InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 04.06.2020 || Le Premier predstavlja slastice u kojima možete uživati i kod kuće  |  Suradnja HTZ-a i renomiranog australskog portala Chef's Pencil  |  Otvaraju se objekti Jadrana d.d.  |  Okus ljeta u bočici- stigla je Somersby lubenica  |  Istarska priča o uspjehu i vinu  |  Bolt pokreće uslugu dostave hrane u Zagrebu - Bolt Food  |  Podrška Valamarovom programu za očuvanje radnih mjesta „Pauza, Restart“  |  Beč stimulira odlazak u restorane  |  Slovenija: Grad Ljubljana ugostiteljima smanjio najam  |  Jeste li već popili kavu u prvom virtualnom kafiću u Hrvatskoj?  |  HZJZ objavio pravila za hotelijere  |  Predlaže se vaučerska shema   |  Otvorena online vinoteka Iločkih podruma   |  Južnokorejski turistički časopis SRT uvrstio Hrvatsku i otok Rab u TOP 8 destinacija svijeta  |  Trend pada turističkih noćenja se nastavlja  |  Nautički turizam traži omogućavanje plovidbe svim plovilima i gostima  |   Zajednica pustolovnog turizma HGK traži pokretanje svih aktivnosti  |  Hotelijeri traže nastavak mjera za očuvanje radnih mjesta   |  Kongresni i poslovni turizam u velikim gubicima  |  Nova akvizicija u Badelu 1862  |   ||
   

Hrvatska: EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku

14.01.2019
U suradnji sa renomiranom informatičkom tvrtkom ITI Computers Development, vodećim proizvođačem ERP rješenja za HORECA segment, EDITEL je svoj 8. poslovni doručak održao u Dubrovniku, kao gost tvrtke ITI Computers Development na njihovoj radionici.


Radionica je okupila preko 100 uzvanika iz 30-ak renomiranih hotela. Teme koje je predstavila EDITEL Adria bile su:
 
- trendovi u digitalizaciji poslovnih procesa, stanje na tržištu
- EDI proces razmjene dokumentacije
- eArhiviranje i zakonski okvir
 
EDI proces razmjene dokumentacije za hotelske lance relativno je novi pojam na našem tržistu i koristi ga tek nekoliko hotelskih lanaca u suradnji sa EDITEL-om. EDI sa poslovnim partnerima ima ulogu ubrzanja i automatizacije poslovnih procesa nabave proizvoda. Između ostalog to su:
 
• cjelovit i točan asortiman proizvoda
• automatizirani postupci naručivanja
• izravne informacije vezane uz zamjenu artikala (npr. cijene)
• smanjen trošak robe
• poboljšana provjera računa
• lakše periodično praćenje zaliha
• smanjen manjak zaliha
• upravljanje višekratnim predmetima za prijevoz (RTI-jevi)

Kao i na prijašnjim prezentacijama ove godine opet je najveće zanimanje potaknula tema eArhiviranje i eRačun te su prema predavačima EDITEL Adrie bila upućena mnogobrojna pitanja. Razlog je neinformiranost tržišta i sve više netočnih informacija.

EDITEL Adria se zahvaljuje svom partneru ITI Computers Development na pruženom domaćinstvu i prilici da se trendovi digitalizacije predstave širokom broju sudionika u HORECA segmentu koji je oduvijek pokretač hrvatskog gospodarstva.

Nazad
 
 
 
 
back to top