InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 16.06.2019 || Veliki uspjeh Stocka na prestižnom ocjenjivanju alkoholnih pića „World Dinks Awards“  |  Valamarovi hoteli ponovno dobitnici najprestižnije turističke nagrade na svijetu   |  Sva raskoš Zlatne doline predstavljena na danima graševine u Kutjevu  |  Vina PP Orahovice osvojila dvije bronce na Decanteru 2019  |  Međimurski vinari trijumfirali na svjetskom natjecanju Decanter World Wine Awards  |  Pet zlata i tri srebra za Feravino u Svetom Ivanu Zelini  |  Pobjednici prvog regionalnog Latte Art natjecanja u Hrvatskoj  |  Na sajmu SCA World of Coffee u Berlinu razgovor o rješenjima za izazove uzgajivača kave  |  Zigante tartufi ponosno nose Superbrands znak  |  U dvorcu Kutjevo održan Simpozij o Graševini   |  Badelova vina trijumfirala na svjetskoj dodjeli nagrada IWSC 2019  |  Novosti o golf turizmu na konferenciji o golfu u Poreču  |  Hrvatska na vrhu popisa zemalja s najvećim rastom popularnosti na TripAdvisoru  |  Održani Dani Dalmatinskog pršuta i vina   |  Vinski razgovori uz Davora Zdjelarevića   |  Udruga Grk Lumbarda predstavila je svoju sortu zagrebačkim vinoljupcima  |  Proglašeni pobjednici natječaja "Vino mog zavičaja"  |   Pridružite nam se na ekskluzivnom događaju u svijetu espressa i latte arta!  |  Europsko priznanje Borisu Drilu iz Hrvatskog Telekoma  |  Uspješno održan 6. festival Taste the Mediterranean, oplemenjen ljepotom Hvara i Dalmacije  |   ||
   

Hrvatska: Hotelska grupacija Falkensteiner jača poziciju brenda

01.02.2019
Falkensteiner Hotels & Residences iznova se pozicioniraju, a cilj im je postati vodeća hotelska grupacija u srednjoj i južnoj Europi.  Zbog toga potkraj siječnja 2019. prodaju City Hotel u bečkoj četvrti Margareten.
 
 

Već je 2018. Falkensteiner započeo proces sveobuhvatnog, strateškog repozicioniranja brenda ne bi li nastavio graditi svoju poziciju vodeće obiteljske grupacije hotela za odmor u srednjoj Europi. Osnovu repozicioniranja čini u prvom redu obećanje gostima: za svaku životnu fazu nude hotel za idealne trenutke odmora. 
 
Ponuda hotelske grupacije Falkensteiner obuhvaća ukupno 26 hotela i tri apartmanska naselja u kategoriji četiri i pet zvjezdica u sedam europskih zemalja. Pod brendom Falkensteiner Hotels & Residences ova hotelska grupacija nudi 4.700 soba i više od 1,7 milijuna noćenja te ostvaruje promet od 180 milijuna eura. 
 
„Novi proces brendiranja omogućuje nam preraspodjelu hotela prema četirima vrstama motivacija za odmor – „aktivnost", „užitak", „zabava" i „opuštanje". Jasno pozicioniranje gostu olakšava potragu za prikladnim hotelom koji će odgovarati njegovim željama i očekivanjima," vjeruje Erich Falkensteiner, član društva i osnivač.
 
Da bi ispunili ovo obećanje, svoju će ponudu i usluge još više prilagoditi potrebama gostiju, ali će isto tako sve buduće poslovne procese jače usredotočiti na interakciju s današnjim i budućim gostima. Hotelijerstvo u segmentu odmora treba inovativna rješenja. Nova marketinška i razvojna strategija hotelijerstva u segmentu odmora razlog je za prodaju hotela u bečkoj četvrti Margareten. 
 
„Imamo jasnu viziju puta za Falkensteiner Hotels & Residences u budućnosti. Cilj nam je postati vodeća hotelska grupacija u segmentu odmora u srednjoj i južnoj Europi. Već su u pripremi novi projekti – među ostalima dva ekskluzivna hotela, u Cortini d`Ampezzo u Italiji te tik u blizini Kronplatza u Južnom Tirolu, koji će dodatno učvrstiti vodeću ulogu Falkensteinera kao hotelske grupacije u segmentu putovanjai slobodnog vremena", kaže Otmar Michaeler, generalni direktor Falkensteiner Michaeler Tourism Group (FMTG). „Mi smo svestrana turistička grupacija, koja razvija i vodi hotele, ali i ustupa investitorima svoje hotelske nekretnine."



Nazad
 
 
 
 
back to top