InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 05.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Regija/Svijet: Japanci pokazali interes za makedonskim vinima

10.04.2018

Vinska Makedonija zablistala je i na najvećem sajmu hrane i pića u Japanu, Foodex 2018 u Tokiju, gdje je bila predstavljena čak sa šest vinarija – Chateau Kamnik, Stobi, Bovin, Tikveš, Dalvina i Imako.
 
Ova najveća azijska manifestacija, koja veoma visoko kotira u očima profesionalaca u oblasti vina, alkoholnih pića i gastronomije, često je odskočna daska za još bolje izvozne rezultate vodećih svjetskih vinarija na tom specifičnom tržištu. I ne čudi nas da je tijekom četiri izložbena dana zabilježeno prisustvo čak 85.000 profesionalnih kupaca!

Već četiri godine izvozimo vina za Japan i bio je red da malo široj publici predstavimo naša vina kaže Natalija Kuzmanovska, direktor izvoza Chateau Kamnik, makedonskog vinarskog dragulja.
 
Bilo je to divno iskustvo, Japanci su jako ljubazan i kulturan narod, a o profesionalnom odnosu da ne pričam jer je na najvišem mogućem nivou. Dobri su poznavaoci vina i točno znaju što hoće, imaju vrhunsku kuhinju koju fantastično kombiniraju s vinom. Nije to ni slučajno jer imaju ni manje ni više nego 234 restorana s Michelin zvjezdicama i to 12 s tri i čak 56 s dvije zvjezdice.

Dojam je da su Japanci doista pokazali interes za makedonskim vinima, pogotovo za vrancem.

Iako im je teško izgovoriti njegovo ime, i te kako ga znaju osjete i ocijeniti. Uostalom, nije naš vranac slučajno dobio dvostruko zlato na ocjenjivanju Sakura Award  podsjeća Kuzmanovska uz napomenu da ova vinarija ni na jednom međunarodnom natjecanju nije osvojila manje od zlatnog odličja.


(Izvor: vino.rs)

Nazad
 
 
 
 
back to top