InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.02.2019 || Uskoro četvrto, nikad bogatije izdanje sajma Vinart Grand Tasting  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom u kavani Procaffe  |  Predstavljen Aminess Gourmet Lab  |  Predstavnici Turističkih zajednica Raba i Lopara otkrili što očekuju od 2019. godine  |  Digitalna platforma DISH dostupna u Hrvatskoj  |  Vino uz žlicu i Podravku u Aperitivo baru  |   Predstavljena mlada vina berbe 2018.   |  Hotelska grupacija Falkensteiner jača poziciju brenda  |  Booking.com objavljuje finalistice nagrade Technology Playmaker Awards 2019  |  U susret centralnom turističkom događaju u regiji  |  HGK predstavila vina najuglednijim ugostiteljima Berlina  |  Ledena berba u PP Orahovica  |  Odličan rezultat adventa na Rabu  |  EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku  |  Trendovima usprkos: Iz Zagreba preselili u Slavoniju  |  Hrvatskim restoranima uručena MICHELINOVA priznanja  |  Što nas čeka na domaćoj gourmet sceni?  |  Svečana premijera predstave „Svaki tvoj rođendan” održana uz promociju vrhunskih vina vinarije Oraho  |   Rab postao prvi Europski otok sporta   |  Prestižna ANWB TOP 2019. nagrada   |   ||
   

Humanost: Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu djecu

24.05.2018

Kako smo ranije pisali, petu godinu zaredom, svakog 21. ožujka, kompanija Julius Meinl povodom Svjetskog dana poezije organizira tradicionalnu akciju, na kojoj ljubitelji kave imaju priliku umjesto novca račun platiti stihovima.
 
 

Svi oni koji su tog dana popili kavu u ugostiteljskim objektima širom Srbije koji su podržali ovu akciju namijenjenu djeci, istu su platili stihovima napisanim na temu "Bolji dan”.  Prošlo je točno dva mjeseca i u protekla dva mjeseca stručni žiri kompanije Julius Meinl napravio je selekciju najljepših stihova, od kojih je nastala osnova teksta pjesmice „Bolji dan".
 
Kampanja je ove godine imala humanitarni karakter, te su se osim kompanije Julius Meinl, u nju uključili i ugostitelji širom Srbije, odričući se 21. ožujka prihoda od prodane kave. Tako su ujedinjeni građani, ugostitelji i predstavnici kompanije Julius Meinl prikupili značajna sredstva namijenjena ugroženoj djeci Srbije i to: 

1.Nurdor/Nacionalno Udruženje roditelja djece oboljele od raka – doniran je aparat za čišćenje medicinskih podova u vrijednosti od 250.000 dinara 
2.Dom „ Jovan Jovanović Zmaj” (u okviru Zvečanske) – donirana su dva televizora,  garnitura za dnevni boravak, šest dječjih ormara i pet tepiha za dnevni boravak također u vrijednosti od 250.000 dinara. 

Nazad
 
 
 
 
back to top