InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Srbija: Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti

21.07.2017

Hotel Prag Beograd je i ove godine osvojio priznanje Sertificate of Excellence 2017 koje dodjeljuje specijalizirani portal TripAdvisor na osnovi komentara gostiju koji su boravili u hotelu i koji su ga ocijenili najboljim ocjenama. 

 
 
 
Ovo priznanje dodjeljuje se svake godine hotelima širom svijeta, koji zbog svoje kvalitete i drugih parametara tijekom jedne godine budu ocijenjeni od strane gostiju ocjenom Excellent - odličan.

Tim povodom, generalni direktor hotela Prag, Borko Milaš, prenosi nam svoje dojmove: 

I ove godine smo zaista svi u hotelu vrlo ponosni na certifikat koji smo dobili za vrlo dobru uslugu koju pružamo, a koju su naši gosti nagradili upravo ovakvim priznanjem. Hvala im na tome. Mi se trudimo kontinuirano pružiti najbolju moguću uslugu i jedinstven ugođaj svim našim gostima, a vjerujem da će i ubuduće to svakako biti nagrađeno od strane naših gostiju ovakvim ili sličnim priznanjem, rekao je Milaš.
 
Izvor: portal Turistički svet 


Nazad
 
 
 
 
back to top