InHoReCa in your country:
|
|
![]() |
HRVATSKA | Srijeda, 03.03.2021 | || | || |
Poslovna godina 2014./15.: METRO C&C Hrvatska ostvario rast prodaje od 1,5%15.12.2015
METRO Grupa predstavila je rezultate poslovne godine 2014./15. (razdoblje 1. 10. 2014. - 30. 9. 2015.) u kojoj je ostvarila rast like-for-like prodaje za 1,5%, dok je operativna dobit (EBIT prije posebnih stavki) iznosila 1,5 milijardi EUR.
![]() Postigli smo održivi, pozitivan razvoj prodaje za METRO Cash & Carry i Media-Saturn te ćemo nastaviti slijediti postavljenu strategiju i u poslovnoj godini 2015./2016. Dodatno, radit ćemo na preuređenju i modernizaciji trgovina i prodajnih linija, iskoristiti prednosti akvizicija te tražiti nove prilike za ekspanziju, izjavio je predsjednik Uprave METRO Grupe Olaf Koch (na fotografiji).
METRO Cash & Carry Hrvatska u protekloj poslovnoj godini ostvario je rast prodaje od 1,5% uz rast udjela kupaca iz HoReCa sektora za 8,6%. U Hrvatskoj METRO ima 150.000 profesionalnih kupaca, a prema posljednjim podacima čak 95% svih restorana i hotela u Hrvatskoj kupci su METRO-a.
METRO Cash & Carry Hrvatska u 2015. godini redefinirao je i ojačao sustav dostave proizvoda otvaranjem prve logističke platforme u Sesvetama. Uz nastavak razvoja dostave i prilagođavanje centara potrebama lokalnih kupaca, jedan od prioriteta u poslovnoj godini 2015./16. za METRO Cash & Carry Hrvatska je daljnji razvoj usluga za kupce iz HoReCa sektora. U planu je unaprjeđivanje prodajnih kanala kako bi odgovorili na kontinuiran porast udjela kupaca koji dolaze iz HoReCa sektora.
Nazad
|
|
|