InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.06.2018 || Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   Ulični specijaliteti iz svih krajeva svijeta na prvom Krk Music Festu  |   Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Dionice Liburnia Riviera Hotela  |  Turneja koja slavi savršeni espresso stigla je u Split!  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |   Odlična hrana, još bolja zabava i sjajni koncerti u zelenoj oazi   |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Novo pivo pivovare Skoplje  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  Upravljanje hotelima Kempinski  |  Kafići u Australiji služe kavu s brokulom  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Rozalija Firšt državna prvakinja u pripremanju duge barske mješavine  |  Dodijeljene nagrade Zlatna penkala Hrvatske turističke zajednice  |  Sve je spremno za Dane otvorenih butelja  |   Završilo prvo izdanje originalnog piknika   |   ||
   

Promocija: Heineken predstavio bezalkoholno pivo

08.03.2018

Poslije višegodišnjeg pažljivog istraživanja i korištenja najsuvremenijih tehnika proizvodnje piva, tim stručnjaka iz kompanije Heineken pronašao je recept za svoje prvo bezalkoholno pivo – Heineken 0.0.
 

Direktor prodaje Mladen Putin, direktor marketinga Katarzyna Malczewska-Blaszczuk
                     i generalni direktor Viktor Gillhofer (s lijeva na desno)
 
Limenka od 0,5l i nepovratna boca od 0,25l na čijoj je etiketi premijerno upotrijebljena plava boja, sadrže napitak od 100% prirodnih sastojaka, kvalitetnog i prepoznatljivog Heineken ukusa, sa samo 21 kalorijom na 100 ml.
 
Kako bi domaćem tržištu predstavio svoju inovaciju, Heineken je organizirao događaj u okviru koga su na kulinarskom satu pripremana jela u kojima se uživa uz pivo. Tom prilikom, veliki broj uzvanica i prijatelja brenda uvjerili su se kako novi Heineken 0.0 predstavlja savršen spoj s omiljenom hranom. Osim toga, Heineken 0.0 ambasadori govorili su o tome zašto je ovo bezalkoholno pivo idealno za sve koji vode računa o zdravlju, za sportaše, kao i odgovorne vozače. 

Najbolji srpski automobilist Dušan Borković istaknuo je da ga veseli što Heineken nastavlja da promovirati odgovornu konzumaciju i vodi brigu o sigurnosti u prometu. Da je Heineken 0.0 pravi izbor, složila se i Jasmina Aleksandrov, bivša srpska košarkaška reprezentativka. Nutricionista i bloger Nevena Veselinović u svojoj kuhinji pridržava se zdrave ishrane, zbog čega je oduševljena što sada na tržištu postoji bezalkoholno pivo s manje šećera.

Kako trend brige o zdravlju stalno raste, naše analize govore da će svaki peti Heineken koji se proda do 2020. godine biti sa 0.0% alkohola. Istovremeno, stalno osluškujemo potrebe potrošača i pratimo trendove koji ukazuju na rastuću popularnost bezalkoholnog piva širom svijeta, dok svijest o važnosti odgovorne konzumacije i pravilnih životnih navika čine osnovu našeg poslovanja. Heineken je zato odlučio lansirati Heineken 0.0 i na srpskom tržištu. Od sada ćete moći uživati u jedinstvenom Heineken okusu u uredu,  na poslovnom ručku, sportskim događajima, pa čak i u izlasku u koji ste otišli automobilom, izjavila je Katarzyna Malczewska-Blaszczuk, direktor marketinga Heineken Srbije. 

Heineken 0.0 napravljen je od jedinstvenog A-kvasca i kvalitetnih, 100% prirodnih sastojaka, koji čine osnovu ovog piva još od 1873. godine – vode, ječma, slada i hmelja. Okus novog bezalkoholnog piva odlikuju voćne note sadržane i u 145 godina starom Heineken DNK, ali s blažom aromom slada. Ovaj savršeni balans postiže se dvostrukim kuhanjem, fermentacijom i pažljivim odvajanjem alkohola. Duplo manje kalorija u odnosu na klasično lager pivo i manje šećera čine Heineken 0.0 zdravim izborom, zbog čega se ovo bezalkoholno pivo preporučuje svima koji vode zdrav život, istaknuli su iz kompanije.



Nazad
 
 
 
 
back to top