InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 14.12.2019 || Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |  Humanoidni robot Viktorija novi je promotor turističke ponude Zagrebačke županije  |  Beč ovaj tjedan postaje raj za pivoljupce  |  Istraživanje MasterIndex otkriva: 48% nas planira zimovanje u inozemstvu, a najpopularnija su advent  |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2019  |  Čarobni spa svijet koji ćete obožavati ove zime  |  Vinski razgovori uz vina Pilato   |   ||
   

Srbija: Fruškogorska vina krenula u pohod na tržište Kine

14.12.2016
Prvi od šesnaest kontejnera sa vinima Frušgorskih vinograda – Fruškać bijeli, rose i crveni – krenuo je iz Banoštora prekooceanskim brodom ka tržištu Kine. 
  
Kako navode iz Fruškogorskih vinograda, ovom važnom izvoznom poslu doprinijela je činjenica da je predsjednik NR Kine Xi Jinping, prilikom nedavnog posjeta Srbiji, bio oduševljen Fruškaćem, što je pokrenulo pregovore i ugovaranje izvoza vina u Kinu. Vina iz fruškogorskog vinogorja naročito su popularna u sjeveroistočnom dijelu Kine, prije svega u Šangaju.
 
 

Zanimljivo je da je i deklaracija prilagođena kineskom tržištu, s obzirom na to da se na njoj, osim originalnog, ćirilično ispisanog, imena vina, nalazi i novi brand – duša Balkana, ispisan kineskim pismom. Time je kompanija Fruškogorski vinogradi željela iskoristiti prostor za promociju Srbije, ali i cijele regije.

Inače, Fruškać se u Fruškogorskim vinogradima, koji se prostiru na površini od oko 80 hektara, proizvodi od 2016. godine. Godišnji obujam proizvodnje je oko 300.000 litara.



Nazad
 
 
 
 
back to top