InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 22.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

Hrvatska: Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja

20.08.2018

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je u razdoblju  od siječnja do kraja srpnja ostvareno 11,1 milijuna dolazaka (+6%) i 56,3 milijuna noćenja (+6%). Od toga su strani turisti ostvarili 9,8 milijuna dolazaka (+6%) i 49,8 milijuna noćenja (+6%), a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 7% te u noćenjima za 6%.  
 

Iznimno sam zadovoljan dosadašnjim tijekom turističkog prometa, u srpnju ove godine ranije smo ostvarili milijun noćenja u jednom danu, a podaci nam govore da se gosti u destinacijama duže zadržavaju i ostvaruju veću potrošnju. Iako smo u samom srcu turističke godine mi smo trenutno fokusirani na post sezonu od koje također puno očekujemo. U tijeku su kampanje na jedanaest svjetskih tržišta poput Njemačke, Velike Britanije, Francuske ili Španjolske na kojima promoviramo eno-gastronomiju, nautički i kulturni turizam te aktivni odmor. Nastavljamo i s promocijom Hrvatske kroz naše proslavljene nogometaše i to putem on line kanala gdje Vatrene povezujemo s destinacijama iz kojih dolaze. Vizualno i komunikacijski spojili smo Slavonski Brod i Marija Mandžukića, Donji Miholjac i Domagoja Vidu, Zadar i Luku Modrića, Omiš i Ivana Perišića, Imotski i Antu Rebića, Karlovac i Dejana Lovrena, itd., izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Ministar turizma Gari Cappeli naglasio je važnost pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije. „Gradimo imidž kvalitetne cjelogodišnje destinacije, a upravo ovogodišnji rezultati turističkog prometa to i pokazuju, kao i ostvareni prihodi od turizma koji su u prva tri mjeseca 14 posto veći u odnosu na isto razdoblje lani. Jačamo turističku potražnju s nama novih emitivnih tržišta kao što su Kina, Japan i Koreja, a veseli podatak da smo u ovom razdoblju u odnosu na prije dvije godine zabilježili rast turističkog prometa od preko 50 posto s dalekih tržišta. Naša je želja kroz daljnje projekte još više stimulirati povećanje turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci što će u konačnici doprinijeti povećanju prihoda, mogućnostima zapošljavanja na duže razdoblje te osim u turističkom smislu, potaknuti gospodarski rast cjelokupnih destinacija", poručio je ministar Cappelli.

Tijekom sedam mjeseci najviše noćenja ostvareno je u Istri (15,6 milijuna), dok je u Splitsko-dalmatinskoj županiji ostvareno 10,5 milijuna noćenja, odnosno 10 milijuna noćenja koliko je ostvareno na Kvarneru. Slijede Zadarska županija sa 7,5 milijuna noćenja i Dubrovačko-neretvanska županija s 4,7 milijuna noćenja. U Šibensko-kninskoj županiji je ostvareno 3,7 milijuna noćenja, u Ličko-senjskoj 1,7 milijuna noćenja, dok je u Zagrebu ostvareno 1,4 milijuna noćenja. Na kontinentu je, ne uključujući Zagreb, ostvareno 597.000 dolazaka (+9%) i 1,2 milijuna noćenja (+7%), a gledajući po županijama najviše je noćenja ostvareno u Karlovačkoj (295.000), Krapinsko-zagorskoj (195.000), Osječko-baranjskoj (108.000), Međimurskoj (106.000) i Zagrebačkoj županiji (105.000).

Na nacionalnoj je razini tijekom prvih sedam mjeseci najviše noćenja ostvareno s tržišta Njemačke (10,5 milijuna), Slovenije (6,1 milijun), Austrije (4,3 milijuna), Poljske (3,5 milijuna) i Češke (3,2 milijuna), a gledajući po segmentu smještaja najviše je noćenja ostvareno u  objektima u domaćinstvu (19,6 milijuna) te u hotelima (14 milijuna) i kampovima (10,4 milijuna). Top destinacije u prvih sedam mjeseci po kriteriju ostvarenih noćenja su Dubrovnik, Rovinj, Poreč, Split i Medulin. 

U srpnju ostvareno 2 posto više noćenja

U srpnju je u Hrvatskoj ostvareno 4,6 milijuna dolazaka i 31 milijun noćenja što u usporedbi sa srpnjem 2017. godine predstavlja porast od 2 posto u noćenjima. U srpnju je najviše noćenja ostvareno u Istri (8,1 milijun), Splitsko-dalmatinskoj županiji (6 milijuna) te na Kvarneru (5,8 milijuna). Slijede Zadarska županija s 4,9 milijuna noćenja, Šibensko-kninska s 2,3 milijuna noćenja, Dubrovačko-neretvanska s 2,1 milijuna noćenja, Ličko-senjska s 1,1 milijun noćenja te Zagreb s 288.000 noćenja. Na kontinentu je u srpnju ostvareno 145.000 dolazaka i 290.000 noćenja, od čega je najviše noćenja ostvareno u Karlovačkoj (122.000), Krapinsko-zagorskoj (36.000), Zagrebačkoj (25.000), Međimurskoj (24.000) i Osječko-baranjskoj županiji (17.000).




Nazad
 
 
 
 
back to top