InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.09.2019 || U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |  U METRO-u potražite nove vinske etikete renomirane vinarije Zlatan otok  |  U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita  |   U Putnikovićima otvoren spomenik težaku i vinogradu  |  Ultimativni Gin & Tonic doživljaj  |  Kava koja osvaja svijet-Cold Brew  |  Booking.com kreirao Avo-Condo  |   ||
   

Svijet: KFC se ispričao zbog nedostatka piletine

28.02.2018

Zanimljiv se slučaj dogodio popularnom restoranu brze hrane, KFC-u. Restoran poznat po piletini ostao je na čak 900 lokacija upravo bez piletine.

Umjesto da se skrivaju kao što mnogi i rade, sve su okrenuli na kreativu i šalu te promijenili redoslijed slova u svom imenu te napisali "FCK, We’re Sorry”.

Što se dogodilo? DHL je postao novi pružatelj usluga dostave, a prilikom preuzimanja došlo je do nekih pogrešaka i gotovo 900 lokacija KFC-ovih restorana ostalo je bez piletine. Mnogi su fanovi na društvenim mrežama negativno reagirali, a čak su zvali i policiju (ne, nije šala).

Zbog cijele situacije, KFC je kreirao i web stranicu na kojoj su upućivali na lokacije na kojima su otvoreni restorani. Kako javlja BBC, danas se sve vratilo u normalu i oko 700 restorana ponovno je otvoreno. Najbolji potez KFC je napravio kada se ispričao s oglasima na A4 stranici u novinama The Sun i Metro, s tekstom: "FCK, We’re Sorry”

Isprika je privukla veliku pažnju u medijima i na društvenim mrežama diljem svijeta, a i fanovi su odmah bolje reagirali te ublažili negativne reakcije koje su bile na društvenim mrežama na samom početku.

KFC je uspio okrenuti negativnu situaciju u svoju korist, a usput dobiti i puno besplatnog medijskog prostora. Kako se vama sviđa ovakva reakcija KFC-a?


(Izvor.poslovniplus.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top