InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.07.2018 || Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |  Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   ||
   

BIH: Hotel Sarajevo postaje dio brenda Ibis Styles

04.04.2018

Iz kompanije ističu da će kroz ibis Styles Sarajevo donijeti inovaciju i ponuditi potpuno novi, drugačiji doživljaj hotelske usluge.
 

Predstavnici Orbis Hotel Group, strateškog partnera vodeće svjetske grupacije AccorHotels, potpisali su u Parizu franšizni ugovor čime će hotel Sarajevo postati dio poznatog internacionalnog branda ibis Styles

Orbis kao najveća hotelska grupacija u Istočnoj Europi ima ambicioznu razvojnu strategiju na Balkanu, što potvrđuju uvođenjem internacionalnog branda ibis Styles na tržište BiH. Iz kompanije ističu da će kroz ibis Styles Sarajevo donijeti inovaciju i ponuditi potpuno novi, drugačiji doživljaj hotelske usluge. 

Ibis Styles, jedan od ekonomskih brendova Accor Hotels grupacije, predstavlja pretežno gradske hotele prepoznatljive po unikatnim rješenjima interijera i ugodnoj, opuštajućoj atmosferi, a kreativnost je zaštitni znak ovih hotela na 400 lokacija širom svijeta. 

Očekuje se da će u drugoj polovici godine biti završena sveobuhvatna rekonstrukcija i adaptacija postojećih 69 soba po međunarodnim grupnim standardima, kao i da će se okončati proces rebrandinga u ibis Styles Sarajevo. Iz kompanije kažu da je planirano značajno proširenje hotela i povećanje kapaciteta s dodatnih 117 soba. 


(Izvor: seebiz.eu)

Nazad
 
 
 
 
back to top