InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 20.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

Svijet: Kineski turisti su najveći potrošači u svijetu

27.04.2018

Kineski su turisti lani najviše trošili u svijetu, 258 milijardi američkih dolara ili 5 posto više nego u 2016., 'ostavivši' iza turiste iz SAD-a, koji su potrošili 135 milijardi dolara ili 9 posto više, dok su treći Nijemci, pokazuju podaci Svjetske turističke organizacije - UNWTO.
 

Napominjući u izvješću o lanjskoj potrošnji u svjetskom turizmu kako su gotova sva emitivna tržišta izvijestila o porastu potrošnje svojih turista, iz UNWTO-a to objašnjavaju i nastavkom snažne potražnje za međunarodnim putovanjima u svim svjetskim regijama.

Porast potrošnje potaknula su već napredna, ali i rastuća gospodarstva, a najviše SAD, čiji su turisti u svijetu u 2017. ostvarili najveći porast potrošnje, od 9 posto ili za čak 12 milijardi dolara u odnosu na 2016. Time su ipak na drugom mjestu, iza Kine, čiji su turisti potrošili 5 posto više ili čak 8 milijardi dolara više, čime su učvrstili svoju vodeću poziciju u svijetu među svim turistima, ističu iz UNWTO-a.

Treći su Nijemci, s potrošnjom od 84 milijarde dolara ili 3 posto više, a slijede turisti iz Ujedinjenog Kraljevstva, s potrošnjom od 63 milijarde dolara ili 3 posto više, dok je na petom mjestu Francuska, s potrošnjom svojih turista na međunarodnim putovanjima od 41 milijardu dolara ili 1 posto većom nego u 2016.

Osim prvih pet nacija, iz UNWTO-a izdvajaju i porast potrošnje ruskih turista u svijetu prošle godine, za čak 7 milijardi dolara ili za 13 posto, na 31 milijardu dolara, čime su ponovo ušli na top 10 tržišta po turističkoj potrošnji, odnosno na 8. mjesto.

Porast turističke potrošnje došao je i iz Brazila, koji je sa 5 milijardi više potrošenih dolara ili 20 posto više na ljestvici 'skočio' za osam mjesta na broj 16., dok su na 17. turisti iz Indije, koji su i lani nastavili pojačano trošiti po svijetu, za 9 posto, na 18 milijardi dolara.

Rastuća tržišta imaju ključnu ulogu u razvoju turizma te smo vrlo zadovoljni vidjeti povratak Ruske Federacije i Brazila, kao i kontinuirani porast Indije u potrošnji u svjetskom turizmu, jer ta rastuća tržišta za svjetski turizam pridonose rastu i diverzifikaciji tržišta u mnogim destinacijama, poručio je povodom tih pokazatelja glavni tajnik UNWTO-a Zurab Pololikashvili.

Ističe i da su snažni rezultati potrošnje u međunarodnom turizmu u skladu i s lanjskim porastom međunarodnih turističkih dolazaka od 7 posto u odnosu na 2016.
 
(Izvor: poslovni.hr)

Nazad
 
 
 
 
back to top