InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 05.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

BIH: Hotel Sarajevo postaje dio brenda Ibis Styles

04.04.2018

Iz kompanije ističu da će kroz ibis Styles Sarajevo donijeti inovaciju i ponuditi potpuno novi, drugačiji doživljaj hotelske usluge.
 

Predstavnici Orbis Hotel Group, strateškog partnera vodeće svjetske grupacije AccorHotels, potpisali su u Parizu franšizni ugovor čime će hotel Sarajevo postati dio poznatog internacionalnog branda ibis Styles

Orbis kao najveća hotelska grupacija u Istočnoj Europi ima ambicioznu razvojnu strategiju na Balkanu, što potvrđuju uvođenjem internacionalnog branda ibis Styles na tržište BiH. Iz kompanije ističu da će kroz ibis Styles Sarajevo donijeti inovaciju i ponuditi potpuno novi, drugačiji doživljaj hotelske usluge. 

Ibis Styles, jedan od ekonomskih brendova Accor Hotels grupacije, predstavlja pretežno gradske hotele prepoznatljive po unikatnim rješenjima interijera i ugodnoj, opuštajućoj atmosferi, a kreativnost je zaštitni znak ovih hotela na 400 lokacija širom svijeta. 

Očekuje se da će u drugoj polovici godine biti završena sveobuhvatna rekonstrukcija i adaptacija postojećih 69 soba po međunarodnim grupnim standardima, kao i da će se okončati proces rebrandinga u ibis Styles Sarajevo. Iz kompanije kažu da je planirano značajno proširenje hotela i povećanje kapaciteta s dodatnih 117 soba. 


(Izvor: seebiz.eu)

Nazad
 
 
 
 
back to top