InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 26.03.2019 || Hotel Esplanade Zagreb okrunjen je titulom za najbolji Povijesni hotel godine   |  Vino uz žlicu: Bosanska jela i hrvatska vina u Sofri  |  Hrvatska proglašena najboljom destinacijom za poslovni turizam u 2018. godini!  |  Poreč u svibnju ponovno domaćin vrhunskog gastronomskog doživljaja ''Wine Nights'  |  Kabola Malvazija Amfora 2015. u završnici natjecanja ASI Contest for Best Sommelier of the World  |  Drama s kavom u Drami  |  Abeceda francuskog jezika za gurmane  |  Zagreb ovog proljeća postaje centar svijeta za sve hedoniste - stiže prvi R'n'B Weekend  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom uz Vina Laguna  |  Zagreb dobio gastro mjesto po svjetskim standardima, Franko's pizza & bar  |  Vino Dalmacije  |  Trs je naš  |  Završeno prvo izdanje Aminess Gourmet Laba   |  Završen dosad najveći Vinart Grand Tasting  |  Dodijeljeni kulinarski Oscari i predstavljeno drugo izdanje Gault&Millau Croatia 2019.  |  Vina Laguna nastavljaju nizati uspjehe  |  U Hrvatsku stigle još dvije nove MICHELINOVE zvjezdice!  |  Gault&Millau Croatia 2019. – još nas par dana dijeli do noći kulinarskih Oscara  |  Valamar u 2018. godini ostvario dvoznamenkasti rast poslovnih rezultata  |  Oda francuskoj kuhinji uz gala večeru Gout de/Good France   |   ||
   

Azija: Japan oživljava pivsku ponudu alternativnim sastojcima

10.04.2018

Japanski pivari imaju dosta koristi od novopredstavljenih mjera oporezivanja, koje proizvođačima dozvoljavaju da koriste širi spektar sastojaka kako bi oživjeli japansku domaću konzumaciju piva, koja je u opadanju.
 
Novi zakon o porezu pivarima daje više fleksibilnosti da odaberu sastojke poput voća, biljaka, sušene ribe i drugih, čija je upotreba ranije bila strogo ograničena.

Istovremeno, novim zakonom je količina slada smanjena sa 67 posto na 50 ili više posto.

Najmanje četiri vodeće pivske kompanije u Japanu lansirale su pivo s citrusima, začinima i crnim ribizlama, a kompanija Yo-Ho Brewing Co predstavila je pivo s dodatkom sušene bonito ribe.

Stari zakon zabranjivao je prodaju quasi-piva, happoshu, napravljenog s voćem, a nova regulativa dozvoljava prodaju ovog pića u kategoriji piva.

Izvoz japanskih piva bio je u konstantnom opadanju posljednjih 13 godina, a prošle godine na strana tržišta otišlo je 30 posto manje piva nego 1994. godine, kada su izvozne količine dostigle vrhunac.


(Izvor: thedrinksbusiness.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top