InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Hrvatska: Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti

09.10.2017
Moderan ste putnik, važna vam je brza komunikacija, aktivni ste na društvenim mrežama, ne odvajate se od gadgeta, a za odmor uopće ne uzimate u obzir hotele koji vam ne mogu ponuditi kvalitetnu, brzu i besplatnu wi-fi mrežu? To je minimum ispod kojeg danas neće ići 47 posto turista, a njih gotovo 70 posto ne idu u hotele bez bežičnog interneta.

Generacije su se promijenile, milenijci vladaju svijetom, imaju golemu kupovnu moć, njihov način razmišljanja zahtjeva vrlo kreativan način obraćanja. Naviknuti na nevjerojatnu brzinu informacija sposobni su ignorirati ono što ih ne zanima. To postavlja velike izazove pred hotelsku industriju. Svjesni utjecaja digitalnih tehnologija, hotelijeri se okreću modernim generacijama putnika i pružaju im novi doživljaj destinacije. U svijetu je sve više Instagram i Twitter hotela, komunikacija s gostima prebacuje se na mobilne aplikacije, a hotelijeri traže jednostavna, brža i bolja rješenja za sve segmente hotelskog poslovanja. Hoteli budućnosti su u trendu!
 
 

Da i Hrvatska ima takve hotele uvjerila se ljubiteljica hi-techa, poznata novinarka i voditeljica Antonija Mandić. U šarmantnom hotelu Vinotel Gospoja u Vrbniku na otoku Krku, isprobala je tri nove usluge Hrvatskog Telekoma – mobilnu aplikaciju, Hotel TV i PMS (Property Management System), razvijene u suradnji s tvrtkama Combis, Cropex i Remaris.

Jako volim aplikacije, štede mi vrijeme, zabavne su i baš sam se veselila vidjeti kako sve funkcionira. Putem aplikacije sam se čekirala, naručila vino u sobu, rezervirala tretman u wellness centru i stol u hotelskom restoranu. Uživala sam u bogatom programu hotelskog TV-a, na kojem sam  i pregledala sadržaje hotela, a zahvaljujući suvremenom PMS sustavu koji povezuje sve segmente poslovanja, osoblje hotela u svakom trenutku je imalo uvid u moje zahtjeve i želje, kazala je Antonija.

Hrvatski Telekom do sada je uspješno realizirao više od 150 projekata i opremio hotele s cjelovitim ICT rješenjima: od bazičnih usluga poput wi-fi-a i IP telefonije pa sve do pametnih rješenja poput hotelskih PMS sustava, hotel TV-a, digital signagea, videonadzora, e-punionica i e-bicikala.



Nazad
 
 
 
 
back to top