InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Glazbeno vinska suradnja  |  24,6 milijuna kuna za jačanje konkurentnosti turističkog gospodarstva  |  Jubilarni 10. HOTEL&GASTROTEH  |  U 2018. plaće više za 11,5%   |   Plasirana nova berba vrhunske Graševine   |  Održan 6. Adria Hotel Forum  |  Hilton najvredniji hotelski brend na svijetu  |  Treći Vinart Grand Tasting uskoro u Laubi  |  Za strukovne udruge 1,700 000 kn  |  Sajam craft piva od 17. do 20. veljače u Riminiju  |  Uspješna dokapitalizacija Badela 1862  |  Program najvažnijeg gastronomskog kongresa godine!  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Na Jadranu manje putovanja stranih cruisera   |  Tuna, Sushi & Wine Festival  |  Potreba za novim radnicima najveća na Jadranu  |  Jack Daniel's proizvodi kavu s whiskyjem   |  PLACE2GO od 16. do 18. ožujka   |  Dani školjaka u sjeverozapadnoj Istri   |   ||
   

ISTRAŽIVANJE: Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?

21.07.2017
Prema zajedničkom istraživanju Kingsland Drinks` WineProa i Kantar World Panela, potrošači piju manje vina jer sve manje ljudi sjeda za večeru. Prema Kingslandu, 84% prigoda u kojima se pije vino uključuje i hranu, no unatoč rastućoj populaciji, danas ima 100.000 prilika za večeru manje negoli prije četiri godine.

U istraživanju se navodi da su lagani obroci u porastu jer su zdravstveno osviješteni potrošači  prestali konzumirati veće obroke, a potrošači koji pate od stalnog nedostatka vremena tragaju za praktičnim pogodnostima.

Postoji 172 milijuna više večernjih prilika za lagani snack obrok, dodaju u Kingslandu.  
 
 

Evo još nekoliko osnovnih zaključaka iz Kingslandova istraživanja:
 
Pijenje radnim danom
Prema istraživanju, više osoba od 18 do 35 godina starosti, koje jedu same tijekom tjedna, bira vodu i sokove. Kad je riječ o alkoholu, ta grupa konzumenata preferira lager ili cider. To utječe na smanjenu upotrebu bijelog vina, kažu u Kingslandu. Međutim, stariji konzumenti (45+) i dalje više piju vino jer se žele opustiti nakon naporna dana. 
 
Sljubljivanje hrane i pića
Istraživanje pokazuje da je vino popularnije kod planiranih obroka za dvoje, kad se jelo kuha otpočetka. Međutim, dodaju iz Kingslanda, tijekom tjedna, a osobito ako se sastaje veće društvo, najvjerojatnije će jesti pripremljenu polugotovu hranu ili naručiti izvana, a sparit će je s lagerom, ciderom, pjenušavim vinom ili bezalkoholnim pićem.
 
Potrošači se mijenjaju
Različite potrebe potrošača, poput osvježenja, kušanja nečega novog te potrebe za zdravim, praktičnim i delikatesnim, pridonose rastu ukupno popijenog alkohola. Ipak, vino se još smatra predviđenom dopunom tradicionalnom jelu, zaključuju iz tvrtke. 
 
Što sve to znači za vino?
Prema mišljenju Kingslandova direktora marketinga Neila Andersona, porast prilika u kojima se  konzumiraju lagani obroci pruža mogućnost vinu da bude više negoli samo dopuna tradicionalnom jelu. To može iznjedriti osvježavajuće, prigodne i laganije alkoholne alternative koje se bolje sljubljuju sa snackovima, kaže Anderson. Vinska industrija trebala bi usvojiti neka ponašanja koja su uočljiva u široj kategoriji (pića) te bolje iskoristiti inovacije u marketingu, format i formulaciju.

Anderson je skrenuo pozornost na inovacije po društvenim mrežama, manje formate i one za van, pakiranja za jednu osobu ili u vrećici, fuzije i gaziranje.

Ako učinimo da vino bude dostupnije, prikladnije i osvježavajuće, iskoristit ćemo mogućnosti koje pružaju promjene navika u svakodnevnoj prehrani.

Prošle je godine Kingsland otvorio liniju za gaziranje s dva pjenušava vina: Shorn Pinot Grigo i Live White Zinfandel, prva koja su izašla iz tvornice u Manchesteru. (www.just-drinks.com)       



Nazad
 
 
 
 
back to top