InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.11.2018 || Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |  Uspješno predstavljena mlada vina šest međimurskih vinarija  |  Manje od dva tjedna dijele nas od Best Stay-a, jeste li spremni za Dubrovnik?  |  Dani švoja još jednom podsjećaju na vrijednosti ribe list  |  Čak dvije nagrade za Terme Tuhelj na Danima hrvatskog turizma  |  Vina Laguna osvojila dva zlata na prestižnom natjecanju u Italiji  |  Dodijeljene turističke nagrade  |  Hotel Esplanade dobio dvije nagrade  |  #StageOne – 1.364 izvedba CABAres, CABArei-a u One Suite Hotelu   |  7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |   ||
   

Regija/Svijet: Japanci pokazali interes za makedonskim vinima

10.04.2018

Vinska Makedonija zablistala je i na najvećem sajmu hrane i pića u Japanu, Foodex 2018 u Tokiju, gdje je bila predstavljena čak sa šest vinarija – Chateau Kamnik, Stobi, Bovin, Tikveš, Dalvina i Imako.
 
Ova najveća azijska manifestacija, koja veoma visoko kotira u očima profesionalaca u oblasti vina, alkoholnih pića i gastronomije, često je odskočna daska za još bolje izvozne rezultate vodećih svjetskih vinarija na tom specifičnom tržištu. I ne čudi nas da je tijekom četiri izložbena dana zabilježeno prisustvo čak 85.000 profesionalnih kupaca!

Već četiri godine izvozimo vina za Japan i bio je red da malo široj publici predstavimo naša vina kaže Natalija Kuzmanovska, direktor izvoza Chateau Kamnik, makedonskog vinarskog dragulja.
 
Bilo je to divno iskustvo, Japanci su jako ljubazan i kulturan narod, a o profesionalnom odnosu da ne pričam jer je na najvišem mogućem nivou. Dobri su poznavaoci vina i točno znaju što hoće, imaju vrhunsku kuhinju koju fantastično kombiniraju s vinom. Nije to ni slučajno jer imaju ni manje ni više nego 234 restorana s Michelin zvjezdicama i to 12 s tri i čak 56 s dvije zvjezdice.

Dojam je da su Japanci doista pokazali interes za makedonskim vinima, pogotovo za vrancem.

Iako im je teško izgovoriti njegovo ime, i te kako ga znaju osjete i ocijeniti. Uostalom, nije naš vranac slučajno dobio dvostruko zlato na ocjenjivanju Sakura Award  podsjeća Kuzmanovska uz napomenu da ova vinarija ni na jednom međunarodnom natjecanju nije osvojila manje od zlatnog odličja.


(Izvor: vino.rs)

Nazad
 
 
 
 
back to top