InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 10.12.2018 || Vinarija Tomić ponosni je partner projekta „Sigurnim putem dalje”  |  Advent priprema Dane otvorenih butelja  |   Zavirite u ELFS & bubbles!  |  Predstavljanje vinarije Zorić  |  Fuliranje s prstohvatom blagdanske čarolije na Strossmayerovom trgu  |  Dani jadranskih lignji u sjeverozapadnoj Istri  |  Vinske zvijezde 2018  |  Vina Belje imaju najbolju turističku ponudu u Slavoniji i Podunavlju   |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2018  |  Adria Hotel Forum 2019 održat će se u Beogradu!  |  Mediteranska lakoća postojanja  |  Mirisi, okusi i boje otoka Hvara u Zagrebu  |  Gin Woodland ove godine osvojio čak 11 prestižnih svjetskih nagrada  |   Rabljani nastavljaju nizati vrijedne turističke nagrade  |  Fuliranje, uskoro otvara svoja vrata na Strossmayerovom trgu  |  Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |   ||
   

Promocija: Heineken predstavio bezalkoholno pivo

08.03.2018

Poslije višegodišnjeg pažljivog istraživanja i korištenja najsuvremenijih tehnika proizvodnje piva, tim stručnjaka iz kompanije Heineken pronašao je recept za svoje prvo bezalkoholno pivo – Heineken 0.0.
 

Direktor prodaje Mladen Putin, direktor marketinga Katarzyna Malczewska-Blaszczuk
                     i generalni direktor Viktor Gillhofer (s lijeva na desno)
 
Limenka od 0,5l i nepovratna boca od 0,25l na čijoj je etiketi premijerno upotrijebljena plava boja, sadrže napitak od 100% prirodnih sastojaka, kvalitetnog i prepoznatljivog Heineken ukusa, sa samo 21 kalorijom na 100 ml.
 
Kako bi domaćem tržištu predstavio svoju inovaciju, Heineken je organizirao događaj u okviru koga su na kulinarskom satu pripremana jela u kojima se uživa uz pivo. Tom prilikom, veliki broj uzvanica i prijatelja brenda uvjerili su se kako novi Heineken 0.0 predstavlja savršen spoj s omiljenom hranom. Osim toga, Heineken 0.0 ambasadori govorili su o tome zašto je ovo bezalkoholno pivo idealno za sve koji vode računa o zdravlju, za sportaše, kao i odgovorne vozače. 

Najbolji srpski automobilist Dušan Borković istaknuo je da ga veseli što Heineken nastavlja da promovirati odgovornu konzumaciju i vodi brigu o sigurnosti u prometu. Da je Heineken 0.0 pravi izbor, složila se i Jasmina Aleksandrov, bivša srpska košarkaška reprezentativka. Nutricionista i bloger Nevena Veselinović u svojoj kuhinji pridržava se zdrave ishrane, zbog čega je oduševljena što sada na tržištu postoji bezalkoholno pivo s manje šećera.

Kako trend brige o zdravlju stalno raste, naše analize govore da će svaki peti Heineken koji se proda do 2020. godine biti sa 0.0% alkohola. Istovremeno, stalno osluškujemo potrebe potrošača i pratimo trendove koji ukazuju na rastuću popularnost bezalkoholnog piva širom svijeta, dok svijest o važnosti odgovorne konzumacije i pravilnih životnih navika čine osnovu našeg poslovanja. Heineken je zato odlučio lansirati Heineken 0.0 i na srpskom tržištu. Od sada ćete moći uživati u jedinstvenom Heineken okusu u uredu,  na poslovnom ručku, sportskim događajima, pa čak i u izlasku u koji ste otišli automobilom, izjavila je Katarzyna Malczewska-Blaszczuk, direktor marketinga Heineken Srbije. 

Heineken 0.0 napravljen je od jedinstvenog A-kvasca i kvalitetnih, 100% prirodnih sastojaka, koji čine osnovu ovog piva još od 1873. godine – vode, ječma, slada i hmelja. Okus novog bezalkoholnog piva odlikuju voćne note sadržane i u 145 godina starom Heineken DNK, ali s blažom aromom slada. Ovaj savršeni balans postiže se dvostrukim kuhanjem, fermentacijom i pažljivim odvajanjem alkohola. Duplo manje kalorija u odnosu na klasično lager pivo i manje šećera čine Heineken 0.0 zdravim izborom, zbog čega se ovo bezalkoholno pivo preporučuje svima koji vode zdrav život, istaknuli su iz kompanije.



Nazad
 
 
 
 
back to top