InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 20.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

Svijet: Je li ovo prvi avokado restoran u Europi?

06.03.2018

The Avocado Show otvoren je još početkom 2017.godine u Amsterdamu i kažu kako su društveni mediji ključni za njihovu priču. Voditelj prvog europskog restorana avokada pozdravio je društvene medije koji su mu pomagali.
 

The Avocado Show
otvoren je u Amsterdamu u ožujku. Menadžer Jay Greenslade izjavio je kako su dva nizozemska vlasnika restorana nadahnuta trendom ekstravagantnog stila hrane.

Ideja je došla od Instagrama, rekao je Greenslade. Dva Nizozemca su vidjela različite Instagram profile koji se temelje na avokadu i dizajnu hrane, a popularnost je nevjerojatna.

Znači, shvatili su da možemo napraviti restoran koji poslužuje hranu koja izgleda tako dobro kao i ovo, a također je ukusna. Mora biti siguran uspijeh.

Dizajn hrane je svakako velika stvar ovih dana.

Dakle, vi ju jedete sa svojim očima prije nego što ju čak i okusite.

Greenslade je rekao da imaju oko 36.000 sljedbenika na Instagramu prije nego što su čak otvorili vrata blagovaonice.

Sada imamo gotovo 84.000 sljedbenika i  gotovo 4.000 slika.

Ne mogu zamisliti da postoji mnogo restorana,  koji su ikada doživjeli takav uspjeh prije otvorenja.

Restoran nije samo popularan kod korisnika društvenih medija. Otvoreno je oko 80 franšiznih zahtjeva, koje rastu i preko 150. Najmanje dvije nove europske lokacije vjerojatno će ise otvoriti do početka sljedeće godine.
 
(Izvor:euronews.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top