InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Hrvatska: HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu

13.10.2017
Kompanija HEINEKEN Hrvatska dobila je od središnjice u Nizozemskoj prestižnu nagradu za kvalitetu brenda Heineken. 

Ovo veliko priznanje dobili smo zbog vrhunske kvalitete Heinekena, a to se prije svega odnosi na kvalitetu proizvoda i pakiranja te na svježinu na tržištu. Osim toga, pivo s pravim Heineken profilom zahtijeva točno definirane karakteristike okusa i mirisa, a to je upravo ono što u svojim proizvodima uspijevamo postići. Ponosni smo što su naši napori prepoznati i što smo postali najbolji u konkurenciji 70 zemalja u kojima HEINEKEN posluje, istaknula je Valentina Belavić, direktorica lanca opskrbe u kompaniji HEINEKEN Hrvatska. 
 
 

Nagrada Heineken Quality Award – The Most Improved Operation Award dodjeljuje se HEINEKEN pivovari koja ostvari najveći napredak u sveukupnoj kvaliteti brenda Heineken. Upravo je strast za kvalitetom jedna od vrijednosti kompanije, a glavni brend Heineken isti je svugdje u svijetu što se osigurava strogim analitičkim i senzorskim kontrolama čitavog procesa proizvodnje (od sirovina do gotovog proizvoda) te distribucije. Stalnim naporima i ulaganjima u kvalitetu kompanija pokazuje koliko drži do toga da njen glavni premium brend zadrži izvornu, tradicionalnu recepturu i najkvalitetnije prirodne sastojke. Stoga ne čudi što je Heineken vodeći svjetski brend u segmentu premium lager piva s globalnim tržišnim udjelom od čak 19% – dvostruko više od drugoplasiranog brenda u tom segmentu. 

Na službenoj ceremoniji uručenja nagrada, održanoj u Amsterdamu, generalni direktor HEINEKENA Jean-François van Boxmeer proglasio je HEINEKEN Hrvatska pobjednikom u navedenoj kategoriji, a nagradu je uručila Charlene de Carvalho-Heineken, članica obitelji Heineken i izvršna direktorica kompanije. 



Nazad
 
 
 
 
back to top