InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 22.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

Hrvatska: Luksuzni dizajn i ekološka tehnologija

09.03.2018

Pozitivni komentari gostiju te uglednih turističkih platformi poput TripAdvisora i booking.com-a te portala specijaliziranih za putovanja, potvrdili su opravdnost ulaganja od 80 milijuna kuna u temeljitu obnovu dubrovačkog hotela Excelsior, pri čemu se vodilo računa o estetici, ali i uštedi vode, dragocjene u ljetnim mjesecima.
 

Upravo zahvaljujući pozitivnim ocjenama gostiju koji su pohvalili novitete, hotel Excelsior u vlasništvu kompanije Adriatic Luxury Hotels, visoko se smjestio na top ljestvicama najboljih hotela u Hrvatskoj prema recenzijama korisnika TripAdvisora i booking.com-a.

Da je investicijom koja je uključila temeljite izmjene na svim smještajnim jedinicama (158 soba i apartmana) i dio interijera hotela, kreiran sofisticiran hotel suvremenog, nenametljivog dizajna koji nudi udobnost smještaja, ali i naglašava povijesne elemente i arhitekturu ranog 20.stoljeća, u svojim su recenzijama naglasili turistički novinari uglednih stranih magazina Forbesa i britanskog Telegrapha

Naš koncept renoviranja usredotočen je ne samo na visoke standarde dizajna, već i na odgovorno korištenje resursa. Zato smo odlučili koristiti hansgrohe miješalice i tuševe za kupaonice. Integrirana EcoSmart tehnologija tvrtke Hansgrohe pomaže nam da smanjimo potrošnju vode i energije do 60 posto, objasnio je g.Lukša Rašica, direktor investicija, informatike i tehničkog održavanja kompanije Adriatic Luxury Hotels.

SVE VIŠE GOSTIJU TRAŽI "ZELENI PRISTUP"


Naime, nakon obnove, sve hotelske kupaonice opremljene su tuševima i miješalicama hansgrohe, njemačkog premium branda u proizvodnji sanitarne opreme.

U sofisticiran i moderan interijer preuređenih kupaonica hotela Excelsior odlično su se uklopile elegantne hansgrohe dizajnerske miješalice Talis S, koje su se pokazale kao savršen dodatak udobnim, samostojećim kadama. Istovremeno, funkcionalnost i slobodu kretanja omogućile su zidne miješalice Talis S na zidu iznad umivaonika.

Funkcionalnost upotrebe i užitak tuširanja, gostima omogućuje hansgrohe Crometta S 240 nadglavni tuš promjera 24cm koja se može nagnuti sukladno individualnim potrebama. Ručni tuš hansgrohe Croma Select S Vario korisniku osigurava tri vrste vodenog mlaza: nježni kišni, intenzivni idealan za ispiranje šampona i izrazito snažan kišni mlaz.

U Hansgrohe grupi izražavaju zadovoljstvo što se i luksuzni dubrovački hotel Excelsior pridružio listi poznatih svjetskih hotela koji su svoje povjerenje poklonili njihovim proizvodima.

VIŠE OD 500 MEĐUNARODNIH NAGRADA ZA DIZAJN

Poslovnu filozofiju održivog razvoja, naime, sve više prepoznaje i primjenjuje hotelijerski sektor budući da "zelenim" pristupom mogu ne samo smanjiti troškove, unaprijediti poslovanje i povećati profite, nego i izaći u susret rastućem broju korisnika koji sada traže ekološki održive hotele, uključujući i sve usluge u njima. Tako je na stranom tržištu u porastu broj međunarodnih kompanija kojima je održivost preduvjet suradnje s hotelom i apsolutni kriterij kod izbora mjesta odsjedanja svojih gostiju.

Tvrtka Hansgrohe razvija rješenja koja ujedinjuju izvanredan dizajn, ekološke standarde, dugotrajnu kvalitetu i pametna rješenja za maksimalnu jednostavnost korištenja te individualnog podešavanja sukladno potrebama korisnika i veličini prostora u kojima su instalirani. 

O kvaliteti, estetici i inovativnosti hansgrohe proizvoda najbolje svjedoče brojne međunarodne nagade. Zahvaljujući angažmanu svjetskih dizajnerskih imena – proizvodi Hansgrohe grupe (miješalice, tuševi i sustavi za tuširanje) u međuvremenu su dobili više od 500 nagrada za dizajn te se smatraju proizvodima koji redovno definiraju trendove i postavljaju standarde.

Na koji način uz pomoć hansgrohe tehologije postići uštede u potrošnji vode možete izračunati preko online kalkulatora uštede - http://www.hansgrohe.hr/1870.htm#r=footerlink.



Nazad
 
 
 
 
back to top