InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.12.2017 || Kompanija My Place Hoteli otvara prvi objekt u Tennesseeju   |  Umjerena konzumacija alkohola - pozitivan učinak na zdravlje   |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Dubai Tourist uz pomoć WeChata za turiste uvodi digitalne mape grada  |  6 savjeta kako provesti ove blagdane  |  Zimski ručak Apetita koji će vas oduševiti  |  OTA Insight najavio je financiranje rasta od 20 miliijuna dolara   |  Prijave za posao u ugostiteljstvu na najnižim razinama u posljednje tri godine   |  METRO Cash & Carry ostvario rast prodaje  |  Le Bistro Esplanade predstavlja novi zimski jelovnik   |  Uskoro novi hoteli grupacije Hilton   |  Marija Borić preporuča grofovski odrezak Dvorca Mihanović  |  Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine   |  Adria Hotel Forum u Zagreb ponovno dovodi ključne međunarodne hotelske i investicijske aktere  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Heineken investira 6,4 milijuna eura u jačanje proizvodnje u Španjolskoj  |  Coca-Cola HBC u pregovorima za kupnju MB Impexa  |  Jim Beam predstavlja pametni dekanter   |  Počinje projekt Eko-paket   |  Brojni kvizoljupci na nultom izdanju novog pub kviza u Pivani   |   ||
   

Srbija: Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti

21.07.2017

Hotel Prag Beograd je i ove godine osvojio priznanje Sertificate of Excellence 2017 koje dodjeljuje specijalizirani portal TripAdvisor na osnovi komentara gostiju koji su boravili u hotelu i koji su ga ocijenili najboljim ocjenama. 

 
 
 
Ovo priznanje dodjeljuje se svake godine hotelima širom svijeta, koji zbog svoje kvalitete i drugih parametara tijekom jedne godine budu ocijenjeni od strane gostiju ocjenom Excellent - odličan.

Tim povodom, generalni direktor hotela Prag, Borko Milaš, prenosi nam svoje dojmove: 

I ove godine smo zaista svi u hotelu vrlo ponosni na certifikat koji smo dobili za vrlo dobru uslugu koju pružamo, a koju su naši gosti nagradili upravo ovakvim priznanjem. Hvala im na tome. Mi se trudimo kontinuirano pružiti najbolju moguću uslugu i jedinstven ugođaj svim našim gostima, a vjerujem da će i ubuduće to svakako biti nagrađeno od strane naših gostiju ovakvim ili sličnim priznanjem, rekao je Milaš.
 
Izvor: portal Turistički svet 


Nazad
 
 
 
 
back to top