InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 09.12.2019 || Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |  Humanoidni robot Viktorija novi je promotor turističke ponude Zagrebačke županije  |  Beč ovaj tjedan postaje raj za pivoljupce  |  Istraživanje MasterIndex otkriva: 48% nas planira zimovanje u inozemstvu, a najpopularnija su advent  |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2019  |  Čarobni spa svijet koji ćete obožavati ove zime  |  Vinski razgovori uz vina Pilato   |  Fuliranje is coming to town  |  Špin na zagrebačkoj špici   |  Sudjelujte na 14. VINOcomu  |   ||
   

Humanost: Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu djecu

24.05.2018

Kako smo ranije pisali, petu godinu zaredom, svakog 21. ožujka, kompanija Julius Meinl povodom Svjetskog dana poezije organizira tradicionalnu akciju, na kojoj ljubitelji kave imaju priliku umjesto novca račun platiti stihovima.
 
 

Svi oni koji su tog dana popili kavu u ugostiteljskim objektima širom Srbije koji su podržali ovu akciju namijenjenu djeci, istu su platili stihovima napisanim na temu "Bolji dan”.  Prošlo je točno dva mjeseca i u protekla dva mjeseca stručni žiri kompanije Julius Meinl napravio je selekciju najljepših stihova, od kojih je nastala osnova teksta pjesmice „Bolji dan".
 
Kampanja je ove godine imala humanitarni karakter, te su se osim kompanije Julius Meinl, u nju uključili i ugostitelji širom Srbije, odričući se 21. ožujka prihoda od prodane kave. Tako su ujedinjeni građani, ugostitelji i predstavnici kompanije Julius Meinl prikupili značajna sredstva namijenjena ugroženoj djeci Srbije i to: 

1.Nurdor/Nacionalno Udruženje roditelja djece oboljele od raka – doniran je aparat za čišćenje medicinskih podova u vrijednosti od 250.000 dinara 
2.Dom „ Jovan Jovanović Zmaj” (u okviru Zvečanske) – donirana su dva televizora,  garnitura za dnevni boravak, šest dječjih ormara i pet tepiha za dnevni boravak također u vrijednosti od 250.000 dinara. 

Nazad
 
 
 
 
back to top