InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 22.10.2018 || #StageOne – 1.364 izvedba CABAres, CABArei-a u One Suite Hotelu   |  7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |   ||
   

Svijet: Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine

14.12.2017
Div u proizvodnji pića Rémy Cointreau objavio je rast profita za 11,8% u prvoj polovici financijske godine, prema posljednjim obračunima.

Prodaja je do 30. rujna 2017. donijela 544,4 milijuna eura, što je organsko povećanje za 7,0%. Operativni je profit bio 134,1 milijun eura, u usporedbi sa 123,9 milijuna iz prethodne godine. 

Veći dio rasta predvodi Kuća Rémy Martina, odjel koji je imao organski rast od 15,4%, zahvaljujući izvrsnim rezultatima u azijsko-pacifičkoj regiji (koju predvode šire područje Kine, Singapur i Japan) i solidnom razvoju u Europi, na Bliskom istoku i u Africi, rekli su iz kompanije.
 

Likeri i žestice

Međutim, u Odjelu likera i jakih alkoholnih pića suočili su se s 4,5%-tnim padom organske prodaje, uglavnom zbog dekonsolidacije prodaje likera Passoa od prosinca prošle godine. Brandovi kao što su Mount Gay Rum i Cointreau imali su 5%-tni rast u istom razdoblju.
 
 

Trenutačni je operativni profit u tom odjelu 22,5 milijuna eura, organski za 17,5% manji, i opet, kako kažu iz kompanije, zbog dekonsolidacije Passoae kao i zbog dobrovoljnog smanjenja količina jeftinijih proizvoda u sklopu strategije pomicanja portfelja brandova Grupe prema skupljem tržištu. I na kraju, bilo je znatnog povećanja investicija u komunikacije i image. 

Drugdje je Rémy Cointreau imao rast operativne marže na 24,6% u usporedbi sa 24,1% u istom razdoblju prošle godine.

Značajan rast bruto marže, zbog iznadprosječnih rezultata naših izvrsnih alkoholnih pića (> 50$), uvelike je kompenzirao dvoznamenkasti rast ulaganja u komunikacije i image branda te ojačao investicije u našu distribucijsku mrežu, priopćili su iz kompanije. (www.esmmagazine.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top