InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 22.04.2018 || Otvoren Hilton Imperial u Dubrovniku  |  Slovenija u srcu Zagreba  |  Hrvatski otok primjer održivog otoka u svjetskim razmjerima  |  Ne propustite Okuse Zlatne Slavonije  |  Čarolija vrhunskih chefova regije u srcu Zagreba   |  Slovenija spremna za novu turističku sezonu  |  300 šetača na prvom Sweet Wine&Walku  |  Revija vina autohtonih hrvatskih sorti  |  Enološki Masterclass u Boutique Hotelu Alhambra 5*   |  Hotelijeri ove godine investiraju više od 630 milijuna eura   |  Peti Falkensteiner Punta Skala triatlon  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Šampanjska večer Veuve Clicquot u restoranu Spinnaker  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Utemeljena turistička zajednica područja "Imota"  |  Ledo dobio UTZ certifikat  |  Nagrada za uređaj za sladoled Insu  |  Fridin tradicionalni maskenbal  |  Uključi savjest!  |  Zapošljavanje u turizmu i ugostiteljstvu  |   ||
   

Nizozemska: Jumbo lansira umak napravljen od ostataka hrane

31.05.2017
Umake koji uključuju kečap od rajčice, curry kečap i BBQ kečap razvio je Jumbov inovativni laboratorij u suradnji s Jumbovim glavnim šefom Ton Verhaarom.
 
 
 

Svi su umaci napravljeni od ostataka rajčica iz Jumbova opskrbnog lanca te ostalih prirodnih sastojaka. Sadrže nižu razinu šećera i soli nego drugi proizvodi te vrste na tržištu. Svi su kečapi u pakiranju od 200ml, a cijena im je 1,99 eura.
 
Naravno, kečap je vrlo poznat proizvod, ali kečap napravljen od „spašenih" svježih rajčica iznenađujuće je drukčijeg okusa, rekao je Ed van de Weerd, Jumbov komercijalni direktor. Mi koristimo formule s manje šećera i soli, čime smo stvorili tri izvrsna proizvoda i, ako ih usporedite s ostalim kečapima na tržištu, zaista ćete osjetiti razliku.
 
Glasnogovornik organizacije Verspillingsfabriek izjavio je da ta suradnja može pomoći kupcima da razviju svijest o bacanju hrane i potaknuti ih na svjesne izbore pri kupnji tako što će radije birati one proizvode koji imaju manji utjecaj na okoliš.

Nazad
 
 
 
 
back to top