InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 10.12.2019 || Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |  Humanoidni robot Viktorija novi je promotor turističke ponude Zagrebačke županije  |  Beč ovaj tjedan postaje raj za pivoljupce  |  Istraživanje MasterIndex otkriva: 48% nas planira zimovanje u inozemstvu, a najpopularnija su advent  |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2019  |  Čarobni spa svijet koji ćete obožavati ove zime  |  Vinski razgovori uz vina Pilato   |  Fuliranje is coming to town  |  Špin na zagrebačkoj špici   |  Sudjelujte na 14. VINOcomu  |   ||
   

Regija/Svijet: Japanci pokazali interes za makedonskim vinima

10.04.2018

Vinska Makedonija zablistala je i na najvećem sajmu hrane i pića u Japanu, Foodex 2018 u Tokiju, gdje je bila predstavljena čak sa šest vinarija – Chateau Kamnik, Stobi, Bovin, Tikveš, Dalvina i Imako.
 
Ova najveća azijska manifestacija, koja veoma visoko kotira u očima profesionalaca u oblasti vina, alkoholnih pića i gastronomije, često je odskočna daska za još bolje izvozne rezultate vodećih svjetskih vinarija na tom specifičnom tržištu. I ne čudi nas da je tijekom četiri izložbena dana zabilježeno prisustvo čak 85.000 profesionalnih kupaca!

Već četiri godine izvozimo vina za Japan i bio je red da malo široj publici predstavimo naša vina kaže Natalija Kuzmanovska, direktor izvoza Chateau Kamnik, makedonskog vinarskog dragulja.
 
Bilo je to divno iskustvo, Japanci su jako ljubazan i kulturan narod, a o profesionalnom odnosu da ne pričam jer je na najvišem mogućem nivou. Dobri su poznavaoci vina i točno znaju što hoće, imaju vrhunsku kuhinju koju fantastično kombiniraju s vinom. Nije to ni slučajno jer imaju ni manje ni više nego 234 restorana s Michelin zvjezdicama i to 12 s tri i čak 56 s dvije zvjezdice.

Dojam je da su Japanci doista pokazali interes za makedonskim vinima, pogotovo za vrancem.

Iako im je teško izgovoriti njegovo ime, i te kako ga znaju osjete i ocijeniti. Uostalom, nije naš vranac slučajno dobio dvostruko zlato na ocjenjivanju Sakura Award  podsjeća Kuzmanovska uz napomenu da ova vinarija ni na jednom međunarodnom natjecanju nije osvojila manje od zlatnog odličja.


(Izvor: vino.rs)

Nazad
 
 
 
 
back to top