InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 30.11.2020 || Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |  Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |   ||
   

Hrvatska: Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta

17.06.2020
2. stručna virtualna konferencija o turizmu u Regiji, Meet up: Smart tourism 5.0. još je jednom okupila vrhunske stručnjake iz  regije i svijeta kako bi potaknula promišljanja i rasprave o aktualnim turističkim trendovima i novim modelima poslovanja nakon višemjesečnog perioda bez putovanja.
 

„Ono što sigurno znamo je da turisti žele putovati i znamo što je njihovo najveće očekivanje -  mogućnost da pouzdano planiraju i sigurno provedu svoj odmor, nedaleko od doma.
Ključno pitanje konferencije bilo je može li čitava Regija u ovom trenutku postati idealna destinacija za ovogodišnji odmor u Europi, barem za tržišta u krugu od 500-tinjak km? Izjave i iskustva današnji sugovornika, ali i strani mediji, upravo to i potvrđuju." -  istaknula je organizatorica konferencije Ivana Kolar.
„Premda je event industrija najviše pogođena ovom krizom i čini se da će još dugo biti na koljenima, neosporna je činjenica da su se organizatori događanja prvi pokrenuli i prilagodili „Novom Normalnom". I ovi turistički susreti samo potvrđuju da će upravo eventi rapidno uvesti sektor turizma u moderno, novo društvo 5.0. No, bez obzira na to, svi željno i nostalgično prizivaju povratak „face to face" susreta." – zaključila je Kolar.

Ovi susreti inicijalno su zamišljeni kao konferencija za okupljanje event brendova i turističkih profesionalaca iz Hrvatske, ali zbog odličnog odaziva na prvu konferenciju, koja je ostvarila gotovo 1.300 prijava, a 15% od toga bilo je iz drugih država, drugo izdanje je preraslo u regionalno. Ovog su se puta sudionicima, uz hrvatske organizatore, predstavili i vrhunski brendovi te njihovi partneri iz EU – ESPA/Europsko udruženje toplica, inovativni sajam poslovnih evenata Conventa iz Slovenije i konferencija Apriori turizam iz BiH. 

Najnovije turističke informacije predstavio je direktor Hrvatske turističke zajednice, Kristjan Staničić, istaknuvši da je Hrvatska spremna za turizam. „Odlična epidemiološka situacija, usvojeni protokoli i upute za odvijanje turizma te fokusirana promocija na ključnim emitivnim tržištima omogućili su nam postupno otvaranje granica još u svibnju, odnosno ranije pokretanje turističkih procesa u odnosu na nama konkurentne zemlje čime smo Hrvatsku na brojnim tržištima pozicionirali kao sigurnu i poželjnu turističku destinaciju. Također, unatoč globalnoj pandemiji i zahtjevnim tržišnim okolnostima uspješno smo ojačali snagu nacionalnog turističkog brenda pa se tako Hrvatska sada u svjetskim okvirima nalazi među top 20 turističkih destinacija, dok smo na europskoj razini ušli među top 10 turističkih destinacija. U tom ćemo smjeru nastaviti djelovati i u sklopu novog Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma, koji će sadržavati strateški okvir i smjer promocije hrvatskog turizma". Naglasio je kako će ključnu ulogu u daljnjem razvoju imati održivi turizam, dok je turističkim djelatnicima poručio kako je u ovim okolnostima ključno zadržavanje kvalitete usluge.


Svoje viđenje trenutnog stanja u turizmu i predviđanja o budućnosti ovog sektora, predstavila je Maja Pak, direktorica Slovenske turističke organizacije: „Situacija u turizmu je izuzetno teška, s obzirom da smo suočeni s drastičnim ograničenjima putovanja, kao nikada do sada, no postepeno ublažavanje restrikcija ovih dana daje nam određeni optimizam. Vjerujem da će mjere potpore, prilagodba ponude i marketing pomoći industriji da se oporavi i da će turizam iz ove krize izaći još održiviji i otporniji. Sada je vrijeme za daljnju nadogradnju održivosti i kvalitete. Vezano uz to, sretna sam što je Slovenija ovih dana dobila prve restorane s Michelinovim zvjezdicama, što je velika motivacija na putu oporavka turizma. Važno je i ojačati upravljanje destinacijama, unaprijediti upravljanje turističkim procesima i uvesti nove tehnologije koje će to sve podržati, kao i redefinirati pokazatelje uspješnosti u turizmu, koji moraju biti još više usmjereni prema održivosti." 

„Kriza je pomogla da se o BH turizmu misli na duge staze kao i planira unapređenje i digitalizacija poslovanja kako bi se spremno dočekala naredna turistička sezona.", zaključak je voditeljice panel diskusije Josipe Terzić – Rezić, osnivačice konferencije Apriori turizam BH. 

„Korona epidemija je značajno na industriju događaja. Ne samo da smo stajali skoro tri mjeseca, već je nepoznanica i hoćemo li moći organizirati evente u narednom periodu i koliko velike. Svi planiramo da se eventi iz ovog proljeća pomaknu na ovu jesen ili slijedeću godinu. U budućnosti morat ćemo planirati pored live evenata i virtualne i hibridne. Naravno da će se i marketing poslije korona epidemije promijeniti, jer su se potrebe organizatora i sudionika promijenila. Nakon organizacije poslovne burze Conventa, koja udružuje regiju JI Europe već 12 godina za redom, vidimo, da je u ovo vrijeme regija dobila novo značenje. Tako će Conventa postati još važniji marketinški alat MICE industrije naše regije."- rekao je Miha Kovačič, jedan od organizatora Conventa Exhibition. 

Kako se refokusirati u „novom normalnom" sudionike je savjetovala lifestyle trenerica Patricia Diesel, autorica Keep It Simple Now iz SAD-a, a predstavili su se i brojni drugi stručnjaci iz regije i EU: Csilla Mezösi, direktorica ESPAe / Mađarska, Siyka Katsarova, potpredsjednica ESPAe / Bugarska, Miha Kovačić i Gorazd Čad, suosnivači Convente / Slovenija, Igor Kovačević, direktor Kongresnog biroa Turističke organizacije Srbije, Josipa Terzić-Rezić, direktorica konferencije Apriori turizma / BiH, Ivan Jurilj, ravnatelj, Ured za Europske integracije Vlade ŽZH / BiH, Ognjen Bagatin, inicijator Poduzetničkog Mindseta, Andrea Škerlj, voditeljica HOW Festival, Adriano Požarić, direktor konferencije Internet Adria, Adem Braco Suljić, direktor samita MEETEX, Ingrid Badurina Danielsson, direktorica festivala Taste the Mediterranean, Damjana Domanovac, direktorica sajma PLACE2GO, Leila Krešić Jurić, direktorica HTI konferencije, Ivana Kolar, direktorica konferencije Može li turizam 365? i projekta SMART TOURISM 5.0 i drugi. Partner i suorganizator događanja bio je SLO-CRO Poslovni klub.

Snimka virtualne konferencije bit će trajno dostupna na YouTube kanalu Smart tourism 5.0. 



Nazad
 
 
 
 
back to top