InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 25.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

Svijet: Evo zašto Oxford Circus Tube stanica miriši na jagode

17.05.2018

Londonska podzemna mreža je neusporediva u svojoj učinkovitosti, ali između svjetla, buke, mirisa, to nije najljepše mjesto za provesti vaše putovanje na posao.
 

Ali Oxford Circus, jedna od stanica koja ima najveću gužvu u gradu, doživjela je promjenu zraka nakon što je Pernod Ricard postavio plakate koji ispuštaju miris jagoda po cijeloj stanici kako bi obilježio pokretanje Beefeater Pink gina.

Tvornica pića montirala je mirisne plakate na četiri izlazna hodnika na stanici, a također je dodala i svoju oznaku na pokretne stepenice.

Dvotjedna kampanja ulazi u širu globalnu kampanju marke koju je stvorila neovisna agencija Impero.

Pernod Ricard pokrenuo je Beefeater Pink, gin uliven u jagode, u veljači 2018. godine, u pokušaju ciljanja što šireg tržišta.

To je prva inovacija koju će pokrenuti The Gin Hub, novi, samostalni entitet koji okuplja tri marke Pernod Ricard gina: Beefeater, Plymouth, Seagram i Monkey 47, pod jednim krovom.

Destiliran u Londonu, Beefeater Pink predstavlja duh grada gdje konvencija i suvremenost koegzistiraju, rekao je Eric Sampers, direktor za marku Beefeater, u vrijeme lansiranja.

U Španjolskoj, trend ružičastog gina predstavlja 40% ukupnog rasta vrijednosti unutar ukupne gin kategorije, pa postoji ogroman potencijal da se iskoristi, rekao je Sophie Gallois, direktor Gin Hub-a.

Kampanja je već utjecala na društvene medije.
 
(Izvor i fotografija: thedrinksbusiness.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top