InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 21.05.2018 || Britanci umjesto cappuccina piju 'Megharyycino' za 38 kn   |  Vinarije Štampar, Cmrečnjak i Novak predstavile odabrane etikete vina  |  Momax stiže na hrvatsko tržište  |  NME ponovno uvrstio INmusic među najpopularnije festivale na svijetu  |  Hrvatska turistička ponuda predstavljena na sajmu ITB China u Šangaju  |  Feravinu bronca za ledenu Frankovku 2015. i Graševinu Miraz 2016.  |  Evo zašto Oxford Circus Tube stanica miriši na jagode  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije   |   Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Carine grade hotel u Kumboru  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |  Ante Ančić postao direktorom sportskog razvoja agencije  |  Chefovi s Michelinovom zvjezdicom prvi put u Vukovaru  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  Dani hrvatskog turizma ove godine održat će se u Hvaru  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Dva nova okusa - Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual  |  Grupacija Kofola povećala je prihode u prvom tromjesečju  |  Predstavljen projekt Ukusna dijetetika  |  Heineken stekao manjinski udio u BBC-u  |   ||
   

Svijet: Evo zašto Oxford Circus Tube stanica miriši na jagode

17.05.2018

Londonska podzemna mreža je neusporediva u svojoj učinkovitosti, ali između svjetla, buke, mirisa, to nije najljepše mjesto za provesti vaše putovanje na posao.
 

Ali Oxford Circus, jedna od stanica koja ima najveću gužvu u gradu, doživjela je promjenu zraka nakon što je Pernod Ricard postavio plakate koji ispuštaju miris jagoda po cijeloj stanici kako bi obilježio pokretanje Beefeater Pink gina.

Tvornica pića montirala je mirisne plakate na četiri izlazna hodnika na stanici, a također je dodala i svoju oznaku na pokretne stepenice.

Dvotjedna kampanja ulazi u širu globalnu kampanju marke koju je stvorila neovisna agencija Impero.

Pernod Ricard pokrenuo je Beefeater Pink, gin uliven u jagode, u veljači 2018. godine, u pokušaju ciljanja što šireg tržišta.

To je prva inovacija koju će pokrenuti The Gin Hub, novi, samostalni entitet koji okuplja tri marke Pernod Ricard gina: Beefeater, Plymouth, Seagram i Monkey 47, pod jednim krovom.

Destiliran u Londonu, Beefeater Pink predstavlja duh grada gdje konvencija i suvremenost koegzistiraju, rekao je Eric Sampers, direktor za marku Beefeater, u vrijeme lansiranja.

U Španjolskoj, trend ružičastog gina predstavlja 40% ukupnog rasta vrijednosti unutar ukupne gin kategorije, pa postoji ogroman potencijal da se iskoristi, rekao je Sophie Gallois, direktor Gin Hub-a.

Kampanja je već utjecala na društvene medije.
 
(Izvor i fotografija: thedrinksbusiness.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top