InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 25.04.2019 || Proglašenje šampiona 2. revije vina hrvatskih autohtonih sorata   |  Vinski razgovori uz vinariju Hilić   |  Nova destinacija za snimanje pojedinih scena filmskog hita “The Hitman’s Wife’s Bodyguard”  |  Jagermeister predstavio Taste Remastered  |  Drugi Sweet Wine&Walk oduševio šetače  |  Grif Rauchbier novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Okusite život na francuski način uz 1664 Blanc  |  Tomić Opolo Nobile 2018. kao najava proljetne sezone  |  Konferencija o golf turizmu pod nazivom „Aktualnosti u razvoju golf ponude u Hrvatskoj” održat će se  |  Slovenci s 5 zvjezdica "napali" Zagreb  |  Vinski razgovori uz vinariju Krolo   |  Homebrewing druženje u Pivani  |  U Rovinju počinje gourmet event posvećen autohtonim istarskim delicijama  |  Ususret dvadesetoj manifestaciji Urbanovo   |  Korta Katarina predstavila svoja nova vrhunska vina   |  Sedmi Weekend Bike & Gourmet Tour jedinstven je spoj biciklizma i dobre hrane  |   Sultan drinks uskoro na Oriental PARTYju by Beleza  |  Spreman je drugi Sweet Wine & Walk   |  Ledo Kuhaona u City Centru One East   |  David Skoko u društvu poznatih chefova i ove godine kuha za posjetitelje Oliveto i Half 8 restorana  |   ||
   

Humanost: Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu djecu

24.05.2018

Kako smo ranije pisali, petu godinu zaredom, svakog 21. ožujka, kompanija Julius Meinl povodom Svjetskog dana poezije organizira tradicionalnu akciju, na kojoj ljubitelji kave imaju priliku umjesto novca račun platiti stihovima.
 
 

Svi oni koji su tog dana popili kavu u ugostiteljskim objektima širom Srbije koji su podržali ovu akciju namijenjenu djeci, istu su platili stihovima napisanim na temu "Bolji dan”.  Prošlo je točno dva mjeseca i u protekla dva mjeseca stručni žiri kompanije Julius Meinl napravio je selekciju najljepših stihova, od kojih je nastala osnova teksta pjesmice „Bolji dan".
 
Kampanja je ove godine imala humanitarni karakter, te su se osim kompanije Julius Meinl, u nju uključili i ugostitelji širom Srbije, odričući se 21. ožujka prihoda od prodane kave. Tako su ujedinjeni građani, ugostitelji i predstavnici kompanije Julius Meinl prikupili značajna sredstva namijenjena ugroženoj djeci Srbije i to: 

1.Nurdor/Nacionalno Udruženje roditelja djece oboljele od raka – doniran je aparat za čišćenje medicinskih podova u vrijednosti od 250.000 dinara 
2.Dom „ Jovan Jovanović Zmaj” (u okviru Zvečanske) – donirana su dva televizora,  garnitura za dnevni boravak, šest dječjih ormara i pet tepiha za dnevni boravak također u vrijednosti od 250.000 dinara. 

Nazad
 
 
 
 
back to top