InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 18.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

Hrvatska: EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku

14.01.2019
U suradnji sa renomiranom informatičkom tvrtkom ITI Computers Development, vodećim proizvođačem ERP rješenja za HORECA segment, EDITEL je svoj 8. poslovni doručak održao u Dubrovniku, kao gost tvrtke ITI Computers Development na njihovoj radionici.


Radionica je okupila preko 100 uzvanika iz 30-ak renomiranih hotela. Teme koje je predstavila EDITEL Adria bile su:
 
- trendovi u digitalizaciji poslovnih procesa, stanje na tržištu
- EDI proces razmjene dokumentacije
- eArhiviranje i zakonski okvir
 
EDI proces razmjene dokumentacije za hotelske lance relativno je novi pojam na našem tržistu i koristi ga tek nekoliko hotelskih lanaca u suradnji sa EDITEL-om. EDI sa poslovnim partnerima ima ulogu ubrzanja i automatizacije poslovnih procesa nabave proizvoda. Između ostalog to su:
 
• cjelovit i točan asortiman proizvoda
• automatizirani postupci naručivanja
• izravne informacije vezane uz zamjenu artikala (npr. cijene)
• smanjen trošak robe
• poboljšana provjera računa
• lakše periodično praćenje zaliha
• smanjen manjak zaliha
• upravljanje višekratnim predmetima za prijevoz (RTI-jevi)

Kao i na prijašnjim prezentacijama ove godine opet je najveće zanimanje potaknula tema eArhiviranje i eRačun te su prema predavačima EDITEL Adrie bila upućena mnogobrojna pitanja. Razlog je neinformiranost tržišta i sve više netočnih informacija.

EDITEL Adria se zahvaljuje svom partneru ITI Computers Development na pruženom domaćinstvu i prilici da se trendovi digitalizacije predstave širokom broju sudionika u HORECA segmentu koji je oduvijek pokretač hrvatskog gospodarstva.

Nazad
 
 
 
 
back to top