InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.06.2018 || Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   Ulični specijaliteti iz svih krajeva svijeta na prvom Krk Music Festu  |   Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Dionice Liburnia Riviera Hotela  |  Turneja koja slavi savršeni espresso stigla je u Split!  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |   Odlična hrana, još bolja zabava i sjajni koncerti u zelenoj oazi   |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Novo pivo pivovare Skoplje  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  Upravljanje hotelima Kempinski  |  Kafići u Australiji služe kavu s brokulom  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Rozalija Firšt državna prvakinja u pripremanju duge barske mješavine  |  Dodijeljene nagrade Zlatna penkala Hrvatske turističke zajednice  |  Sve je spremno za Dane otvorenih butelja  |   Završilo prvo izdanje originalnog piknika   |   ||
   

Hrvatska: Heineken predstavlja postignuća na području održivosti za 2017. godinu

12.06.2018

•Održivo i odgovorno poslovanje temelj su djelovanja kompanije
•Ostvaren napredak na područjima zaštite okoliša, održive nabave i  brige o lokalnoj zajednici
 

Kompanija HEINEKEN Hrvatska objavila je neka od svojih postignuća na području održivosti u protekloj godini. U skladu sa strategijom „Stvaramo bolji svijet" ostvaren je napredak u svim ključnim segmentima održivog poslovanja – bilo da je riječ o očuvanju prirode, sigurnosti na radnom mjestu, kvaliteti života lokalne zajednice ili promicanju odgovorne konzumacije alkohola.

Važan aspekt održivog poslovanja kompanije uključuje i održivu nabavu sirovina domaćeg podrijetla. Tako je 2014. godine pokrenut projekt nabave domaćeg ječma za Karlovačko pivo te se otada uspješno provodi u partnerstvu s Poljoprivredno prehrambenim kompleksom iz Nove Gradiške, Slavonija sladom te Poljoprivrednim institutom iz Osijeka. Konkretno, to znači da se za Karlovačko pivo koristi ječmeni slad proizveden od 100% hrvatskog ječma. Time se izravno podupire domaća poljoprivreda i održivost domaće proizvodnje pivarskog ječma, a to pokazuje i statistika. Od 2013./14. do 2016./17. otkupljena količina ječma gotovo se udvostručila (povećanje od čak 84%), broj OPG-ova koji uzgajaju ječam povećao se za 18%, a površina polja zasijanih pivarskim ječmom za 21%. 

Nadalje, redovitim ulaganjima kompanija neprestano nastoji smanjiti štetan utjecaj na okoliš. Najveća investicija u 2017. godini bilo je zeleno skladište u krugu pivovare u Karlovcu. Skladišni prostor površine 5.100 m² izgrađen je prema principima zelene gradnje, što je pomoglo da se maksimalno smanji utjecaj na okoliš tijekom, ali i nakon izgradnje. Prilikom izgradnje fokus je bio na energetskoj učinkovitosti, korištenju kvalitetnih, ekološki prihvatljivih materijala te smanjenju količine otpada pa je tako objekt svrstan u energetski razred A+.

Osim toga, od kraja 2016. kompanija HEINEKEN Hrvatska u svojoj pivovari u Karlovcu koristi električnu energiju (ZelEn) dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora. Od ove godine u proizvodnji piva koristit će se i solarna energija. Naime, na krovu zelenog skladišta u krugu pivovare u Karlovcu postavljeno je 1.380 solarnih panela koji će prema procjenama godišnje proizvoditi oko 395.000 kWh električne energije te doprinijeti smanjenju emisije CO₂. Inače, na smanjenju emisije CO₂ HEINEKEN Hrvatska radi konstantno – u odnosu na 2016. emisija je smanjena sa 6,3 kg na 6,2 kg/hl.  

Mnogo se radi i na drugim područjima koji doprinose očuvanju okoliša: potrošnja vode smanjena je za čak 40% od 2008. godine, a nereciklirani industrijski otpad za čak 86% također od 2008. Važno je istaknuti i da je 11% više piva u 2017. prodano u povratnim staklenim bocama – ambalaži koja je ekološki prihvatljivija. 
Također, HEINEKEN Hrvatska nastavlja brinuti i o zajednici u kojoj posluje pa je prošle godine u razne projekte i lokalne inicijative uloženo 983.000 kuna. Nastavljena je i podrška projektu KAkvart koji doprinosi društvenoj dobrobiti lokalne zajednice. Pokrenuo ga je Grad Karlovac, a cilj mu je unaprijediti kvalitetu života građana na širem karlovačkom području, i to kroz poticanje mjesnih odbora i građana da se aktivno uključe i volontiraju u realizaciji lokalnih projekata. 

Osim o zajednici, kompanija brine i o svojim zaposlenicima. Tako je u 2017. zahvaljujući internoj kampanji „Hvala što ne jurite" smanjen broj mjesečnih upozorenja za prebrzu vožnju za čak 94% što je pivovari u Karlovcu donijelo nagradu središnjice u Nizozemskoj. Uz zaposlenike, tu su i potrošači među kojima kompanija promiče odgovornu konzumaciju alkohola. Stoga je 10% lanjskog budžeta za oglašavanje brenda Heineken® potrošeno na kampanju odgovorne konzumacije #Herowanted. 

„Održivost je sastavni dio našeg poslovanja, a cilj nam je stvarati bolji svijet u svakom segmentu našeg djelovanja. Ponosna sam što, ukupno gledajući, stalno napredujemo u različitim područjima održivosti od očuvanja okoliša, odnosa prema zajednici i zaposlenicima do promicanja odgovorne konzumacije alkohola" izjavila je Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih poslova kompanije HEINEKEN Hrvatska.



Nazad
 
 
 
 
back to top