InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 04.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Svijet: KFC se ispričao zbog nedostatka piletine

28.02.2018

Zanimljiv se slučaj dogodio popularnom restoranu brze hrane, KFC-u. Restoran poznat po piletini ostao je na čak 900 lokacija upravo bez piletine.

Umjesto da se skrivaju kao što mnogi i rade, sve su okrenuli na kreativu i šalu te promijenili redoslijed slova u svom imenu te napisali "FCK, We’re Sorry”.

Što se dogodilo? DHL je postao novi pružatelj usluga dostave, a prilikom preuzimanja došlo je do nekih pogrešaka i gotovo 900 lokacija KFC-ovih restorana ostalo je bez piletine. Mnogi su fanovi na društvenim mrežama negativno reagirali, a čak su zvali i policiju (ne, nije šala).

Zbog cijele situacije, KFC je kreirao i web stranicu na kojoj su upućivali na lokacije na kojima su otvoreni restorani. Kako javlja BBC, danas se sve vratilo u normalu i oko 700 restorana ponovno je otvoreno. Najbolji potez KFC je napravio kada se ispričao s oglasima na A4 stranici u novinama The Sun i Metro, s tekstom: "FCK, We’re Sorry”

Isprika je privukla veliku pažnju u medijima i na društvenim mrežama diljem svijeta, a i fanovi su odmah bolje reagirali te ublažili negativne reakcije koje su bile na društvenim mrežama na samom početku.

KFC je uspio okrenuti negativnu situaciju u svoju korist, a usput dobiti i puno besplatnog medijskog prostora. Kako se vama sviđa ovakva reakcija KFC-a?


(Izvor.poslovniplus.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top