InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 22.09.2019 || Imperial Riviera zajedno s AZ mirovinskim fondovima i Valamarom kreće u novi ciklus razvoja i inve  |  Najava: MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365? KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |  Trieste Coffee Experts 2019 - Streaming veza  |  Jägermeister najnovijom ekstenzijom pokazao svoj Scharf karakter  |  Grif Session IPA novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Vinski razgovori uz vina Fuhtar   |  Najbolje od Srijema i Slavonije za sudionike Dana hrvatskog turizma  |  U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |   ||
   

Hrvatska: EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku

14.01.2019
U suradnji sa renomiranom informatičkom tvrtkom ITI Computers Development, vodećim proizvođačem ERP rješenja za HORECA segment, EDITEL je svoj 8. poslovni doručak održao u Dubrovniku, kao gost tvrtke ITI Computers Development na njihovoj radionici.


Radionica je okupila preko 100 uzvanika iz 30-ak renomiranih hotela. Teme koje je predstavila EDITEL Adria bile su:
 
- trendovi u digitalizaciji poslovnih procesa, stanje na tržištu
- EDI proces razmjene dokumentacije
- eArhiviranje i zakonski okvir
 
EDI proces razmjene dokumentacije za hotelske lance relativno je novi pojam na našem tržistu i koristi ga tek nekoliko hotelskih lanaca u suradnji sa EDITEL-om. EDI sa poslovnim partnerima ima ulogu ubrzanja i automatizacije poslovnih procesa nabave proizvoda. Između ostalog to su:
 
• cjelovit i točan asortiman proizvoda
• automatizirani postupci naručivanja
• izravne informacije vezane uz zamjenu artikala (npr. cijene)
• smanjen trošak robe
• poboljšana provjera računa
• lakše periodično praćenje zaliha
• smanjen manjak zaliha
• upravljanje višekratnim predmetima za prijevoz (RTI-jevi)

Kao i na prijašnjim prezentacijama ove godine opet je najveće zanimanje potaknula tema eArhiviranje i eRačun te su prema predavačima EDITEL Adrie bila upućena mnogobrojna pitanja. Razlog je neinformiranost tržišta i sve više netočnih informacija.

EDITEL Adria se zahvaljuje svom partneru ITI Computers Development na pruženom domaćinstvu i prilici da se trendovi digitalizacije predstave širokom broju sudionika u HORECA segmentu koji je oduvijek pokretač hrvatskog gospodarstva.

Nazad
 
 
 
 
back to top