InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 17.02.2020 || Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |  Više od 150 vrsta whiskyja na 6. Whisky Fairu u Zagrebu  |  Villa Dubrovnik – pravo mjesto za početak uspješne karijere u turizmu  |  Priprema se peto izdanje Vinart Grand Tastinga  |  Suncokret ruralnog turizma: gosti na kontinentu troše više nego na obali  |  Uspješno održan En Primeur 2020 - predstavljena vina berbe 2019. iz Slavonije i Podunavlja, Dalmac  |  Vincekovo u Zagrebu s vinarijom Petrač  |   ||
   

EU/Japan: Japanski Asahi kupuje pet europskih brandova piva

14.12.2016
Japanski proizvođač piva Asahi kupit će za 7,3 milijarde eura pet istočnoeuropskih brandova piva od Anheuser-Busch InBeva, među kojima i Pilsner Urquell te Kozel, pišu u utorak svjetske agencije.

Najveći svjetski proizvođač piva AB InBev odlučio je prodati te i još neke brandove kako bi mogao provesti preuzimanje SABMillera za 100 milijardi dolara. To najveće preuzimanje u globalnoj industriji piva već je prije dogovoreno, no regulatori su tražili prodaju dijela imovine AB InBeva i SABMillera kako ne bi došlo do monopolske pozicije na pojedinim tržištima.Asahi će tako, prema sporazumu objavljenom u utorak, kupiti poslovanje koje je prije bilo u vlasništvu SABMillera u Češkoj, Poljskoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Rumunjskoj.
 
Već je prije Asahi od te tvrtke kupio brandove Peroni i Grolsch.Novo preuzimanje bit će dosad najveće koje je Asahi poduzeo, a njime će ojačati svoje pozicije na europskom tržištu, drugom najvažnijem za tu japansku tvrtku.U priopćenju o ovom preuzimanju Asahi je poručio kako se nastoji etablirati kao globalni igrač na tržištu piva, posebice u području vodećih premium brandova, prenosi SEEbiz.eu


Nazad
 
 
 
 
back to top