InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 13.12.2017 || Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Heineken investira 6,4 milijuna eura u jačanje proizvodnje u Španjolskoj  |  Coca-Cola HBC u pregovorima za kupnju MB Impexa  |  Jim Beam predstavlja pametni dekanter   |  Marija Borić preporuča grofovski odrezak Dvorca Mihanović  |  Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine   |  Počinje projekt Eko-paket   |  Brojni kvizoljupci na nultom izdanju novog pub kviza u Pivani   |  10 godina Best Western Hotel Stella u Zagrebu   |  Otkrijte idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Split je hit! Nikad bogatiji Advent u Splitu  |  Gastro zvijezda godine 2017. je - Domaćica  |  Vesele blagdanske gastro delicije s okusom vina i šampanjca  |  Hrvatski blagdanski specijaliteti i vina predstavljeni u Parizu  |  InHoreca br. 19 - prelistajte online  |  Beograd dobiva prvi Indigo hotel  |  Tradicionalni do(ručak) i slavlje glazbe u Mariji Bistrici  |  Dani otvorenih butelja – Zagrebačka vinska špica  |  Medvedgrad otvara novu veliku pivovaru  |  Sunce koncern d.d. sklopio ugovor o zakupu s društvom Velaris  |   ||
   

Nizozemska: Jumbo lansira umak napravljen od ostataka hrane

31.05.2017
Umake koji uključuju kečap od rajčice, curry kečap i BBQ kečap razvio je Jumbov inovativni laboratorij u suradnji s Jumbovim glavnim šefom Ton Verhaarom.
 
 
 

Svi su umaci napravljeni od ostataka rajčica iz Jumbova opskrbnog lanca te ostalih prirodnih sastojaka. Sadrže nižu razinu šećera i soli nego drugi proizvodi te vrste na tržištu. Svi su kečapi u pakiranju od 200ml, a cijena im je 1,99 eura.
 
Naravno, kečap je vrlo poznat proizvod, ali kečap napravljen od „spašenih" svježih rajčica iznenađujuće je drukčijeg okusa, rekao je Ed van de Weerd, Jumbov komercijalni direktor. Mi koristimo formule s manje šećera i soli, čime smo stvorili tri izvrsna proizvoda i, ako ih usporedite s ostalim kečapima na tržištu, zaista ćete osjetiti razliku.
 
Glasnogovornik organizacije Verspillingsfabriek izjavio je da ta suradnja može pomoći kupcima da razviju svijest o bacanju hrane i potaknuti ih na svjesne izbore pri kupnji tako što će radije birati one proizvode koji imaju manji utjecaj na okoliš.

Nazad
 
 
 
 
back to top