InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.07.2018 || Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |  Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   ||
   

Azija: Japan oživljava pivsku ponudu alternativnim sastojcima

10.04.2018

Japanski pivari imaju dosta koristi od novopredstavljenih mjera oporezivanja, koje proizvođačima dozvoljavaju da koriste širi spektar sastojaka kako bi oživjeli japansku domaću konzumaciju piva, koja je u opadanju.
 
Novi zakon o porezu pivarima daje više fleksibilnosti da odaberu sastojke poput voća, biljaka, sušene ribe i drugih, čija je upotreba ranije bila strogo ograničena.

Istovremeno, novim zakonom je količina slada smanjena sa 67 posto na 50 ili više posto.

Najmanje četiri vodeće pivske kompanije u Japanu lansirale su pivo s citrusima, začinima i crnim ribizlama, a kompanija Yo-Ho Brewing Co predstavila je pivo s dodatkom sušene bonito ribe.

Stari zakon zabranjivao je prodaju quasi-piva, happoshu, napravljenog s voćem, a nova regulativa dozvoljava prodaju ovog pića u kategoriji piva.

Izvoz japanskih piva bio je u konstantnom opadanju posljednjih 13 godina, a prošle godine na strana tržišta otišlo je 30 posto manje piva nego 1994. godine, kada su izvozne količine dostigle vrhunac.


(Izvor: thedrinksbusiness.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top