InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 23.02.2020 || Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |   ||
   

Hrvatska: Hrvatski izlagači na najvećem nautičkom sajmu u Europi - BOOT

21.01.2020
Na najvećem nautičkom sajmu u Europi BOOT, koji se održava od 18. do 26. siječnja u njemačkom Düsseldorfu, predstavlja se oko 2000 izlagača iz 74 države svijeta među kojima i 42 hrvatske tvrtke.
 
 

Dio tvrtki izlagalo je samostalno, dok su na zajedničkom štandu HTZ-a uz sufinanciranje Hrvatske gospodarske komore svoje proizvode i usluge predstavile tvrtke Ilirija - marina Kornati, Ultra sailing, kamp Šimuni, Angelina Yachtcharter, Bi Village Fažana, Noa Yachting, Ankora nautika i Orvas Yachting.

Svi su izlagači zadovoljni nastupom. Direktor prodaje tvrtke Marinetek Adriatiq Zoran Cvitan kaže da je u prva  tri dana dogovorio poslove isporuke plutajućih betonskih pontona i valobrana u Italiju i Bugarsku te je zadovoljan interesom za njihove proizvode. Bivši olimpijac i jedan od najboljih hrvatskih jedriličara Ivan Kljaković Gašpić, sada voditelj projekta ACI Sail tvrtke ACI,  prezentirao je jedrilice klase Club Swan 36 koje ulaze u flotu od šest jedrilica namijenjenih za natjecanje regate monotipova, dok su na štandu tvrtke Laguna Trade iz Rogoznice posjetiteljima sajma prezentirane marine Frapa Rogoznica i novootvorena marina Frapa Dubrovnik. „Izuzetno smo zadovoljni interesom za vezovima u našoj marini", istaknula je voditeljica marine Klaudija Juras. 

Tradicionalno, već petu godinu, HGK u partnerstvu s HTZ-om i tvrtkom ACI d.d. organizira  i druženje hrvatskih i stranih partnera na štandu HTZ-a, uz promociju hrvatske eno-gastro ponude, odnosno brendiranih vina iz projekta HGK Vina Croatia vina Mosaica te gastronomskih proizvoda. Na druženju se okupilo preko 250 poslovnih ljudi.
Brojke jasno pokazuju da je nautički turizam jedan od ključnih segmenata domaćeg turizma. Riječ je o gostima koji su spremni izdvojiti više za kvalitetnu ponudu. „U prosjeku dnevno troše 126 eura, što je značajno više od potrošnje prosječnoga turista sa 79 eura po danu", poručio je u Düsseldorfu predsjednik HGK ŽK Šibenik Ivan Soža dodavši i kako je kontinuiran rast nautičkog turizma posebno važan za produljenje sezone.

Snagu hrvatskog čarter tržišta pokazuju i brojke – vodeći smo u svijetu s više od 4500 plovila, 140 luka nautičkog turizma i s oko 17000 vezova, a prošle su godine čarter gosti potrošili oko 4,8 milijardi kuna. Više od 30 posto tog novca troši se u druge oblike turizma, od kulturnog do vinske i gastronomske ponude. Iz HGK poručuju kako povezivanjem treba povećavati taj udio i potrošnju u čarteru, a ne samo broj plovila i noćenja te postići održiviji razvoj.
U 2019. godini u segmentu nautičkog chartera zabilježeno je prema podacima eVisitora preko 538 tisuća dolazaka i približno 3.56 milijuna noćenja, što predstavlja rast od 11% u dolascima, odnosno 12 posto u noćenjima. Najveći broj noćenja u nautičkom charteru bilježi se u Splitsko-dalmatinskoj županiji zatim slijede Zadarska i Šibensko-kninska županija. Tržište Njemačke je najvažnije za hrvatsku nautičku ponudu te reakcije nakon prva tri dana sajma daju razloge za optimizam i u 2020. godini. 


Nazad
 
 
 
 
back to top