je i u indekse FTSE4Good World i FTSE4Good Europe. 

U poslovnoj godini 2016./17. METRO Grupa predviđa blagi rast like-for-like prodaje te se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.


*Poslovna godina  2015./2016. odnosi se na razdoblje 1.10.2015. - 30.9.2016. 

Nazad
 
 
 
 
back to top