InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.07.2018 || Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |   ||
   

Svijet: METRO Cash & Carry ostvario rast prodaje

15.12.2017
Novi METRO AG uspješno je zaključio prvu financijsku godinu nakon razdvajanja METRO Grupe te je postigao održivi rast prodaje i stabilan razvoj EBIT-a. U financijskoj godini 2016./2017. (1.10.2016. - 30.9.2017.), METRO AG ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,5 posto dok je ukupna prodaja rasla 1,6 posto, dosegnuvši 37,1 milijardi eura. EBIT prije posebnih stavki iznosi 1,106 milijardi eura, što je na razini prethodne financijske godine (2015./2016.: 1,106 milijardi eura).

Poslovna godina 2016./2017. bila je prijelazna godina i jedna od najsadržajnijih i strateški najvažnijih godina u povijesti METRO-a. Uvrštavanjem dionica novog METRO-a na burzu stvorili smo temelj za još snažniji fokus, inovacije i rast. U konačnici, to je poboljšalo i našu mogućnost zarade u operativnom smislu, izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO-a AG. 
 
 

Ukupna prodaja veleprodajnog segmenta, koji objedinjuje METRO Cash & Carry i dostavu, u financijskoj godini 2016./2017. porasla je za 3 posto te je dosegnula 29,9 milijardi eura.  Prodaja putem dostave rasla je za više od 25 posto, na 4,6 milijardi eura, čime je ukupni udio dostave u prodaji dosegnuo 15,6 posto. EBIT prije posebnih stavki dosegnuo je 1,114 milijarde eura, što je rast od 66 milijuna eura u odnosu na financijsku godinu 2015./2016.

Tijekom prošle financijske godine, METRO Cash & Carry ojačao je svoj fokus na potrebe i uspjeh profesionalnih kupaca te je rastom like-for-like prodaje od 0,9 posto održao uzastopni kvartalni rast like-for-like prodaje tijekom protekle četiri godine. 

U financijskoj godini 2017./2018. METRO AG očekuje rast prodaje od barem 1,1 posto te rast like-for-like prodaje nešto viši od 0,5 posto, pri čemu se očekuje da će veleprodajni segment biti glavni pokretač razvoja prodaje.  



Nazad
 
 
 
 
back to top