InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.09.2019 || Vinski razgovori uz vina Fuhtar   |  Najbolje od Srijema i Slavonije za sudionike Dana hrvatskog turizma  |  U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |  U METRO-u potražite nove vinske etikete renomirane vinarije Zlatan otok  |  U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita  |   U Putnikovićima otvoren spomenik težaku i vinogradu  |  Ultimativni Gin & Tonic doživljaj  |   ||
   

Svijet: Je li ovo prvi avokado restoran u Europi?

06.03.2018

The Avocado Show otvoren je još početkom 2017.godine u Amsterdamu i kažu kako su društveni mediji ključni za njihovu priču. Voditelj prvog europskog restorana avokada pozdravio je društvene medije koji su mu pomagali.
 

The Avocado Show
otvoren je u Amsterdamu u ožujku. Menadžer Jay Greenslade izjavio je kako su dva nizozemska vlasnika restorana nadahnuta trendom ekstravagantnog stila hrane.

Ideja je došla od Instagrama, rekao je Greenslade. Dva Nizozemca su vidjela različite Instagram profile koji se temelje na avokadu i dizajnu hrane, a popularnost je nevjerojatna.

Znači, shvatili su da možemo napraviti restoran koji poslužuje hranu koja izgleda tako dobro kao i ovo, a također je ukusna. Mora biti siguran uspijeh.

Dizajn hrane je svakako velika stvar ovih dana.

Dakle, vi ju jedete sa svojim očima prije nego što ju čak i okusite.

Greenslade je rekao da imaju oko 36.000 sljedbenika na Instagramu prije nego što su čak otvorili vrata blagovaonice.

Sada imamo gotovo 84.000 sljedbenika i  gotovo 4.000 slika.

Ne mogu zamisliti da postoji mnogo restorana,  koji su ikada doživjeli takav uspjeh prije otvorenja.

Restoran nije samo popularan kod korisnika društvenih medija. Otvoreno je oko 80 franšiznih zahtjeva, koje rastu i preko 150. Najmanje dvije nove europske lokacije vjerojatno će ise otvoriti do početka sljedeće godine.
 
(Izvor:euronews.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top