InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 10.12.2018 || Vinarija Tomić ponosni je partner projekta „Sigurnim putem dalje”  |  Advent priprema Dane otvorenih butelja  |   Zavirite u ELFS & bubbles!  |  Predstavljanje vinarije Zorić  |  Fuliranje s prstohvatom blagdanske čarolije na Strossmayerovom trgu  |  Dani jadranskih lignji u sjeverozapadnoj Istri  |  Vinske zvijezde 2018  |  Vina Belje imaju najbolju turističku ponudu u Slavoniji i Podunavlju   |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2018  |  Adria Hotel Forum 2019 održat će se u Beogradu!  |  Mediteranska lakoća postojanja  |  Mirisi, okusi i boje otoka Hvara u Zagrebu  |  Gin Woodland ove godine osvojio čak 11 prestižnih svjetskih nagrada  |   Rabljani nastavljaju nizati vrijedne turističke nagrade  |  Fuliranje, uskoro otvara svoja vrata na Strossmayerovom trgu  |  Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |   ||
   

Hrvatska: FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova

11.04.2018

Nicolas Kfuri radi globalno kao konzultant i izvršni trener, a njegova područja stručnosti su korporativna globalna strategija, marketing i brending.
 

Vodi projekte u privatnom (srednja i mala poduzeća, kao i obiteljski biznis), ali i u javnom sektoru. Ima više od 15 godina iskustva u izvršnim, diplomskim i e-learning programima za sveučilišta u Aziji, Europi, Latinskoj i Sjevernoj Americi. Radio je s direktorima iz više od 400 tvrtki u 75 zemalja na 5 kontinenata. Živo je u Argentini, Nemačkoj i Meksiku.

Predvidjeti budućnost nije lak zadatak. U današnjem dinamičnom društvu, kad tehnologija neprekidno preoblikuje način na koji potrošači prepoznaju svoje potrebe, potražnju, kupnju i potrošačke proizvode, nitko ne može savršeno anticipirati kako će se kompanije povezati sa svojim potencijalnim i postojećim potrošačima.
Međutim, anticipiranje trendova i izrada strategija brendiranja za povezivanje s najrelevantnijim vrijednostima koje trenutačno oblikuju potrošačke navike predstavlja jedan od najvažnijih marketinških zadataka. - izjavio je Nicolas Kfuri, Global Branding and Strategy Trainer and Consultant

Ova prezentacija obrađuje neke od najvažnijih aktualnih poslovnih trendova koje biste trebali uzeti u obzir kod brendiranja svojih proizvoda ili usluga u vrlo brzom tempu FMCG industrije. Posebno je važna činjenica da, čak i kad postoje specifični regionalni trendovi, možemo identificirati brojne aspekte koji utječu na potrošače na svim zemljopisnim širinama.
 
FMCG Marketing Summit održat će se 19. travnja u Plaza Event Centru, Zagreb. Prijave su još u tijeku, a više informacija o programu i govornicima možete pronaći na službenoj web stranici

Nazad
 
 
 
 
back to top