InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 01.06.2020 || Suradnja HTZ-a i renomiranog australskog portala Chef's Pencil  |  Otvaraju se objekti Jadrana d.d.  |  Okus ljeta u bočici- stigla je Somersby lubenica  |  Istarska priča o uspjehu i vinu  |  Bolt pokreće uslugu dostave hrane u Zagrebu - Bolt Food  |  Podrška Valamarovom programu za očuvanje radnih mjesta „Pauza, Restart“  |  Beč stimulira odlazak u restorane  |  Slovenija: Grad Ljubljana ugostiteljima smanjio najam  |  Jeste li već popili kavu u prvom virtualnom kafiću u Hrvatskoj?  |  HZJZ objavio pravila za hotelijere  |  Predlaže se vaučerska shema   |  Otvorena online vinoteka Iločkih podruma   |  Južnokorejski turistički časopis SRT uvrstio Hrvatsku i otok Rab u TOP 8 destinacija svijeta  |  Trend pada turističkih noćenja se nastavlja  |  Nautički turizam traži omogućavanje plovidbe svim plovilima i gostima  |   Zajednica pustolovnog turizma HGK traži pokretanje svih aktivnosti  |  Hotelijeri traže nastavak mjera za očuvanje radnih mjesta   |  Kongresni i poslovni turizam u velikim gubicima  |  Nova akvizicija u Badelu 1862  |  Uspješno održani prvi virtualni susreti o turizmu u Hrvatskoj   |   ||
   

Srbija: Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti

21.07.2017

Hotel Prag Beograd je i ove godine osvojio priznanje Sertificate of Excellence 2017 koje dodjeljuje specijalizirani portal TripAdvisor na osnovi komentara gostiju koji su boravili u hotelu i koji su ga ocijenili najboljim ocjenama. 

 
 
 
Ovo priznanje dodjeljuje se svake godine hotelima širom svijeta, koji zbog svoje kvalitete i drugih parametara tijekom jedne godine budu ocijenjeni od strane gostiju ocjenom Excellent - odličan.

Tim povodom, generalni direktor hotela Prag, Borko Milaš, prenosi nam svoje dojmove: 

I ove godine smo zaista svi u hotelu vrlo ponosni na certifikat koji smo dobili za vrlo dobru uslugu koju pružamo, a koju su naši gosti nagradili upravo ovakvim priznanjem. Hvala im na tome. Mi se trudimo kontinuirano pružiti najbolju moguću uslugu i jedinstven ugođaj svim našim gostima, a vjerujem da će i ubuduće to svakako biti nagrađeno od strane naših gostiju ovakvim ili sličnim priznanjem, rekao je Milaš.
 
Izvor: portal Turistički svet 


Nazad
 
 
 
 
back to top