InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 14.08.2018 || 'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |   ||
   

Hrvatska: Feravino izvozi u 15 zemalja

19.01.2018


Feravino je 2017. završilo s rastom prihoda od 15 posto. Luka Vrga, direktor prodaje i marketinga jedne od najpoznatijih hrvatskih vinarija ističe kako je ovaj značajan rast u prihodima rezultat prodajne politike orijentirane na vina više kvalitete i vrijednosti.

 U ovom trenutku izvozimo u 15 zemalja: Njemačku, Francusku, Nizozemsku, Englesku, Irsku, Estoniju, Švicarsku, Poljsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Rumunjsku, SAD, Meksiko i Japan. U prihodima nam je izvoz sudjelovao s nešto više od 13 posto, što je odličan rezultat s obzirom da nam je do prije dvije godine udio tog segmenta iznosio svega tri posto, kaže Luka Vrga te dodaje kako se iz njihovih podruma u svijet ode najviše Frankovke, sorte koja je postala svojevrsni zaštitni znak Feravina.
 

 
 Proširivanje

Vinarija iz Feričanaca planira povećati udio izvoza na 40 posto ukupne prodaje, pa su aktivnosti na stranim tržištima u punom jeku, a posljednje je bilo u Amsterdamu 9. i 10. siječnja na međunarodnom sajmu Wine Professional, namijenjenom stručnjacima i profesionalnoj publici.
 
Nagrade

Prošla godina u Feravinu ostat će zabilježena i po predstavljanju novih etiketa za linije Dika i Miraz, brojnim nagradama među kojima se posebno ističe zlato na međunarodnom ocjenjivanju vina Emozioni dal Mondo: Merlot e Cabernet Insieme u Bergamu za prvu kupažu vinarije iz Feričanaca - Cuvee Miraz, berba 2015.

Svake godine poznata vinarija iz srca Slavonije plasira novo vino, tako će za nekoliko mjeseci predstaviti pjenušac iz novog postrojenja pripremljen prema Charmat (tankovskoj) metodi.

Nazad
 
 
 
 
back to top