InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 20.01.2018 || Feravino izvozi u 15 zemalja  |  En Primeur 2018, kušanje mladih graševina, pošipa i drugih sorti  |  Izvoz konjaka porastao treću godinu zaredom  |   Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Ministar turizma Gari Cappelli u Veneciji na svečanom otvaranju Turističke godine EU-Kina  |  4. Whisky sajam Zagreb 2018 očekuje oko 3000 ljubitelja whiskyja  |  Sustav eVisitor treća najbolja turistička inovacija u svijetu   |  Pivo se vratilo sa stilom i Ambev očekuje profit, tvrdi UBS  |  Booking.com dodijelio nagrade “Guest Review” za 2017. godinu  |  Zlatarna Celje kupila zemljište u Ljubljani   |  Započnimo godinu u velikom stilu: 2. Salon pjenušavih vina   |  Adriapura: Romantični bijeg u dvoje  |  Hilton otvorio hotel na jezeru Como  |  Metro izvijestio o rastu prodaje, HoReCa glavni pokretač rasta  |  ADRIA HOTEL FORUM, 14. -15.02.2018.  |  Hostel Celica ostaje u vlasništvu grada Ljubljane  |  Slavlje uz Moet & Chandon povodom dodjele nagrada Zlatni Globus  |  Provokativno pivo  |  Dobro došli u novi kafić The Budapest Cafe   |  Kreativne i primamljive teme edukacijsko-kuharskih radionica  |   ||
   

Svijet: Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine

14.12.2017
Div u proizvodnji pića Rémy Cointreau objavio je rast profita za 11,8% u prvoj polovici financijske godine, prema posljednjim obračunima.

Prodaja je do 30. rujna 2017. donijela 544,4 milijuna eura, što je organsko povećanje za 7,0%. Operativni je profit bio 134,1 milijun eura, u usporedbi sa 123,9 milijuna iz prethodne godine. 

Veći dio rasta predvodi Kuća Rémy Martina, odjel koji je imao organski rast od 15,4%, zahvaljujući izvrsnim rezultatima u azijsko-pacifičkoj regiji (koju predvode šire područje Kine, Singapur i Japan) i solidnom razvoju u Europi, na Bliskom istoku i u Africi, rekli su iz kompanije.
 

Likeri i žestice

Međutim, u Odjelu likera i jakih alkoholnih pića suočili su se s 4,5%-tnim padom organske prodaje, uglavnom zbog dekonsolidacije prodaje likera Passoa od prosinca prošle godine. Brandovi kao što su Mount Gay Rum i Cointreau imali su 5%-tni rast u istom razdoblju.
 
 

Trenutačni je operativni profit u tom odjelu 22,5 milijuna eura, organski za 17,5% manji, i opet, kako kažu iz kompanije, zbog dekonsolidacije Passoae kao i zbog dobrovoljnog smanjenja količina jeftinijih proizvoda u sklopu strategije pomicanja portfelja brandova Grupe prema skupljem tržištu. I na kraju, bilo je znatnog povećanja investicija u komunikacije i image. 

Drugdje je Rémy Cointreau imao rast operativne marže na 24,6% u usporedbi sa 24,1% u istom razdoblju prošle godine.

Značajan rast bruto marže, zbog iznadprosječnih rezultata naših izvrsnih alkoholnih pića (> 50$), uvelike je kompenzirao dvoznamenkasti rast ulaganja u komunikacije i image branda te ojačao investicije u našu distribucijsku mrežu, priopćili su iz kompanije. (www.esmmagazine.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top