InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 05.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Hrvatska: Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM

03.12.2019
„Za nas sajam ILTM u Cannesu ima strateško značenje jer upravo ovaj specijalizirani sajam za luksuzni turizam pruža idealnu priliku za povezivanja s partnerima iz cijelog svijeta čiji klijenti traže vrhunske hotele i uslugu te nam omogućuje predstavljanje ponude i hotela i Dubrovnika kao destinacije", rekla je direktorica prodaje najstarijeg hotela u Dubrovniku Hilton Imperiala Ivona Svab na sajmu ILTM koji se od 2. do 5. prosinca održava u Cannesu.
 
 

Ovo je treća godina zaredom da hrvatske tvrtke sudjeluju na ILTM-u u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice. Ove je godine riječ o devet pojedinačnih nastupa; tvrtka Rivijera Orebić – hotel Korta Katarina, Roxanich Wine & Heritage hotel, hotel Park Split, Hilton Imperial Dubrovnik, Importanne Resort, Liburnia Riviera hoteli i tri agencije za luksuzna putovanja, Adriatic Concierge, Dnevnik Putovanja i Starac, a na jednom zajedničkom štandu izlaže 17 hotela grupacije Stories (mali luksuzni hoteli koji su udruženi u Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela HGK).

Vlasnica Adriatic Conciergea Iris Domazet Malobabić istaknula je kako im je sudjelovanje na ILTM-u veoma važno jer je riječ o sajmu na kojemu svoju ponudu izlažu najbolji svjetski hoteli i agenti u luksuznom segmentu, a oni kao hrvatska agencija imaju priliku predstaviti dio luksuzne ponude Hrvatske. „Osobito nam je drago što su privatne luksuzne vile, kojima vodimo poslovanje u Hrvatskoj, napokon priznate kao vrhunski proizvodi koji nude odličnu uslugu i nezaboravan odmor te smo neke od njih i visoko pozicionirali na svjetskom tržištu. Samim tim i Hrvatska je prepoznata kao destinacija koja nudi ekskluzivne usluge. Sigurni smo da će nam dogovoreni sastanci omogućiti proširenje mreže naših poslovnih partnera, a osim toga, sudjelovanjem na ILTM-u pratimo svjetske trendove", objasnila je Domazet Malobabić.

Sajam omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za luksuzni segment turizma. U prosjeku svaka tvrtka ima dogovoreno desetak i više sastanaka dnevno, a na sajmu se predstavlja 80 zemalja i očekuje se više od pet tisuća posjetitelja.


Nazad
 
 
 
 
back to top