InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 20.01.2018 || Feravino izvozi u 15 zemalja  |  En Primeur 2018, kušanje mladih graševina, pošipa i drugih sorti  |  Izvoz konjaka porastao treću godinu zaredom  |   Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Ministar turizma Gari Cappelli u Veneciji na svečanom otvaranju Turističke godine EU-Kina  |  4. Whisky sajam Zagreb 2018 očekuje oko 3000 ljubitelja whiskyja  |  Sustav eVisitor treća najbolja turistička inovacija u svijetu   |  Pivo se vratilo sa stilom i Ambev očekuje profit, tvrdi UBS  |  Booking.com dodijelio nagrade “Guest Review” za 2017. godinu  |  Zlatarna Celje kupila zemljište u Ljubljani   |  Započnimo godinu u velikom stilu: 2. Salon pjenušavih vina   |  Adriapura: Romantični bijeg u dvoje  |  Hilton otvorio hotel na jezeru Como  |  Metro izvijestio o rastu prodaje, HoReCa glavni pokretač rasta  |  ADRIA HOTEL FORUM, 14. -15.02.2018.  |  Hostel Celica ostaje u vlasništvu grada Ljubljane  |  Slavlje uz Moet & Chandon povodom dodjele nagrada Zlatni Globus  |  Provokativno pivo  |  Dobro došli u novi kafić The Budapest Cafe   |  Kreativne i primamljive teme edukacijsko-kuharskih radionica  |   ||
   

Svijet: Dubai Tourist uz pomoć WeChata za turiste uvodi digitalne mape grada

19.12.2017
Budući da se očekuje da će se broj turista koji iz Kine odlaze u inozemstvo udvostručiti od 2016. do 2022., WeChat, vodeća kineska aplikacija na društvenim mrežama, želi uskočiti u taj vlak i svojih 490 milijuna klijenata uz one svakodnevne angažirati i kad su u inozemstvu.
 
 

Korisnici aplikacije mogu se upoznati s kulturom i poviješću svakoga grada putem foto i audiovodiča, pa čak istražiti i lokalne atrakcije i područja za shopping putem WeChatova sveobuhvatnog iskustva.

Hoor Alkaja, senior manager u Dubai Tourismu, rekao je: Moj tim i ja sretni smo što je Dubai jedan od prva tri grada uključena u taj uzbudljiv novi pothvat jer je program Experience Dubai izvrsna vijest za kineske turiste koji će sada moći lakše nego ikada prije otkrivati Dubai i maksimalno iskoristiti sve što taj put nudi.

Osim Dubai Tourisma, partnerstvo s programom sklopile su i agencije Visit Britain i Tourism Australia. (www.hoteliermiddleeast.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top