InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 22.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

Hrvatska: Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti

09.10.2017
Moderan ste putnik, važna vam je brza komunikacija, aktivni ste na društvenim mrežama, ne odvajate se od gadgeta, a za odmor uopće ne uzimate u obzir hotele koji vam ne mogu ponuditi kvalitetnu, brzu i besplatnu wi-fi mrežu? To je minimum ispod kojeg danas neće ići 47 posto turista, a njih gotovo 70 posto ne idu u hotele bez bežičnog interneta.

Generacije su se promijenile, milenijci vladaju svijetom, imaju golemu kupovnu moć, njihov način razmišljanja zahtjeva vrlo kreativan način obraćanja. Naviknuti na nevjerojatnu brzinu informacija sposobni su ignorirati ono što ih ne zanima. To postavlja velike izazove pred hotelsku industriju. Svjesni utjecaja digitalnih tehnologija, hotelijeri se okreću modernim generacijama putnika i pružaju im novi doživljaj destinacije. U svijetu je sve više Instagram i Twitter hotela, komunikacija s gostima prebacuje se na mobilne aplikacije, a hotelijeri traže jednostavna, brža i bolja rješenja za sve segmente hotelskog poslovanja. Hoteli budućnosti su u trendu!
 
 

Da i Hrvatska ima takve hotele uvjerila se ljubiteljica hi-techa, poznata novinarka i voditeljica Antonija Mandić. U šarmantnom hotelu Vinotel Gospoja u Vrbniku na otoku Krku, isprobala je tri nove usluge Hrvatskog Telekoma – mobilnu aplikaciju, Hotel TV i PMS (Property Management System), razvijene u suradnji s tvrtkama Combis, Cropex i Remaris.

Jako volim aplikacije, štede mi vrijeme, zabavne su i baš sam se veselila vidjeti kako sve funkcionira. Putem aplikacije sam se čekirala, naručila vino u sobu, rezervirala tretman u wellness centru i stol u hotelskom restoranu. Uživala sam u bogatom programu hotelskog TV-a, na kojem sam  i pregledala sadržaje hotela, a zahvaljujući suvremenom PMS sustavu koji povezuje sve segmente poslovanja, osoblje hotela u svakom trenutku je imalo uvid u moje zahtjeve i želje, kazala je Antonija.

Hrvatski Telekom do sada je uspješno realizirao više od 150 projekata i opremio hotele s cjelovitim ICT rješenjima: od bazičnih usluga poput wi-fi-a i IP telefonije pa sve do pametnih rješenja poput hotelskih PMS sustava, hotel TV-a, digital signagea, videonadzora, e-punionica i e-bicikala.



Nazad
 
 
 
 
back to top