InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || Prvo tromjesečje ostvarilo najbolje rezultate  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |  Pernod Ricard sa snažnim startom u 2018.  |   Nikšićka pivovara Trebjesa uvećela neto dobit za tri puta  |   Četiri zlatne medalje za Tikveška vina  |  Plešivički Portugisci najbolji na svijetu  |   Promocija poznatih talijanskih pjenušaca Villa Sandi  |  Prijavite se za šesti METRO Potentials Ready2Lead  |  Zanimljiv spoj andaluzijskih maslinovih ulja  |  Srijem i Slavonija osvojili Zagrepčane  |  Šampanjska večer u restoranu Spinnaker  |  Jedna od najvećih osnovica za obračun plaća u turizmu  |  Opuštanje u hotelu  |  Proljetni gastro okusi Dvorca Mihanović  |  Veliki potencijal pršutarske proizvodnje  |  Predstavljen novi jelovnik kultne Pivane  |   HOW Festival održava se ove godine u Poreču  |  Prezentacija Kvarnera u Italiji  |  Najavljeni rekordni Svijet malvazija i nikad veća jubilarna Vinistra  |   ||
   

Hrvatska: FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova

11.04.2018

Nicolas Kfuri radi globalno kao konzultant i izvršni trener, a njegova područja stručnosti su korporativna globalna strategija, marketing i brending.
 

Vodi projekte u privatnom (srednja i mala poduzeća, kao i obiteljski biznis), ali i u javnom sektoru. Ima više od 15 godina iskustva u izvršnim, diplomskim i e-learning programima za sveučilišta u Aziji, Europi, Latinskoj i Sjevernoj Americi. Radio je s direktorima iz više od 400 tvrtki u 75 zemalja na 5 kontinenata. Živo je u Argentini, Nemačkoj i Meksiku.

Predvidjeti budućnost nije lak zadatak. U današnjem dinamičnom društvu, kad tehnologija neprekidno preoblikuje način na koji potrošači prepoznaju svoje potrebe, potražnju, kupnju i potrošačke proizvode, nitko ne može savršeno anticipirati kako će se kompanije povezati sa svojim potencijalnim i postojećim potrošačima.
Međutim, anticipiranje trendova i izrada strategija brendiranja za povezivanje s najrelevantnijim vrijednostima koje trenutačno oblikuju potrošačke navike predstavlja jedan od najvažnijih marketinških zadataka. - izjavio je Nicolas Kfuri, Global Branding and Strategy Trainer and Consultant

Ova prezentacija obrađuje neke od najvažnijih aktualnih poslovnih trendova koje biste trebali uzeti u obzir kod brendiranja svojih proizvoda ili usluga u vrlo brzom tempu FMCG industrije. Posebno je važna činjenica da, čak i kad postoje specifični regionalni trendovi, možemo identificirati brojne aspekte koji utječu na potrošače na svim zemljopisnim širinama.
 
FMCG Marketing Summit održat će se 19. travnja u Plaza Event Centru, Zagreb. Prijave su još u tijeku, a više informacija o programu i govornicima možete pronaći na službenoj web stranici

Nazad
 
 
 
 
back to top