InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 22.08.2017 || Mladi tim hrvatskih stručnjaka osvojio nagradu na međunarodnom vinskom natjecanju  |  Crvenkapa – dragulj baštine grada Senja i Hrvatske  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka, Ivan Artuković ostaje jedinim članom Uprave  |  Vinski grad u Varaždinu i Vinkovcima   |  Feričanačka kapljica inspirirala i Franza Liszta  |  Nove nagrade za kvalitetu nagrađivanih Badelovih proizvoda   |  METRO službeno uručio MICHELINOVU zvjezdicu restoranu Monte  |  Kofola u lipnju ostvarila najveći obim prodaje  |  Plutajući bar i flyboard guy odvažnom dostavom šampanjca obilježili hvarsku sezonu  |  Na otoku Korčuli održani 7. Dani Pošipa  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Uspješan završetak gastro projekta Pula food festival powered by Pan  |  U vinariji Stručić degoržiran prvi pjenušac  |  Dani Pošipa 2017.   |  Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?  |  Hotel Four Points by Sheraton otvoren u Veneciji  |  Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti  |  Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar  |  Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji  |  Vinarija Tomić predstavlja svoj Pošip 2016   |   ||
   

Srbija: Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti

21.07.2017

Hotel Prag Beograd je i ove godine osvojio priznanje Sertificate of Excellence 2017 koje dodjeljuje specijalizirani portal TripAdvisor na osnovi komentara gostiju koji su boravili u hotelu i koji su ga ocijenili najboljim ocjenama. 

 
 
 
Ovo priznanje dodjeljuje se svake godine hotelima širom svijeta, koji zbog svoje kvalitete i drugih parametara tijekom jedne godine budu ocijenjeni od strane gostiju ocjenom Excellent - odličan.

Tim povodom, generalni direktor hotela Prag, Borko Milaš, prenosi nam svoje dojmove: 

I ove godine smo zaista svi u hotelu vrlo ponosni na certifikat koji smo dobili za vrlo dobru uslugu koju pružamo, a koju su naši gosti nagradili upravo ovakvim priznanjem. Hvala im na tome. Mi se trudimo kontinuirano pružiti najbolju moguću uslugu i jedinstven ugođaj svim našim gostima, a vjerujem da će i ubuduće to svakako biti nagrađeno od strane naših gostiju ovakvim ili sličnim priznanjem, rekao je Milaš.
 
Izvor: portal Turistički svet 


Nazad
 
 
 
 
back to top