InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.09.2019 || Otvorena Majstor kuhar akademija  |  Ove godine 100 milijuna noćenja ostvareno tjedan dana ranije nego 2018. godine!  |  Subotnja špica na zagrebačkom Cvjetnom trgu uz finu kavu, pisanje stihova i finalno natjecanje baris  |   Imperial Riviera zajedno s AZ mirovinskim fondovima i Valamarom kreće u novi ciklus razvoja i inve  |  Najava: MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365? KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |  Trieste Coffee Experts 2019 - Streaming veza  |  Jägermeister najnovijom ekstenzijom pokazao svoj Scharf karakter  |  Grif Session IPA novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Vinski razgovori uz vina Fuhtar   |  Najbolje od Srijema i Slavonije za sudionike Dana hrvatskog turizma  |  U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |   ||
   

Svijet: Evo zašto Oxford Circus Tube stanica miriši na jagode

17.05.2018

Londonska podzemna mreža je neusporediva u svojoj učinkovitosti, ali između svjetla, buke, mirisa, to nije najljepše mjesto za provesti vaše putovanje na posao.
 

Ali Oxford Circus, jedna od stanica koja ima najveću gužvu u gradu, doživjela je promjenu zraka nakon što je Pernod Ricard postavio plakate koji ispuštaju miris jagoda po cijeloj stanici kako bi obilježio pokretanje Beefeater Pink gina.

Tvornica pića montirala je mirisne plakate na četiri izlazna hodnika na stanici, a također je dodala i svoju oznaku na pokretne stepenice.

Dvotjedna kampanja ulazi u širu globalnu kampanju marke koju je stvorila neovisna agencija Impero.

Pernod Ricard pokrenuo je Beefeater Pink, gin uliven u jagode, u veljači 2018. godine, u pokušaju ciljanja što šireg tržišta.

To je prva inovacija koju će pokrenuti The Gin Hub, novi, samostalni entitet koji okuplja tri marke Pernod Ricard gina: Beefeater, Plymouth, Seagram i Monkey 47, pod jednim krovom.

Destiliran u Londonu, Beefeater Pink predstavlja duh grada gdje konvencija i suvremenost koegzistiraju, rekao je Eric Sampers, direktor za marku Beefeater, u vrijeme lansiranja.

U Španjolskoj, trend ružičastog gina predstavlja 40% ukupnog rasta vrijednosti unutar ukupne gin kategorije, pa postoji ogroman potencijal da se iskoristi, rekao je Sophie Gallois, direktor Gin Hub-a.

Kampanja je već utjecala na društvene medije.
 
(Izvor i fotografija: thedrinksbusiness.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top