InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 22.08.2017 || Mladi tim hrvatskih stručnjaka osvojio nagradu na međunarodnom vinskom natjecanju  |  Crvenkapa – dragulj baštine grada Senja i Hrvatske  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka, Ivan Artuković ostaje jedinim članom Uprave  |  Vinski grad u Varaždinu i Vinkovcima   |  Feričanačka kapljica inspirirala i Franza Liszta  |  Nove nagrade za kvalitetu nagrađivanih Badelovih proizvoda   |  METRO službeno uručio MICHELINOVU zvjezdicu restoranu Monte  |  Kofola u lipnju ostvarila najveći obim prodaje  |  Plutajući bar i flyboard guy odvažnom dostavom šampanjca obilježili hvarsku sezonu  |  Na otoku Korčuli održani 7. Dani Pošipa  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Uspješan završetak gastro projekta Pula food festival powered by Pan  |  U vinariji Stručić degoržiran prvi pjenušac  |  Dani Pošipa 2017.   |  Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?  |  Hotel Four Points by Sheraton otvoren u Veneciji  |  Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti  |  Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar  |  Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji  |  Vinarija Tomić predstavlja svoj Pošip 2016   |   ||
   

Nizozemska: Jumbo lansira umak napravljen od ostataka hrane

31.05.2017
Umake koji uključuju kečap od rajčice, curry kečap i BBQ kečap razvio je Jumbov inovativni laboratorij u suradnji s Jumbovim glavnim šefom Ton Verhaarom.
 
 
 

Svi su umaci napravljeni od ostataka rajčica iz Jumbova opskrbnog lanca te ostalih prirodnih sastojaka. Sadrže nižu razinu šećera i soli nego drugi proizvodi te vrste na tržištu. Svi su kečapi u pakiranju od 200ml, a cijena im je 1,99 eura.
 
Naravno, kečap je vrlo poznat proizvod, ali kečap napravljen od „spašenih" svježih rajčica iznenađujuće je drukčijeg okusa, rekao je Ed van de Weerd, Jumbov komercijalni direktor. Mi koristimo formule s manje šećera i soli, čime smo stvorili tri izvrsna proizvoda i, ako ih usporedite s ostalim kečapima na tržištu, zaista ćete osjetiti razliku.
 
Glasnogovornik organizacije Verspillingsfabriek izjavio je da ta suradnja može pomoći kupcima da razviju svijest o bacanju hrane i potaknuti ih na svjesne izbore pri kupnji tako što će radije birati one proizvode koji imaju manji utjecaj na okoliš.

Nazad
 
 
 
 
back to top