InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 10.12.2018 || Vinarija Tomić ponosni je partner projekta „Sigurnim putem dalje”  |  Advent priprema Dane otvorenih butelja  |   Zavirite u ELFS & bubbles!  |  Predstavljanje vinarije Zorić  |  Fuliranje s prstohvatom blagdanske čarolije na Strossmayerovom trgu  |  Dani jadranskih lignji u sjeverozapadnoj Istri  |  Vinske zvijezde 2018  |  Vina Belje imaju najbolju turističku ponudu u Slavoniji i Podunavlju   |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2018  |  Adria Hotel Forum 2019 održat će se u Beogradu!  |  Mediteranska lakoća postojanja  |  Mirisi, okusi i boje otoka Hvara u Zagrebu  |  Gin Woodland ove godine osvojio čak 11 prestižnih svjetskih nagrada  |   Rabljani nastavljaju nizati vrijedne turističke nagrade  |  Fuliranje, uskoro otvara svoja vrata na Strossmayerovom trgu  |  Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |   ||
   

Svijet: Evo zašto Oxford Circus Tube stanica miriši na jagode

17.05.2018

Londonska podzemna mreža je neusporediva u svojoj učinkovitosti, ali između svjetla, buke, mirisa, to nije najljepše mjesto za provesti vaše putovanje na posao.
 

Ali Oxford Circus, jedna od stanica koja ima najveću gužvu u gradu, doživjela je promjenu zraka nakon što je Pernod Ricard postavio plakate koji ispuštaju miris jagoda po cijeloj stanici kako bi obilježio pokretanje Beefeater Pink gina.

Tvornica pića montirala je mirisne plakate na četiri izlazna hodnika na stanici, a također je dodala i svoju oznaku na pokretne stepenice.

Dvotjedna kampanja ulazi u širu globalnu kampanju marke koju je stvorila neovisna agencija Impero.

Pernod Ricard pokrenuo je Beefeater Pink, gin uliven u jagode, u veljači 2018. godine, u pokušaju ciljanja što šireg tržišta.

To je prva inovacija koju će pokrenuti The Gin Hub, novi, samostalni entitet koji okuplja tri marke Pernod Ricard gina: Beefeater, Plymouth, Seagram i Monkey 47, pod jednim krovom.

Destiliran u Londonu, Beefeater Pink predstavlja duh grada gdje konvencija i suvremenost koegzistiraju, rekao je Eric Sampers, direktor za marku Beefeater, u vrijeme lansiranja.

U Španjolskoj, trend ružičastog gina predstavlja 40% ukupnog rasta vrijednosti unutar ukupne gin kategorije, pa postoji ogroman potencijal da se iskoristi, rekao je Sophie Gallois, direktor Gin Hub-a.

Kampanja je već utjecala na društvene medije.
 
(Izvor i fotografija: thedrinksbusiness.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top