InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.07.2018 || Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |   ||
   

Svijet: Dubai Tourist uz pomoć WeChata za turiste uvodi digitalne mape grada

19.12.2017
Budući da se očekuje da će se broj turista koji iz Kine odlaze u inozemstvo udvostručiti od 2016. do 2022., WeChat, vodeća kineska aplikacija na društvenim mrežama, želi uskočiti u taj vlak i svojih 490 milijuna klijenata uz one svakodnevne angažirati i kad su u inozemstvu.
 
 

Korisnici aplikacije mogu se upoznati s kulturom i poviješću svakoga grada putem foto i audiovodiča, pa čak istražiti i lokalne atrakcije i područja za shopping putem WeChatova sveobuhvatnog iskustva.

Hoor Alkaja, senior manager u Dubai Tourismu, rekao je: Moj tim i ja sretni smo što je Dubai jedan od prva tri grada uključena u taj uzbudljiv novi pothvat jer je program Experience Dubai izvrsna vijest za kineske turiste koji će sada moći lakše nego ikada prije otkrivati Dubai i maksimalno iskoristiti sve što taj put nudi.

Osim Dubai Tourisma, partnerstvo s programom sklopile su i agencije Visit Britain i Tourism Australia. (www.hoteliermiddleeast.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top