InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 26.06.2017 || Smithfield Foods dovršio kupnju poljske mesne kompanije  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju svog prehrambenog businessa  |  Prva internacionalna konferencija o graševini - GRAŠEVINA BEZ GRANICA  |  Turistička ponuda Pitomače bogatija za moderno uređen Hotel Divino  |  Pet toplih preporuka za produženi vikend  |  Novi TV spot za Karlovačko snimljen u poljima ječma   |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu   |  Valjevsko pivo ponovno osvaja Ameriku  |  Međunarodno priznanje za Iskon ulje  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award – najcjenjenije nagrade u segmentu prehrane u svijetu  |  Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Prvi Festival hotelskih operacija HOW   |  Brandovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine  |  U preko 40 zemalja svijeta, istovremeno održan Moet Party Day   |  Gradnja projekta vrijednog gotovo milijardu kuna počinje krajem 2017. na Hvaru  |  AccorHotels dolazi u Srbiju  |  Tikvešov White Chardonight party  |  Želja za vježbanjem postoji, ali energije vam manjka? Provjerite razinu vitamina!  |  Franck dobio najvišu razinu usklađenosti s IFS Food standardom   |  Otvorena je ljetna sezona na Oleander terasi uz atraktivni grill koncept  |   ||
   

Nizozemska: Jumbo lansira umak napravljen od ostataka hrane

31.05.2017
Umake koji uključuju kečap od rajčice, curry kečap i BBQ kečap razvio je Jumbov inovativni laboratorij u suradnji s Jumbovim glavnim šefom Ton Verhaarom.
 
 
 

Svi su umaci napravljeni od ostataka rajčica iz Jumbova opskrbnog lanca te ostalih prirodnih sastojaka. Sadrže nižu razinu šećera i soli nego drugi proizvodi te vrste na tržištu. Svi su kečapi u pakiranju od 200ml, a cijena im je 1,99 eura.
 
Naravno, kečap je vrlo poznat proizvod, ali kečap napravljen od „spašenih" svježih rajčica iznenađujuće je drukčijeg okusa, rekao je Ed van de Weerd, Jumbov komercijalni direktor. Mi koristimo formule s manje šećera i soli, čime smo stvorili tri izvrsna proizvoda i, ako ih usporedite s ostalim kečapima na tržištu, zaista ćete osjetiti razliku.
 
Glasnogovornik organizacije Verspillingsfabriek izjavio je da ta suradnja može pomoći kupcima da razviju svijest o bacanju hrane i potaknuti ih na svjesne izbore pri kupnji tako što će radije birati one proizvode koji imaju manji utjecaj na okoliš.

Nazad
 
 
 
 
back to top