InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Makedonija: Investicija vrijedna 1,4 milijuna eura

08.06.2017
Pivovara Skopje predstavila je novu opremu za punjenje piva u staklenu ambalažu, za čiju nabavku i instaliranje je uloženo više od 1,4 milijuna eura.
 
 

S kapacitetom punjenja koji dostiže i milijun boca dnevno, novom sofisticiranom opremom ukupan kapacitet pivovare uvećan je za 30%. Fleksibilnost nove opreme omogućit će i proširivanje asortimana piva u staklenoj ambalaži, novih oblika i dimenzija. Istodobno, oprema je u potpunosti kompatibilna sa sustavom za uštedu vode i energije u pivovari. 

Nova napredna oprema za punjenje nije običan stroj – to je investicija koja otvara novo poglavlje u razvoju Pivovare Skopje, ali je i poticaj za razvoj cjelokupne pivske industrije, izjavio je Jovan Radosavljević, generalni direktor pivovare i dodao da je visina investicija u unaprjeđenje prozvodnih procesa u proteklom desetljeću nadmašila 40 milijuna eura.



Nazad
 
 
 
 
back to top