InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 10.12.2018 || Vinarija Tomić ponosni je partner projekta „Sigurnim putem dalje”  |  Advent priprema Dane otvorenih butelja  |   Zavirite u ELFS & bubbles!  |  Predstavljanje vinarije Zorić  |  Fuliranje s prstohvatom blagdanske čarolije na Strossmayerovom trgu  |  Dani jadranskih lignji u sjeverozapadnoj Istri  |  Vinske zvijezde 2018  |  Vina Belje imaju najbolju turističku ponudu u Slavoniji i Podunavlju   |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2018  |  Adria Hotel Forum 2019 održat će se u Beogradu!  |  Mediteranska lakoća postojanja  |  Mirisi, okusi i boje otoka Hvara u Zagrebu  |  Gin Woodland ove godine osvojio čak 11 prestižnih svjetskih nagrada  |   Rabljani nastavljaju nizati vrijedne turističke nagrade  |  Fuliranje, uskoro otvara svoja vrata na Strossmayerovom trgu  |  Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |   ||
   

Azija: Japan oživljava pivsku ponudu alternativnim sastojcima

10.04.2018

Japanski pivari imaju dosta koristi od novopredstavljenih mjera oporezivanja, koje proizvođačima dozvoljavaju da koriste širi spektar sastojaka kako bi oživjeli japansku domaću konzumaciju piva, koja je u opadanju.
 
Novi zakon o porezu pivarima daje više fleksibilnosti da odaberu sastojke poput voća, biljaka, sušene ribe i drugih, čija je upotreba ranije bila strogo ograničena.

Istovremeno, novim zakonom je količina slada smanjena sa 67 posto na 50 ili više posto.

Najmanje četiri vodeće pivske kompanije u Japanu lansirale su pivo s citrusima, začinima i crnim ribizlama, a kompanija Yo-Ho Brewing Co predstavila je pivo s dodatkom sušene bonito ribe.

Stari zakon zabranjivao je prodaju quasi-piva, happoshu, napravljenog s voćem, a nova regulativa dozvoljava prodaju ovog pića u kategoriji piva.

Izvoz japanskih piva bio je u konstantnom opadanju posljednjih 13 godina, a prošle godine na strana tržišta otišlo je 30 posto manje piva nego 1994. godine, kada su izvozne količine dostigle vrhunac.


(Izvor: thedrinksbusiness.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top