InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 25.08.2019 || MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |  U METRO-u potražite nove vinske etikete renomirane vinarije Zlatan otok  |  U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita  |   U Putnikovićima otvoren spomenik težaku i vinogradu  |  Ultimativni Gin & Tonic doživljaj  |  Kava koja osvaja svijet-Cold Brew  |  Booking.com kreirao Avo-Condo  |  HUT pozdravlja Vladinu odluku o smanjenju PDV-a u turizmu  |  Sa 7.000 zaposlenika Valamar rekorder u zapošljavanju u turizmu   |  Prva berba malina u voćnjaku Borinci tvtke Vinka Plus d.o.o.  |  Nova era svježe mljevene kave  |  Najpoželjniji poslodavac u turizmu lansirao novu web stranicu dobarposaouvalamaru.com   |  Valamar isplaćuje posebnu nagradu zaposlenicima za uspješnu sezonu  |  Ljeto za vinoljupce – besplatne vinske radionice  |  Vinarija Štampar autohtonom sortom Pušipel promiče terroir Međimurja i sjeverne Hrvatske  |  Istria Gourmet Festival u slavljeničkom ruhu  |  Dašak Hvara uz Tomić Opolo Nobile 2018 i melodije klapske pjesme   |   ||
   

Humanost: Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu djecu

24.05.2018

Kako smo ranije pisali, petu godinu zaredom, svakog 21. ožujka, kompanija Julius Meinl povodom Svjetskog dana poezije organizira tradicionalnu akciju, na kojoj ljubitelji kave imaju priliku umjesto novca račun platiti stihovima.
 
 

Svi oni koji su tog dana popili kavu u ugostiteljskim objektima širom Srbije koji su podržali ovu akciju namijenjenu djeci, istu su platili stihovima napisanim na temu "Bolji dan”.  Prošlo je točno dva mjeseca i u protekla dva mjeseca stručni žiri kompanije Julius Meinl napravio je selekciju najljepših stihova, od kojih je nastala osnova teksta pjesmice „Bolji dan".
 
Kampanja je ove godine imala humanitarni karakter, te su se osim kompanije Julius Meinl, u nju uključili i ugostitelji širom Srbije, odričući se 21. ožujka prihoda od prodane kave. Tako su ujedinjeni građani, ugostitelji i predstavnici kompanije Julius Meinl prikupili značajna sredstva namijenjena ugroženoj djeci Srbije i to: 

1.Nurdor/Nacionalno Udruženje roditelja djece oboljele od raka – doniran je aparat za čišćenje medicinskih podova u vrijednosti od 250.000 dinara 
2.Dom „ Jovan Jovanović Zmaj” (u okviru Zvečanske) – donirana su dva televizora,  garnitura za dnevni boravak, šest dječjih ormara i pet tepiha za dnevni boravak također u vrijednosti od 250.000 dinara. 

Nazad
 
 
 
 
back to top