InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || Prvo tromjesečje ostvarilo najbolje rezultate  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |  Pernod Ricard sa snažnim startom u 2018.  |   Nikšićka pivovara Trebjesa uvećela neto dobit za tri puta  |   Četiri zlatne medalje za Tikveška vina  |  Plešivički Portugisci najbolji na svijetu  |   Promocija poznatih talijanskih pjenušaca Villa Sandi  |  Prijavite se za šesti METRO Potentials Ready2Lead  |  Zanimljiv spoj andaluzijskih maslinovih ulja  |  Srijem i Slavonija osvojili Zagrepčane  |  Šampanjska večer u restoranu Spinnaker  |  Jedna od najvećih osnovica za obračun plaća u turizmu  |  Opuštanje u hotelu  |  Proljetni gastro okusi Dvorca Mihanović  |  Veliki potencijal pršutarske proizvodnje  |  Predstavljen novi jelovnik kultne Pivane  |   HOW Festival održava se ove godine u Poreču  |  Prezentacija Kvarnera u Italiji  |  Najavljeni rekordni Svijet malvazija i nikad veća jubilarna Vinistra  |   ||
   

Svijet: Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine

14.12.2017
Div u proizvodnji pića Rémy Cointreau objavio je rast profita za 11,8% u prvoj polovici financijske godine, prema posljednjim obračunima.

Prodaja je do 30. rujna 2017. donijela 544,4 milijuna eura, što je organsko povećanje za 7,0%. Operativni je profit bio 134,1 milijun eura, u usporedbi sa 123,9 milijuna iz prethodne godine. 

Veći dio rasta predvodi Kuća Rémy Martina, odjel koji je imao organski rast od 15,4%, zahvaljujući izvrsnim rezultatima u azijsko-pacifičkoj regiji (koju predvode šire područje Kine, Singapur i Japan) i solidnom razvoju u Europi, na Bliskom istoku i u Africi, rekli su iz kompanije.
 

Likeri i žestice

Međutim, u Odjelu likera i jakih alkoholnih pića suočili su se s 4,5%-tnim padom organske prodaje, uglavnom zbog dekonsolidacije prodaje likera Passoa od prosinca prošle godine. Brandovi kao što su Mount Gay Rum i Cointreau imali su 5%-tni rast u istom razdoblju.
 
 

Trenutačni je operativni profit u tom odjelu 22,5 milijuna eura, organski za 17,5% manji, i opet, kako kažu iz kompanije, zbog dekonsolidacije Passoae kao i zbog dobrovoljnog smanjenja količina jeftinijih proizvoda u sklopu strategije pomicanja portfelja brandova Grupe prema skupljem tržištu. I na kraju, bilo je znatnog povećanja investicija u komunikacije i image. 

Drugdje je Rémy Cointreau imao rast operativne marže na 24,6% u usporedbi sa 24,1% u istom razdoblju prošle godine.

Značajan rast bruto marže, zbog iznadprosječnih rezultata naših izvrsnih alkoholnih pića (> 50$), uvelike je kompenzirao dvoznamenkasti rast ulaganja u komunikacije i image branda te ojačao investicije u našu distribucijsku mrežu, priopćili su iz kompanije. (www.esmmagazine.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top