InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || Prvo tromjesečje ostvarilo najbolje rezultate  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |  Pernod Ricard sa snažnim startom u 2018.  |   Nikšićka pivovara Trebjesa uvećela neto dobit za tri puta  |   Četiri zlatne medalje za Tikveška vina  |  Plešivički Portugisci najbolji na svijetu  |   Promocija poznatih talijanskih pjenušaca Villa Sandi  |  Prijavite se za šesti METRO Potentials Ready2Lead  |  Zanimljiv spoj andaluzijskih maslinovih ulja  |  Srijem i Slavonija osvojili Zagrepčane  |  Šampanjska večer u restoranu Spinnaker  |  Jedna od najvećih osnovica za obračun plaća u turizmu  |  Opuštanje u hotelu  |  Proljetni gastro okusi Dvorca Mihanović  |  Veliki potencijal pršutarske proizvodnje  |  Predstavljen novi jelovnik kultne Pivane  |   HOW Festival održava se ove godine u Poreču  |  Prezentacija Kvarnera u Italiji  |  Najavljeni rekordni Svijet malvazija i nikad veća jubilarna Vinistra  |   ||
   

Azija: Japan oživljava pivsku ponudu alternativnim sastojcima

10.04.2018

Japanski pivari imaju dosta koristi od novopredstavljenih mjera oporezivanja, koje proizvođačima dozvoljavaju da koriste širi spektar sastojaka kako bi oživjeli japansku domaću konzumaciju piva, koja je u opadanju.
 
Novi zakon o porezu pivarima daje više fleksibilnosti da odaberu sastojke poput voća, biljaka, sušene ribe i drugih, čija je upotreba ranije bila strogo ograničena.

Istovremeno, novim zakonom je količina slada smanjena sa 67 posto na 50 ili više posto.

Najmanje četiri vodeće pivske kompanije u Japanu lansirale su pivo s citrusima, začinima i crnim ribizlama, a kompanija Yo-Ho Brewing Co predstavila je pivo s dodatkom sušene bonito ribe.

Stari zakon zabranjivao je prodaju quasi-piva, happoshu, napravljenog s voćem, a nova regulativa dozvoljava prodaju ovog pića u kategoriji piva.

Izvoz japanskih piva bio je u konstantnom opadanju posljednjih 13 godina, a prošle godine na strana tržišta otišlo je 30 posto manje piva nego 1994. godine, kada su izvozne količine dostigle vrhunac.


(Izvor: thedrinksbusiness.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top