InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.02.2019 || Uskoro četvrto, nikad bogatije izdanje sajma Vinart Grand Tasting  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom u kavani Procaffe  |  Predstavljen Aminess Gourmet Lab  |  Predstavnici Turističkih zajednica Raba i Lopara otkrili što očekuju od 2019. godine  |  Digitalna platforma DISH dostupna u Hrvatskoj  |  Vino uz žlicu i Podravku u Aperitivo baru  |   Predstavljena mlada vina berbe 2018.   |  Hotelska grupacija Falkensteiner jača poziciju brenda  |  Booking.com objavljuje finalistice nagrade Technology Playmaker Awards 2019  |  U susret centralnom turističkom događaju u regiji  |  HGK predstavila vina najuglednijim ugostiteljima Berlina  |  Ledena berba u PP Orahovica  |  Odličan rezultat adventa na Rabu  |  EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku  |  Trendovima usprkos: Iz Zagreba preselili u Slavoniju  |  Hrvatskim restoranima uručena MICHELINOVA priznanja  |  Što nas čeka na domaćoj gourmet sceni?  |  Svečana premijera predstave „Svaki tvoj rođendan” održana uz promociju vrhunskih vina vinarije Oraho  |   Rab postao prvi Europski otok sporta   |  Prestižna ANWB TOP 2019. nagrada   |   ||
   

Svijet: Grupacija Kofola povećala je prihode u prvom tromjesečju

15.05.2018

Prodaja grupacije Kofola povećala se u prvom tromjesečju za 10.9% - isključujući poljski segment, uključujući Poljsku – prodaja grupacije porasla je za 6.7%. Ekonomski pokazatelj EBITDA povećao se za 23.2%.
 
 

Rezultati prvog tromjesečja potvrdili su trend rasta iz zadnjeg tromjesečja 2017. i smatramo ih vrlo pozitivnima. Mislim da daju razloga za optimistične prognoze s obzirom na trenutno toplo vrijeme," kaže Daniel Buryš, financijski direktor grupacije Kofola, i nastavlja: "Jer tradicionalno rastemo u Češkoj i Slovačkoj te jadranskoj regiji.

Na češkom tržištu Kofola je povećala prodaju za 14%. Ovo povećanje uglavnom je rezultat većih prodaja pića Kofola, Rajec i Vinea. Na slovačkom tržištu prodaja Kofole porasla je za 3,4% u odnosu na prošlu godinu. Pored navedenih marki, potrošači su također kupili više napitaka Rauch.

Pozitivne brojke također dolaze iz najuspješnijeg tržišta na kojem Kofola djeluje, jadranske regije. Prodaja je tu porasla za 17,2 posto. To je uglavnom zbog Hrvatske, gdje su naše aktivnosti generirale rast prihoda od nekoliko desetaka posto. U Poljskoj je početkom 2018. godine Kofola počela distribuirati čaj Nestea.

Grupa je također bila uspješna u području zdravijih proizvoda. Prodaja vlastitog branda UGO porasla je za 32,4%, što je uglavnom zahvaljujući tzv. "freshbarovima” i "salaterijama” kojih ima 82. U prvom tromjesečju 2018. godine Kofola je napravila još jedan značajan korak u ovom segmentu kupnjom 100% udjela u tradicionalnoj češkoj tvrtki LEROS. Kofola je preuzela sve proizvodne kapacitete i zaposlenike ovog proizvođača visoko kvalitetnih proizvoda od ljekovitog bilja i kvalitetnih prirodnih čajeva. Zajedno s Premium Rosa, koju je grupa preuzela 2017., Kofola će stvoriti novi segment koji se temelji na biljkama i autentičnim zdravim sirovinama.

Na ovotjednoj generalnoj skupštini odobrit će se financijska izvješća Grupe za 2017. godinu. Većinski vlasnik Kofole ČeskoSlovensko, tvrtka AETOS a.s., koju drži obitelj Samaras, predlaže povećanje dividende na 16,20 CZK. Izvorni prijedlog Upravnog odbora bio je 13,50 CZK po dionici.



Nazad
 
 
 
 
back to top