InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.11.2018 || Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |  Uspješno predstavljena mlada vina šest međimurskih vinarija  |  Manje od dva tjedna dijele nas od Best Stay-a, jeste li spremni za Dubrovnik?  |  Dani švoja još jednom podsjećaju na vrijednosti ribe list  |  Čak dvije nagrade za Terme Tuhelj na Danima hrvatskog turizma  |  Vina Laguna osvojila dva zlata na prestižnom natjecanju u Italiji  |  Dodijeljene turističke nagrade  |  Hotel Esplanade dobio dvije nagrade  |  #StageOne – 1.364 izvedba CABAres, CABArei-a u One Suite Hotelu   |  7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |   ||
   

Svijet: Grupacija Kofola povećala je prihode u prvom tromjesečju

15.05.2018

Prodaja grupacije Kofola povećala se u prvom tromjesečju za 10.9% - isključujući poljski segment, uključujući Poljsku – prodaja grupacije porasla je za 6.7%. Ekonomski pokazatelj EBITDA povećao se za 23.2%.
 
 

Rezultati prvog tromjesečja potvrdili su trend rasta iz zadnjeg tromjesečja 2017. i smatramo ih vrlo pozitivnima. Mislim da daju razloga za optimistične prognoze s obzirom na trenutno toplo vrijeme," kaže Daniel Buryš, financijski direktor grupacije Kofola, i nastavlja: "Jer tradicionalno rastemo u Češkoj i Slovačkoj te jadranskoj regiji.

Na češkom tržištu Kofola je povećala prodaju za 14%. Ovo povećanje uglavnom je rezultat većih prodaja pića Kofola, Rajec i Vinea. Na slovačkom tržištu prodaja Kofole porasla je za 3,4% u odnosu na prošlu godinu. Pored navedenih marki, potrošači su također kupili više napitaka Rauch.

Pozitivne brojke također dolaze iz najuspješnijeg tržišta na kojem Kofola djeluje, jadranske regije. Prodaja je tu porasla za 17,2 posto. To je uglavnom zbog Hrvatske, gdje su naše aktivnosti generirale rast prihoda od nekoliko desetaka posto. U Poljskoj je početkom 2018. godine Kofola počela distribuirati čaj Nestea.

Grupa je također bila uspješna u području zdravijih proizvoda. Prodaja vlastitog branda UGO porasla je za 32,4%, što je uglavnom zahvaljujući tzv. "freshbarovima” i "salaterijama” kojih ima 82. U prvom tromjesečju 2018. godine Kofola je napravila još jedan značajan korak u ovom segmentu kupnjom 100% udjela u tradicionalnoj češkoj tvrtki LEROS. Kofola je preuzela sve proizvodne kapacitete i zaposlenike ovog proizvođača visoko kvalitetnih proizvoda od ljekovitog bilja i kvalitetnih prirodnih čajeva. Zajedno s Premium Rosa, koju je grupa preuzela 2017., Kofola će stvoriti novi segment koji se temelji na biljkama i autentičnim zdravim sirovinama.

Na ovotjednoj generalnoj skupštini odobrit će se financijska izvješća Grupe za 2017. godinu. Većinski vlasnik Kofole ČeskoSlovensko, tvrtka AETOS a.s., koju drži obitelj Samaras, predlaže povećanje dividende na 16,20 CZK. Izvorni prijedlog Upravnog odbora bio je 13,50 CZK po dionici.



Nazad
 
 
 
 
back to top