InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 24.01.2020 || Vinski razgovori uz hercegovačku vinariju Podrumi Vukoje 1982 i ljubavne romane   |  Vinkovo u Iločkim podrumima kao uvod u uspješnu vinogradarsku godinu  |  Feričanačko vince za pamćenje  |  Prvi hrvatski festival za mlade vinare  |  Najava: Billy Abbott s The Whisky Exchangea na 6. Whisky Fairu  |  Hrvatski izlagači na najvećem nautičkom sajmu u Europi - BOOT  |   Remaris postao novi distribucijski i tehnološki partner Settlea  |  Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |   ||
   

Svijet: KFC se ispričao zbog nedostatka piletine

28.02.2018

Zanimljiv se slučaj dogodio popularnom restoranu brze hrane, KFC-u. Restoran poznat po piletini ostao je na čak 900 lokacija upravo bez piletine.

Umjesto da se skrivaju kao što mnogi i rade, sve su okrenuli na kreativu i šalu te promijenili redoslijed slova u svom imenu te napisali "FCK, We’re Sorry”.

Što se dogodilo? DHL je postao novi pružatelj usluga dostave, a prilikom preuzimanja došlo je do nekih pogrešaka i gotovo 900 lokacija KFC-ovih restorana ostalo je bez piletine. Mnogi su fanovi na društvenim mrežama negativno reagirali, a čak su zvali i policiju (ne, nije šala).

Zbog cijele situacije, KFC je kreirao i web stranicu na kojoj su upućivali na lokacije na kojima su otvoreni restorani. Kako javlja BBC, danas se sve vratilo u normalu i oko 700 restorana ponovno je otvoreno. Najbolji potez KFC je napravio kada se ispričao s oglasima na A4 stranici u novinama The Sun i Metro, s tekstom: "FCK, We’re Sorry”

Isprika je privukla veliku pažnju u medijima i na društvenim mrežama diljem svijeta, a i fanovi su odmah bolje reagirali te ublažili negativne reakcije koje su bile na društvenim mrežama na samom početku.

KFC je uspio okrenuti negativnu situaciju u svoju korist, a usput dobiti i puno besplatnog medijskog prostora. Kako se vama sviđa ovakva reakcija KFC-a?


(Izvor.poslovniplus.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top