InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Hrvatska: Konzum Pub za prave ljubitelje dobrog piva i odlične glazbe

04.10.2017
Ususret najpivskijem mjesecu u godini, kad se u Münchenu održava čuveni Oktoberfest, najpoznatiji pivski festival i jedan od najpopularnijih festivala u svijetu uopće, Konzum predstavlja novi katalog Konzum Pub namijenjen svim ljubiteljima te osvježavajuće zlatne tekućine.
 
 
 
Bez obzira na to vole li više svijetla, tamna, pšenična, kraft ili druga piva, Konzumovi kupci u bogatom će izboru od preko 80 vrsta piva zasigurno pronaći nešto za sebe.

No, velika ponuda domaćih i stranih proizvođača nije jedini razlog za uživanje u Konzum Pubu već je tu i atraktivna nagradna igra s vrijednim nagradama. Prvi krug odvija se od 28. rujna do 7. listopada, a u njemu je moguće osvojiti glavnu nagradu – put zrakoplovom i noćenje za dvije osobe s luksuznim ulaznicama Platinum Tickets za koncert rock-legendi The Rolling Stonesa, koji se održava 15. listopada u nizozemskom Arnhemu. U drugom krugu nagradne igre, od 28. rujna do 19. listopada, moguće je osvojiti jednu od tri godišnje zalihe piva, pravu nagradu za istinske pivoljupce.

Za sudjelovanje u nagradnoj igri potrebno je kupiti piva u minimalnoj vrijednosti od 20 kuna na bilo kojem prodajnom mjestu Konzuma, a potom poslati SMS s ključnom riječi KONZUM, brojem računa, imenom, prezimenom i adresom stanovanja na broj 60221. Prijava za nagradnu igru moguća je i putem internetske stranice www.konzum.hr na kojoj su, kao i u katalogu, dostupne detaljnije informacije o nagradnoj igri.

Katalogom Konzum Pub i nagradnom igrom Konzum podsjeća na neraskidivu vezu dobrog piva i odlične glazbe pa tako na stranicama kataloga donosi pregršt zanimljivosti poput činjenice da je grupa Queen obilježila 40. obljetnicu svog planetarno popularnog hita Bohemian Rapsody proizvodnjom istoimenog piva s istim imenom. Legendarni Beatle Paul McCartney proizvodi pivo pod nazivom Old Stinkhorn i poklanja ga prijateljima, a jednaku je strast dijelio i Bruce Dickinson, frontmen Iron Maidena, koji je odigrao veliku ulogu u razvoju piva Trooper nazvanog po njihovoj poznatoj pjesmi. 

Katalog donosi i korisne savjete za konzumaciju različitih jela i grickalica uz različite vrste piva, od pšeničnog i lagera do portera i stouta te podsjeća da se pivo smatra trećim najpopularnijim pićem u svijetu, odmah iza vode i čaja. U rječniku pojmova povezanih s pivom nalazi se i riječ cenosilikafobija, no uz bogat izbor i pristupačne cijene piva u Konzumovim trgovinama kupci se ne moraju brinuti da će ih ona snaći, s obzirom na to da je riječ o strahu od – prazne čaše.




Nazad
 
 
 
 
back to top