InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 30.10.2020 || Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |  Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |  Zaplovite mirnim morima u ljeto iz snova  |  Vinski razgovori uz veličanstvene tramince Iločkih podruma  |  Čaroban Rose iz Kutjeva za osvježavajuće uživanje u Ljetu  |  Od Michelinove preporuke do zvjezdice kvalitetnim lokalnim proizvodima   |  Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |   ||
   

Srbija: Fruškogorska vina krenula u pohod na tržište Kine

14.12.2016
Prvi od šesnaest kontejnera sa vinima Frušgorskih vinograda – Fruškać bijeli, rose i crveni – krenuo je iz Banoštora prekooceanskim brodom ka tržištu Kine. 
  
Kako navode iz Fruškogorskih vinograda, ovom važnom izvoznom poslu doprinijela je činjenica da je predsjednik NR Kine Xi Jinping, prilikom nedavnog posjeta Srbiji, bio oduševljen Fruškaćem, što je pokrenulo pregovore i ugovaranje izvoza vina u Kinu. Vina iz fruškogorskog vinogorja naročito su popularna u sjeveroistočnom dijelu Kine, prije svega u Šangaju.
 
 

Zanimljivo je da je i deklaracija prilagođena kineskom tržištu, s obzirom na to da se na njoj, osim originalnog, ćirilično ispisanog, imena vina, nalazi i novi brand – duša Balkana, ispisan kineskim pismom. Time je kompanija Fruškogorski vinogradi željela iskoristiti prostor za promociju Srbije, ali i cijele regije.

Inače, Fruškać se u Fruškogorskim vinogradima, koji se prostiru na površini od oko 80 hektara, proizvodi od 2016. godine. Godišnji obujam proizvodnje je oko 300.000 litara.



Nazad
 
 
 
 
back to top