InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 25.03.2019 || Vino uz žlicu: Bosanska jela i hrvatska vina u Sofri  |  Hrvatska proglašena najboljom destinacijom za poslovni turizam u 2018. godini!  |  Poreč u svibnju ponovno domaćin vrhunskog gastronomskog doživljaja ''Wine Nights'  |  Kabola Malvazija Amfora 2015. u završnici natjecanja ASI Contest for Best Sommelier of the World  |  Drama s kavom u Drami  |  Abeceda francuskog jezika za gurmane  |  Zagreb ovog proljeća postaje centar svijeta za sve hedoniste - stiže prvi R'n'B Weekend  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom uz Vina Laguna  |  Zagreb dobio gastro mjesto po svjetskim standardima, Franko's pizza & bar  |  Vino Dalmacije  |  Trs je naš  |  Završeno prvo izdanje Aminess Gourmet Laba   |  Završen dosad najveći Vinart Grand Tasting  |  Dodijeljeni kulinarski Oscari i predstavljeno drugo izdanje Gault&Millau Croatia 2019.  |  Vina Laguna nastavljaju nizati uspjehe  |  U Hrvatsku stigle još dvije nove MICHELINOVE zvjezdice!  |  Gault&Millau Croatia 2019. – još nas par dana dijeli do noći kulinarskih Oscara  |  Valamar u 2018. godini ostvario dvoznamenkasti rast poslovnih rezultata  |  Oda francuskoj kuhinji uz gala večeru Gout de/Good France   |  Središnji stručni skup vinogradara i vinara Hrvatske u četvrtak i petak u Požegi   |   ||
   

Svijet: Evo zašto Oxford Circus Tube stanica miriši na jagode

17.05.2018

Londonska podzemna mreža je neusporediva u svojoj učinkovitosti, ali između svjetla, buke, mirisa, to nije najljepše mjesto za provesti vaše putovanje na posao.
 

Ali Oxford Circus, jedna od stanica koja ima najveću gužvu u gradu, doživjela je promjenu zraka nakon što je Pernod Ricard postavio plakate koji ispuštaju miris jagoda po cijeloj stanici kako bi obilježio pokretanje Beefeater Pink gina.

Tvornica pića montirala je mirisne plakate na četiri izlazna hodnika na stanici, a također je dodala i svoju oznaku na pokretne stepenice.

Dvotjedna kampanja ulazi u širu globalnu kampanju marke koju je stvorila neovisna agencija Impero.

Pernod Ricard pokrenuo je Beefeater Pink, gin uliven u jagode, u veljači 2018. godine, u pokušaju ciljanja što šireg tržišta.

To je prva inovacija koju će pokrenuti The Gin Hub, novi, samostalni entitet koji okuplja tri marke Pernod Ricard gina: Beefeater, Plymouth, Seagram i Monkey 47, pod jednim krovom.

Destiliran u Londonu, Beefeater Pink predstavlja duh grada gdje konvencija i suvremenost koegzistiraju, rekao je Eric Sampers, direktor za marku Beefeater, u vrijeme lansiranja.

U Španjolskoj, trend ružičastog gina predstavlja 40% ukupnog rasta vrijednosti unutar ukupne gin kategorije, pa postoji ogroman potencijal da se iskoristi, rekao je Sophie Gallois, direktor Gin Hub-a.

Kampanja je već utjecala na društvene medije.
 
(Izvor i fotografija: thedrinksbusiness.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top