InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 25.02.2020 || Talijanska slastičarka koja obožava hrvatsku makovnjaču  |  Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |   ||
   

Australija: Heineken lansira novi proizvod za "dnevnu" konzumaciju

01.09.2016
Heineken Australija najavio je lansiranje premium piva srednje jačine, Heineken 3, koje sadrži manji broj kalorija i u čiji će marketing kompanija uložiti 6 milijuna australskih dolara. Ukoliko se pokaže uspješnim, proizvod će biti pripremljen za globalni nastup, prenose lokalni mediji.
 
 

Heineken 3 je osmišljen za autralsko tržište, ali je za nas značajan globalno, izjavio je direktor marketinga u ogranku Heineken Lion Australia, Alessandro Manunta.

Prema podacima koje objavljuje Australski zavod za statistiku, Heineken u toj zemlji drži 2 posto pivskog tržišta i 11 posto tržišta u premium segmentu, a konzumacija piva je na najnižem nivou u posljednjih 68 godina.
 
Ono što Heineken očekuje lansiranjem novog proizvoda je veća konzumacija piva tijekom dana.
 
U Australiji se preko dana popije 50% ukupne količine piva, što je oko 850 milijuna litara, što znači da je potencijal ogroman, posebno kada imate u vidu da najveći postotak potrošnje imaju piva srednje jačine, oko 20% udjela, objašnjava Manunta.
 



Nazad
 
 
 
 
back to top