InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.12.2017 || Kompanija My Place Hoteli otvara prvi objekt u Tennesseeju   |  Umjerena konzumacija alkohola - pozitivan učinak na zdravlje   |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Dubai Tourist uz pomoć WeChata za turiste uvodi digitalne mape grada  |  6 savjeta kako provesti ove blagdane  |  Zimski ručak Apetita koji će vas oduševiti  |  OTA Insight najavio je financiranje rasta od 20 miliijuna dolara   |  Prijave za posao u ugostiteljstvu na najnižim razinama u posljednje tri godine   |  METRO Cash & Carry ostvario rast prodaje  |  Le Bistro Esplanade predstavlja novi zimski jelovnik   |  Uskoro novi hoteli grupacije Hilton   |  Marija Borić preporuča grofovski odrezak Dvorca Mihanović  |  Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine   |  Adria Hotel Forum u Zagreb ponovno dovodi ključne međunarodne hotelske i investicijske aktere  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Heineken investira 6,4 milijuna eura u jačanje proizvodnje u Španjolskoj  |  Coca-Cola HBC u pregovorima za kupnju MB Impexa  |  Jim Beam predstavlja pametni dekanter   |  Počinje projekt Eko-paket   |  Brojni kvizoljupci na nultom izdanju novog pub kviza u Pivani   |   ||
   

Hrvatska: Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti

09.10.2017
Moderan ste putnik, važna vam je brza komunikacija, aktivni ste na društvenim mrežama, ne odvajate se od gadgeta, a za odmor uopće ne uzimate u obzir hotele koji vam ne mogu ponuditi kvalitetnu, brzu i besplatnu wi-fi mrežu? To je minimum ispod kojeg danas neće ići 47 posto turista, a njih gotovo 70 posto ne idu u hotele bez bežičnog interneta.

Generacije su se promijenile, milenijci vladaju svijetom, imaju golemu kupovnu moć, njihov način razmišljanja zahtjeva vrlo kreativan način obraćanja. Naviknuti na nevjerojatnu brzinu informacija sposobni su ignorirati ono što ih ne zanima. To postavlja velike izazove pred hotelsku industriju. Svjesni utjecaja digitalnih tehnologija, hotelijeri se okreću modernim generacijama putnika i pružaju im novi doživljaj destinacije. U svijetu je sve više Instagram i Twitter hotela, komunikacija s gostima prebacuje se na mobilne aplikacije, a hotelijeri traže jednostavna, brža i bolja rješenja za sve segmente hotelskog poslovanja. Hoteli budućnosti su u trendu!
 
 

Da i Hrvatska ima takve hotele uvjerila se ljubiteljica hi-techa, poznata novinarka i voditeljica Antonija Mandić. U šarmantnom hotelu Vinotel Gospoja u Vrbniku na otoku Krku, isprobala je tri nove usluge Hrvatskog Telekoma – mobilnu aplikaciju, Hotel TV i PMS (Property Management System), razvijene u suradnji s tvrtkama Combis, Cropex i Remaris.

Jako volim aplikacije, štede mi vrijeme, zabavne su i baš sam se veselila vidjeti kako sve funkcionira. Putem aplikacije sam se čekirala, naručila vino u sobu, rezervirala tretman u wellness centru i stol u hotelskom restoranu. Uživala sam u bogatom programu hotelskog TV-a, na kojem sam  i pregledala sadržaje hotela, a zahvaljujući suvremenom PMS sustavu koji povezuje sve segmente poslovanja, osoblje hotela u svakom trenutku je imalo uvid u moje zahtjeve i želje, kazala je Antonija.

Hrvatski Telekom do sada je uspješno realizirao više od 150 projekata i opremio hotele s cjelovitim ICT rješenjima: od bazičnih usluga poput wi-fi-a i IP telefonije pa sve do pametnih rješenja poput hotelskih PMS sustava, hotel TV-a, digital signagea, videonadzora, e-punionica i e-bicikala.



Nazad
 
 
 
 
back to top