InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 04.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Hrvatska: Hrvatska proglašena najboljom destinacijom za poslovni turizam u 2018. godini!

20.03.2019
Hrvatska je od strane britanskog magazina Business Destinations izabrana za najbolju destinaciju poslovnog turizma u 2018. godini. Hrvatska turistička zajednica ovo je priznanje osvojila u kategoriji „Europe", u sklopu koje su se dodjeljivale i nagrade za najbolje hotele, zračne luke, aviokompanije, objekte i usluge koje su dio vrhunske ponude u industriji poslovnih putovanja.
 
 

„Ova je nagrada za nas još i važnija jer nominacije i izbor pobjednika provodi uredništvo časopisa zajedno s brojnim čitateljima i korisnicima poslovnih usluga diljem svijeta. Naime, poslovni turizam predstavlja važan turistički proizvod jer individualni i grupni poslovni gosti čine stabilan izvor potražnje koja je, ovisno o trendovima, najizraženija u razdobljima pred i posezone. Također, istraživanja među hotelijerima pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto udjela svih hotelskih gostiju", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je s ciljem daljnjeg jačanja i razvoja MICE turizma u prošloj godini oformljen i Kongresni odjel unutar HTZ-a. 

Dodajmo kako HTZ provodi niz aktivnosti usmjerenih na promicanje poslovnog turizma, poput marketinških kampanja ili nastupa na najznačajnijim specijaliziranim kongresnim burzama kao što su IMEX Frankfurt, IMEX America, IBTM Barcelona i CONVENTA Ljubljana.
 
Inače, Business Destinations predstavlja putnički časopis i internetski portal namijenjen poslovnim putnicima, kao i svim djelatnicima koji rade u industriji poslovnih putovanja. Kombinirajući zanimljive sadržaje, atraktivne fotografije te snažno umrežavanje poslovnih subjekata, magazin se pozicionirao kao ključni izvor informacija i inspiracije za poslovna putovanja pritom pokrivajući širok raspon tema od ekskluzivnih hotela, odmarališta i konferencijskih destinacija do luksuznih proizvoda i usluga.
Popis svih nagrađenih po kategorijama dostupan je na internetskim stranicama magazina Business Destinations putem ove poveznice. 



Nazad
 
 
 
 
back to top