InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 03.03.2021 || Novo veliko priznanje novigradskom kampu   |  Prijavite se na online gin radionicu by Murska Dekla!  |   Šesti Vinart Grand Tasting održat će se u novom terminu u ovoj prijelaznoj 2021. godini   |  Valamar osigurao blagdansku potporu za djelatnike, uz podršku lokalnim proizvođačima i OPG-ovima  |   Valamarovi hoteli i ljetovališta i ove godine dobitnici najprestižnijih turističkih nagrada World   |  Valamar se uključio u projekt „Elements of AI“ – najbolju svjetsku edukaciju o umjetnoj inteligencij  |  Valamar nudi uslugu najma smještaja za dulji boravak u svoja dva luksuzna kampa  |  Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |   ||
   

Poslovna godina 2014./15.: METRO C&C Hrvatska ostvario rast prodaje od 1,5%

15.12.2015
METRO Grupa predstavila je rezultate poslovne godine 2014./15. (razdoblje 1. 10. 2014. - 30. 9. 2015.)  u kojoj je ostvarila rast like-for-like prodaje za 1,5%, dok je operativna dobit (EBIT prije posebnih stavki) iznosila  1,5 milijardi EUR. 

Protekla poslovna godina za METRO Grupu bila je jedna od najintenzivnijih, ali i najuspješnijih u fazi transformacije. Modernizacija kompanije omogućila je više autonomije u planiranju poslovne strategije i u prilagođavanju poslovanja lokalnim potrebama. METRO Cash & Carry na globalnoj razini u poslovnoj godini 2014./15.  ostvario je rast prodaje od 0,9%.

Postigli smo održivi, pozitivan razvoj prodaje za METRO Cash & Carry i Media-Saturn te ćemo  nastaviti slijediti postavljenu strategiju i u poslovnoj godini 2015./2016. Dodatno, radit ćemo na preuređenju i modernizaciji trgovina i prodajnih linija, iskoristiti prednosti akvizicija te tražiti nove prilike za ekspanziju, izjavio je predsjednik Uprave METRO Grupe Olaf Koch (na fotografiji).

95% restorana i hotela kupuje u METRO-u
METRO Cash & Carry  Hrvatska u protekloj poslovnoj godini ostvario je rast prodaje od 1,5% uz rast udjela kupaca iz HoReCa sektora za 8,6%. U Hrvatskoj METRO ima 150.000 profesionalnih kupaca, a prema posljednjim podacima čak 95% svih restorana i hotela u Hrvatskoj  kupci su METRO-a. 

METRO Cash & Carry Hrvatska u 2015. godini redefinirao je i ojačao  sustav dostave proizvoda otvaranjem prve logističke platforme u Sesvetama. Uz nastavak razvoja dostave i prilagođavanje centara potrebama lokalnih kupaca, jedan od prioriteta u poslovnoj godini 2015./16. za METRO Cash & Carry Hrvatska je daljnji razvoj usluga za kupce iz HoReCa sektora. U planu je unaprjeđivanje prodajnih kanala kako bi odgovorili na kontinuiran porast udjela kupaca koji dolaze iz HoReCa sektora. 

Za poslovnu godinu 2015./16., METRO Grupa očekuje blagi porast ukupne prodaje, unatoč izazovnom ekonomskom okruženju. U like-for- like prodaji, METRO Grupa predviđa blagi rast koji će pratiti objavljeni godišnji rast od 1,5%. Posebno se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.



Nazad
 
 
 
 
back to top