InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 20.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

Svijet: Kofola raste u Češkoj, Slovačkoj i Adria regiji 9,4%

09.11.2016

Ostvareni rezultat EBITDA u iznosu od 31,5 milijuna eura u globalu zadovoljava naša očekivanja, istaknuo je Daniel Buryš, financijski direktor Kofola Grupe.

Pretpostavljamo da će ovogodišnji rezultati u konačnici biti približno jednaki prošlogodišnjima, što znači 40,7 milijuna eura uz moguća odstupanja od 5%, dodao je Buryš. Istaknuo je da je to jedan od razloga zbog kojih će Kofola isplatiti dividendu dioničarima u iznosu od 156 milijuna čeških kruna  te zaključio: Rast i stabilan prihod od dividende su ono što želimo prezentirati našim ulagačima, kako sada, tako i u budućnosti.

Grupa je u Češkoj i Slovačkoj unatoč ljetu koje nije obilovao tropski vrućim danima kao prošlo uspjela povećati prodaju za 5%. Rast je postignut zahvaljujući Kofola brendu, vodećoj zvijezdi portfelja, kao i Rauchu. Značajan pozitivan utjecaj na prodaju također je imala i Vinea brend čiji su rezultati rasli za 9% u odnosu na prošlu godinu. UGO ostaje najbrže rastući brend u portfelju s rastom međugodišnje prodaje od 60%. Za sada se može pohvaliti s mrežom od 70 barova, dok se sljedeća faza razvoja planira u obliku franšiza.

Što se tiče Poljske, Kofola je tamo aktivnija nego ikad posljednjih godina. Poljsko tržište i dalje je prilično fragmentirano zahvaljujući velikom broju kompetitivnih konkurenata. Cjenovna osjetljivost potrošača u kombinaciji sa zahtijevanjem kvalitete u suprotnosti su s onim na što smo navikli na drugim tržištima, kaže na situaciju u Poljskoj Jiří Vlasák, generalni direktor tvrtke HOOP Poljska i dodaje: Vidimo nedvosmislenu priliku u promjenama kroz koje tržište prolazi. Međutim čitav proces transformacije tvrtke donosi značajne troškove restrukturiranja, neovisno radi li se ulaganju u koncentriranje proizvodnje, djelomična smanjenja opsega proizvodnje uzrokovane promjenom cjenovne politike ili pripremom marketinške kampanje Hoop Cola brenda za kraj ove godine.

Uz značajne uštede i optimizaciju marže u Poljskoj, Kofola je ove godine uložila i u poboljšanje proizvodnog asortimana kao i u marketinšku podršku. Ostale promjene će se prema novodonesenoj strategiji nastaviti u 2017. godini.

Kofola je dobro napredovala u Adria regiji te je ostvarila međugodišnji rast prodaje od 12,4%. Povrh toga, Kofola je u rujnu zaključila ugovor o preuzimanju tvrtke Studenac, hrvatskog proizvođača mineralne vode koji ima bogatu tradiciju te kupce koji su čvrsto emocionalno povezani s brendom. Riječ je o prednostima s kojima je Kofola navikla uspješno raditi, a akvizicija bi trebala biti zaključena do kraja godine.

 


Nazad
 
 
 
 
back to top