InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 03.04.2020 || Domaće gastro delicije putuju Hrvatskom  |  Vinske zvijezde u doba koronvirusa  |  Valamar odgovorno i sustavno provodi preporučene mjere prevencije  |  Peti Vinart Grand Tasting ponovo okupio najbolje vinare  |  Zeleni Grif za Dan Svetog Patrika   |  Vinski razgovori uz Erdutske vinograde i mlade, kreativne goste   |  Predstavljeno novo izdanje vodiča Gault&Millau Croatia 2020  |  Najveća turistička kompanija u Hrvatskoj u 2019. ostvarila 2,22 milijardi kuna prihoda i rast od 10%  |  Saznajte sve o Wine VIP Eventu  |  Hrvatska bogatija za još dva restorana s prestižnom MICHELINOVOM zvjezdicom  |  Chef Hrvoje Zirojević fantastičnim delicijama najavio treće izdanje Gault&Millau vodiča za Hrvatsk  |  Talijanska slastičarka koja obožava hrvatsku makovnjaču  |  Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |   ||
   

Srbija: Fruškogorska vina krenula u pohod na tržište Kine

14.12.2016
Prvi od šesnaest kontejnera sa vinima Frušgorskih vinograda – Fruškać bijeli, rose i crveni – krenuo je iz Banoštora prekooceanskim brodom ka tržištu Kine. 
  
Kako navode iz Fruškogorskih vinograda, ovom važnom izvoznom poslu doprinijela je činjenica da je predsjednik NR Kine Xi Jinping, prilikom nedavnog posjeta Srbiji, bio oduševljen Fruškaćem, što je pokrenulo pregovore i ugovaranje izvoza vina u Kinu. Vina iz fruškogorskog vinogorja naročito su popularna u sjeveroistočnom dijelu Kine, prije svega u Šangaju.
 
 

Zanimljivo je da je i deklaracija prilagođena kineskom tržištu, s obzirom na to da se na njoj, osim originalnog, ćirilično ispisanog, imena vina, nalazi i novi brand – duša Balkana, ispisan kineskim pismom. Time je kompanija Fruškogorski vinogradi željela iskoristiti prostor za promociju Srbije, ali i cijele regije.

Inače, Fruškać se u Fruškogorskim vinogradima, koji se prostiru na površini od oko 80 hektara, proizvodi od 2016. godine. Godišnji obujam proizvodnje je oko 300.000 litara.



Nazad
 
 
 
 
back to top