InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 20.01.2018 || Feravino izvozi u 15 zemalja  |  En Primeur 2018, kušanje mladih graševina, pošipa i drugih sorti  |  Izvoz konjaka porastao treću godinu zaredom  |   Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Ministar turizma Gari Cappelli u Veneciji na svečanom otvaranju Turističke godine EU-Kina  |  4. Whisky sajam Zagreb 2018 očekuje oko 3000 ljubitelja whiskyja  |  Sustav eVisitor treća najbolja turistička inovacija u svijetu   |  Pivo se vratilo sa stilom i Ambev očekuje profit, tvrdi UBS  |  Booking.com dodijelio nagrade “Guest Review” za 2017. godinu  |  Zlatarna Celje kupila zemljište u Ljubljani   |  Započnimo godinu u velikom stilu: 2. Salon pjenušavih vina   |  Adriapura: Romantični bijeg u dvoje  |  Hilton otvorio hotel na jezeru Como  |  Metro izvijestio o rastu prodaje, HoReCa glavni pokretač rasta  |  ADRIA HOTEL FORUM, 14. -15.02.2018.  |  Hostel Celica ostaje u vlasništvu grada Ljubljane  |  Slavlje uz Moet & Chandon povodom dodjele nagrada Zlatni Globus  |  Provokativno pivo  |  Dobro došli u novi kafić The Budapest Cafe   |  Kreativne i primamljive teme edukacijsko-kuharskih radionica  |   ||
   

Svijet: METRO Cash & Carry ostvario rast prodaje

15.12.2017
Novi METRO AG uspješno je zaključio prvu financijsku godinu nakon razdvajanja METRO Grupe te je postigao održivi rast prodaje i stabilan razvoj EBIT-a. U financijskoj godini 2016./2017. (1.10.2016. - 30.9.2017.), METRO AG ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,5 posto dok je ukupna prodaja rasla 1,6 posto, dosegnuvši 37,1 milijardi eura. EBIT prije posebnih stavki iznosi 1,106 milijardi eura, što je na razini prethodne financijske godine (2015./2016.: 1,106 milijardi eura).

Poslovna godina 2016./2017. bila je prijelazna godina i jedna od najsadržajnijih i strateški najvažnijih godina u povijesti METRO-a. Uvrštavanjem dionica novog METRO-a na burzu stvorili smo temelj za još snažniji fokus, inovacije i rast. U konačnici, to je poboljšalo i našu mogućnost zarade u operativnom smislu, izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO-a AG. 
 
 

Ukupna prodaja veleprodajnog segmenta, koji objedinjuje METRO Cash & Carry i dostavu, u financijskoj godini 2016./2017. porasla je za 3 posto te je dosegnula 29,9 milijardi eura.  Prodaja putem dostave rasla je za više od 25 posto, na 4,6 milijardi eura, čime je ukupni udio dostave u prodaji dosegnuo 15,6 posto. EBIT prije posebnih stavki dosegnuo je 1,114 milijarde eura, što je rast od 66 milijuna eura u odnosu na financijsku godinu 2015./2016.

Tijekom prošle financijske godine, METRO Cash & Carry ojačao je svoj fokus na potrebe i uspjeh profesionalnih kupaca te je rastom like-for-like prodaje od 0,9 posto održao uzastopni kvartalni rast like-for-like prodaje tijekom protekle četiri godine. 

U financijskoj godini 2017./2018. METRO AG očekuje rast prodaje od barem 1,1 posto te rast like-for-like prodaje nešto viši od 0,5 posto, pri čemu se očekuje da će veleprodajni segment biti glavni pokretač razvoja prodaje.  



Nazad
 
 
 
 
back to top