InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.07.2018 || Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |   ||
   

Svijet: Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine

14.12.2017
Div u proizvodnji pića Rémy Cointreau objavio je rast profita za 11,8% u prvoj polovici financijske godine, prema posljednjim obračunima.

Prodaja je do 30. rujna 2017. donijela 544,4 milijuna eura, što je organsko povećanje za 7,0%. Operativni je profit bio 134,1 milijun eura, u usporedbi sa 123,9 milijuna iz prethodne godine. 

Veći dio rasta predvodi Kuća Rémy Martina, odjel koji je imao organski rast od 15,4%, zahvaljujući izvrsnim rezultatima u azijsko-pacifičkoj regiji (koju predvode šire područje Kine, Singapur i Japan) i solidnom razvoju u Europi, na Bliskom istoku i u Africi, rekli su iz kompanije.
 

Likeri i žestice

Međutim, u Odjelu likera i jakih alkoholnih pića suočili su se s 4,5%-tnim padom organske prodaje, uglavnom zbog dekonsolidacije prodaje likera Passoa od prosinca prošle godine. Brandovi kao što su Mount Gay Rum i Cointreau imali su 5%-tni rast u istom razdoblju.
 
 

Trenutačni je operativni profit u tom odjelu 22,5 milijuna eura, organski za 17,5% manji, i opet, kako kažu iz kompanije, zbog dekonsolidacije Passoae kao i zbog dobrovoljnog smanjenja količina jeftinijih proizvoda u sklopu strategije pomicanja portfelja brandova Grupe prema skupljem tržištu. I na kraju, bilo je znatnog povećanja investicija u komunikacije i image. 

Drugdje je Rémy Cointreau imao rast operativne marže na 24,6% u usporedbi sa 24,1% u istom razdoblju prošle godine.

Značajan rast bruto marže, zbog iznadprosječnih rezultata naših izvrsnih alkoholnih pića (> 50$), uvelike je kompenzirao dvoznamenkasti rast ulaganja u komunikacije i image branda te ojačao investicije u našu distribucijsku mrežu, priopćili su iz kompanije. (www.esmmagazine.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top