InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.06.2018 || Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   Ulični specijaliteti iz svih krajeva svijeta na prvom Krk Music Festu  |   Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Dionice Liburnia Riviera Hotela  |  Turneja koja slavi savršeni espresso stigla je u Split!  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |   Odlična hrana, još bolja zabava i sjajni koncerti u zelenoj oazi   |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Novo pivo pivovare Skoplje  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  Upravljanje hotelima Kempinski  |  Kafići u Australiji služe kavu s brokulom  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Rozalija Firšt državna prvakinja u pripremanju duge barske mješavine  |  Dodijeljene nagrade Zlatna penkala Hrvatske turističke zajednice  |  Sve je spremno za Dane otvorenih butelja  |   Završilo prvo izdanje originalnog piknika   |   ||
   

Nizozemska: Jumbo lansira umak napravljen od ostataka hrane

31.05.2017
Umake koji uključuju kečap od rajčice, curry kečap i BBQ kečap razvio je Jumbov inovativni laboratorij u suradnji s Jumbovim glavnim šefom Ton Verhaarom.
 
 
 

Svi su umaci napravljeni od ostataka rajčica iz Jumbova opskrbnog lanca te ostalih prirodnih sastojaka. Sadrže nižu razinu šećera i soli nego drugi proizvodi te vrste na tržištu. Svi su kečapi u pakiranju od 200ml, a cijena im je 1,99 eura.
 
Naravno, kečap je vrlo poznat proizvod, ali kečap napravljen od „spašenih" svježih rajčica iznenađujuće je drukčijeg okusa, rekao je Ed van de Weerd, Jumbov komercijalni direktor. Mi koristimo formule s manje šećera i soli, čime smo stvorili tri izvrsna proizvoda i, ako ih usporedite s ostalim kečapima na tržištu, zaista ćete osjetiti razliku.
 
Glasnogovornik organizacije Verspillingsfabriek izjavio je da ta suradnja može pomoći kupcima da razviju svijest o bacanju hrane i potaknuti ih na svjesne izbore pri kupnji tako što će radije birati one proizvode koji imaju manji utjecaj na okoliš.

Nazad
 
 
 
 
back to top