InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 17.11.2019 || Sudjelujte na 14. VINOcomu  |  Svježe mljevena kava vs. instant  |  10 godina Argeta Exclusive okusa  |  Uz mladu Frankovku i Graševinu obilježeno Martinje s potpisom Feravina  |  Burger King predstavlja Rebel Whopper: 100% Whopper, 0% meso  |  Predstavljanje Agrolaguninih proizvoda na zagrebačkoj špici  |  Dvije hrvatske kuće za odmor najbolje u Europi  |  METRO je ponosni partner prestižnog kulinarskog natjecanja Bocuse d'Or Croatia  |  Posjetite Festival mladog vina “Portugizac Plešivica” i sireva iz Zagrebačke županije  |  Mlado Međimurje po drugi put oduševilo svježinom i pitkošću mladih vina  |   Legendarni Kaltenberg proslavio povratak na hrvatsko tržište  |  Valamar očekuje rast prihoda i operativne dobiti na godišnjoj razini između 8 i 10 posto  |  Vino uz žlicu: Variva s Dolca u Hiltonovu restoranu ReUnion  |  Dražen Boban novi predsjednik Udruženja ugostiteljskih djelatnosti HGK  |  Restoran Terbotz – jedinstvena gastronomija s najljepšim kontinentalnim pogledom u Hrvatskoj  |  Vinski razgovori uz destilate Rossi  |  Novi trendovi u svjetskom kulinarstvu i hotelijerstvu visoke kategorije na petom izdanju Istria Gour  |  Ekskluzivnom večerom u restoranu Oliveto završeno treće izdanje Aminess Wine&Gourmet Nights   |  Vina Laguna osvojila tri zlata na prestižnom natjecanju u Italiji  |  U srcu Münchena ekskluzivna prezentacija hrvatske gastronomije  |   ||
   

Hrvatska: Konferencija o golf turizmu

15.10.2019
Sudionici konferencije složni su kako je hrvatskom turizmu golf potreban. Kao glavni cilj 5. Konferencije golf turizma istaknuto je stvaranje pozitivnog ozračja te odluke za realizaciju Strategije i Akcijskog plana za razvoj golf turizma. 
 
 

Golf turizam jedan je od najkonkurentnijih i najprofitabilnijih oblika turizma u svijetu, a golf igrališta su sastavni dio turističke ponude svih razvijenih zemalja, a nerijetko i onih koje su međunarodni turizam u većoj mjeri počele razvijati tek nedavno. 

Jedna od karakteristika golf turista je da u prosjeku imaju veću kupovnu moć od ostalih turista. Stoga, golf resorti ostvaruju visoke prihode od naknada za igranje na golf terenima, od prihoda smještaja i drugih usluga u turizmu. Golf se može idealno kombinirati s drugim selektivnim oblicima turizma, poput wellnessa i gastro turizma, a dokazano je kako upravo golf može značajno produljiti ljetnu sezonu.

5. Konferencija golf turizma okupila je sve ključne dionike za razvoj golf turizma i svih segmenata koji su uključeni u njegov razvoj. Među stotinjak sudionika, na konferenciji su prisustvovali, predstavnici državnih institucija - Tomislav Boban, državni tajnik Ministarstva državne imovine te izaslanik Predsjednika Vlade RH, Andreja Plenkovića, Robert Pende, pomoćnik ministra turizma, Ivan Herak, posebni savjetnik ministra turizma, Željko Uhlir, Državni tajnik Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja, Sanja Šaban, pomoćnica ministra za graditeljstvo i prostorno uređenje, predstavnici lokalne zajednice - Željko Turk, gradonačelnik Zaprešića i Ivana Alilović, direktorica TZ Zagrebačke županije  te investitori kao što su Antun Mikec, GC Riverside Zagreb, GC Biograd, Ivan Jakovčić, Juniperus,  Branko Domac, menadžer tvrtke Jadranka d.d., Mali Lošinj, te predstavnici investitora golf projekata Srđ, Brijuni i Zaprešić.   

Jednoglasno je zaključeno kako je golf potreban hrvatskom turizmu, a sada je potrebno stvoriti pravni okvir za njegovu realizaciju. U Hrvatskoj postoje stručnjaci koji znaju kako to i realizirati. 

Na konferenciji je govorio i Bruno Walter,  direktor Pratto consultinga i ITB Advisory, tvrtke u vlasništvu najposjećenijeg turističkog sajma u EU – ITB Berlina, koji je predstavio  austrijski golf turizam i njegov doprinos respektabilnoj snazi austrijskog turizma, od kojeg su svi sudionici imali priliku mnogo naučiti. 

Hrvatska je na početku razvoja ovoga sporta te je iznimka u mediteranskom konkurentskom krugu. Zbog malog broja igrališta i njihove prostorne raspršenosti, postojeća ponuda golfa nedovoljno je atraktivna i Hrvatska danas još nije golf destinacija, iako nam je to cilj postati. 

Hrvatska teži produljenju turističke sezone, a razvoj golf turizma svakako je jedan od načina kako razvijati turizam tijekom svih 365 dana u godini. Hrvatska kao zemlja ima velike predispozicije za razvoj golf turizma ponajprije zbog dobre infrastrukture te pogodne klime koja omogućuje igranje tijekom cijele godine. 

Tijekom konferencije predstavljeni su rezultati započete 1. analize javnog mišljenja o golf turizmu u Hrvatskoj, kao dio sveobuhvatne strateške analize tržišta i ozračja oko golfa u Hrvatskoj, radi osvještavanja javnosti o svim benefitima koje donosi golf za razvoj turizma i kvalitetu života.

Konferencija o golf turizmu održala se pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma, Središnjeg državnog ureda za sport, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatskog olimpijskog odbora, Udruge gradova i Grada Zaprešića. 


Nazad
 
 
 
 
back to top